Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Pizzarendelés extrákkal

Rosszlányok blog 2020.10.18. 02:27

Péntek délután mikor hazajött a férjem elésiettem, megcsókoltam, leültettem az ágyra, kivettem a farkát, rábuktam és szoptam. Nagyon szeretek szopni felizgat és szeretem az ízét. Teleküldte a párom a számat, persze még a farka a számban volt mikor azt mondta, hogy most úgy szeretné látni, hogy egy ismeretlen faszival dugok.

Volt egy pizza futár srác aki nagyon bejött. Gyorsan rendeltem és bíztam benne, hogy õ jön. Míg vártunk a futárra a párom kezelte a puncim, hogy gyorsan hatalmasat, sokat és intenzíven élvezzek a kóbor numera alatt. Vagy félórát túráztatta a puncikám, mikor csengettek. Kinéztem és az a srác jött akit akartam. Párom bevonult a vendégszobába kukkolni és pedig az ablakon kiintettem a srácnak, hogy jöjjön be. Letette a pizzát és kérdeztem, hogy lehet fizetni. Pénzzel, kajajeggyel vagy esetleg természetben.

Odaléptem elé és megfogtam a farkát õ pedig mondta, hogy ha lehet akkor az utóbbi fizetést választaná. Megnyaltam a száját, letérdeltem, kicsomagoltam a farkát, megnyalogattam, a torkomra küldtem aztán leültettem az ágyra. Pici bõ egyberuha volt rajtam bugyi nélkül, úgyhogy behuppantam az ölébe és azonnal becuppant a puncimba a farka. Lehúztam a pólóját szép izmos teste volt. Õ lehúzta a felsõmet és elámult mikor meglátta a hatalmas feszes, kemény, gyári melleimet. Belefúrta a fejét, nyalogatta, szopogatta, simogatta, masszírozta én pedig ficánkoltam a farkán egyre hangosabban nyögve. Megfogtam a fejét az arcába nyomtam a melleimet, a kezét a fenekemre tette és most azt szorongatta, mikor elélveztem.

Most nem vadul ugráltam csak lassan köröztem a fenekemmel egy kellemes levezetõ belsõ puncimasszázs volt. Lassú volt neki a tempó, kifordult alólam, lenyomott az ágyra, a bokámat a fejem mellé szorította betolta a farkát. Tövig tolta, bent tartotta aztán hirtelen gyorsan keményen dugott. Úgy sikítottam mint az állat. Gyönyörködött az óriási ringó cickóimban. Elengedte a lábam és gyúrta a mellem. Azt mondta, még soha nem látott ilyen gyönyörûségeket (én is büszke vagyok rájuk).

Oldalra fordított egyik lábam kinyújtva a másikat felhúztam õ belekapaszkodott a csípõmbe úgy dugott. Kinéztem és láttam ahogy a párom játszik a farkával. tetszett neki a látvány, élvezte, hogy élvezem a fizetést és élvezte, hogy kukkolhat. Ekkor megszólalt a srác, hogy a melleimet is meg akarja dugni. A hátamra fordultam, fölém térdelt és a melleim közé tette, szorította a farkát. Szorította a mellem a farka köré és serényen mozgott, dugta és pedig azzal fokoztam az élvezetét, hogy minden tolásnál megnyaltam a makkját és az egyik kezemmel a fenekét a másikkal a golyóit simogattam.

Egyre hangosabban és gyakrabban nyögött aztán hirtelen rámküldött egy jó nagyadag forró spermát. Kivette a cickóimtól a szerszámát, a számba tolta, hogy szopogassam míg megintcsak a melleimmel játszott. Simogatta, és bemasszírozta amit rámküldött.

Mikor megelégelte, felöltözött és ment vissza dolgozni. Párom kijött a vendégszobából álló farokkal és mikor beléptem a nappaliba ráhajtott a fotelre és az mondta, hogy most megbüntetlek. Erõsen megdugott iszonyat hatalmasat élveztem. Mikor jól lerendeztük egymást készültünk az esti buliba. Párom azt kérte, hogy valami jó kis kurvás cuccot vegyek fel, mert minden buli után egy hatalmasat dugunk és szereti ha sokáig gyötrõdhet, hogy mikor dughat meg végre. Persze nem mindig várunk vele addig míg hazérünk. Szerintem most is így lesz...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4216231646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása