Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Férjem és a barátnõm vs barátnõm párja és én

Rosszlányok blog 2020.10.17. 04:59

Alexa barátnõm felhívott, hogy nyert egy kétszemélyes wellness hétvégét és arra gondolt, hogy velem menne el pihizni. Mondtam neki, hogy inkább a férjemet vigye magával, mert ráfér egy kis lazítás na meg a barátnõim közül õt szereti legjobban dugni a párom. Persze Lexy beleegyezett, eljött a férjemért és leléptek.

Este csengettek, megjött Lexy párja, hogy teljes legyen a párcsere. Peti leheveredett és meg felhívtam a páromat, hogy miújság van velük. Mikor felvette a telefont, kicsit akadozott a hangja mivel a farka éppen a barátnõm szájában volt. Mondtam, hogy akkor ne beszéljünk, hanem kapcsolja be a gépet, hadd lássam õket.

Pár pillanat múlva, már láttam ahogy Lexy belenéz a kamerába, megnyalja a férjem farkát és tolja be a szájába. Peti is hamarosan odajött hozzám és nézte, hogy szopja a barátnõje a férjemet, közben benyúlt a pólóm alá és fogdosta a mellem. Én gyorsan kibújtam a ruhámból Peti a mellemmel játszott és csókolgatta a nyakam én pedig a puncimmal szórakoztam, közben néztem ahogy a barátnõm szopja a párom.

Párom megfogta Lexyit és az ölébe emelte, Lexyikém a melli közé húzta párom fejét, körözött a fenekével és a kamerába nézett. Párom ráhúzott lexy seggére és azt mondta neki, hogy ficánkolj õ pedig azonnal elkezdte rázni a seggét villámgyorsan, pattogott az ölében mint a gumilabda, ugráltak a mellei. Ekkor Peti az arcomhoz nyomta a farkát. Bekaptam, szopogadtam a makkját, õ markolászta a melleimet, simizte az arcomat, közben félszemmel néztem a páromékat õk meg engem ahogy szopom Lexy párját.

Peti kivette a farkát a számból, a gépet rákötötte a tévére, a monitort az ágyra irányította így mi a tévén láttuk a párjainkat és magunkat is. Én az ágyon ültem, lábaim hatalmas terpeszben az asztalon, ujjaim vadul jártak a csiklómon és a puncimban, Peti felállt az ágyra a számba tette a golyóit õ rejszolt és masztiztam. Pillanatok alatt elélveztem, ekkor Peti a bokámat a fülemhez tolta, a farkát meg beverte és keményen kúrt, közben a monitoron néztük, hogy dugják a párunkat. Mindkét srác bevadult, egymásra tomfoltak, ki tudja keményebben dugni a partnerét.

Vadul, keményen, gyorsan, dugtak minket, közben egyre gyakrabban csattant a kezük a seggünkön, mi pedig egymásra licitálva, élvezve, hogy ez tüzeli a srácokat egyre hangosabban lihegtünk, nyögtünk, sikítottunk. Már mi csajok többször is elélveztünk és a srácokon volt a sor. Párom Lexy fölé térdelt, cickói közé tette a farkát és dugta a melleit. Lexy közben simogadta a zacsiját, a fenekét, a hátát, a mellkasát. Rövidesen párom hörögve elélvezett, kicsit még dugta a mellét, majd a szájába tette a farkát, amit pedig Lexyre küldött szétkente a mellén, az arcán aztán a hajával letörölte.

Peti a hátamra fektetett, a lábam a háttámlán a fejem lelógott az ágyról és a torkomra küldte a farkát. Dugta a számat, fogta nyakam, hogy érezze meddig tolja a fakát, gyúrta a mellem, néha a lábamközé nyúlt és megnyomta, megdörzsölte a puncim, majd ordított egyet, a torkomra élvezett, tövig nyomta, bent tartotta a farkát majd újra dugta egy kicsit.

Aztán megbeszéltük, hogy egy óra múlva újra találkozunk a gép elõtt...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr616228670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása