Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Nem egy átlagos nap

Rosszlányok blog 2020.10.19. 04:28

Reggel arra ébredtem, hogy a férjem átölel, benyúl a pólóm alá simogatja, masszírozza a mellem. Mikor érezte, hogy hegyesedik a bimbócskám, a keze a lábam közé siklott és a puncimmal játszott. Kicsit jobban széttettem a lábam, hogy jobban hozzám férjen és pedig hátranyúltam a simogattam a farkát.

Mikor elélveztem a másik oldalamra fordultam õ oldalra húzta a bugyimat és betolta a farkát. Lassan dugott, csókolóztunk, fogdostuk egymást. Megint elélveztem, ekkor a hátamra fordított, összeszorította a lábaimat és vadul keményen dugott. A végjátéknál kirántotta a farkát széthúzta a lábam és rám küldte a teljes tárat. A hasam, a mellem a nyakam az arcom is kapott egy kis pakolást. Mikor mindent rám küldött visszatette a farkát és dugott tovább. Míg járatta bennem a farkát játszott a csiklómmal is és én megint elélveztem. Ekkor kiszállt belõlem és kiszopogattam az utolsó cseppeket is a farkából, õ felöltözött és elment az egyik barátjához.

Én még feküdtem az ágyon aléltam, bizsergett az egész testem, mikor csengettek. Alexa barátnõm jött, mert elõzõ nap megbeszéltük, hogy kölcsönadom neki az egyik pasivadító szerkómat. Magamra kaptam a köntösömet és beengedtem. Selyem kicsit átlátszó pezsgõszínû pinig érõ kis szexi darab. Mikor belépett csak annyit mondott, hogy szép látvány, megfogta a kötõjét, kibontotta egy kicsit nézte a testem, majd megsimította a mellem. Bementünk a nappaliba Lexy megfordított, megfogta a vállam, lenyomott a kanapéra és feltettem a lábam az asztalra õ pedig megszívta a puncim. Fejem hátrahajtottam, megmarkoltam a fejét és rászorítottam a puncikámra, hogy nyalogassa. Tudja, hogy szeretem és úgy csinálta. Nyalta, falta, cuppogtatta, lefetyelte, szívta, dörzsölte a nyelvével a csiklómat és mikor az élvezés határán voltam belenyúlt a pinuskámba. Olyan vadul ujjazott nyalás közben, mint amilyen sebesen járatta a nyelvét. Hatalmasat élveztem, markoltam a fejét és szorítottam a lábam közé. Mikor elélveztem a szemembe nézett, mosolygott, megszorította és megszopogatta a mellemet, majd felálltunk és odaadtam neki a ruhácskát.

Kikísértem és pont csengetni akart a szomszéd srác. Meg akart kérni, hogy vigyem el a szerelõhöz a kocsijáért. Lexy vigyorgott lelépett a szomszéd srác pedig belépett. Mondtam, hogy várjon, felkapok valamit, mindjárt jövök. Bementem a szobába keresni valamit, ledobtam a köntöst, megfordultam és ott állt mögöttem és tolta le a ruháit. Odaléptem hozzá, letérdeltem, megemeltem a farkát és nyalogatni kezdtem a golyóit. Megfogta a fejem, lefejtettem a zacsijáról, a szemembe nézett és a számba tolta a farkát. Ismeri már a szopási technikámat, tudásomat, úgyhogy lassan a torkomra küldte a farkát, ott tartotta, majd mikor kivette, lehajolt, megcsókolt, felállított, megfordított és a fotelre feltérdeltetett.

Megfogta a derekam, a csiklómhoz dörzsölte a farkát, aztán hirtelen váratlanul tövig vágta belém. Felsikoltottam a meglepetéstõl és fõleg az élvezettõl. Keményen dugott és minden lökésnél a zacsija csattant a csiklómon ami még nagyobb élvezettet szerzett. Elõre nyúlt megmarkolta két kézzel a mellem és játszott velük, aztán alám nyúlt és msot, hogy lassababn dugott az ujjával gyorsan simizte a csiklóm. Megint elélveztem. Felültem magamhoz húztam, a melleim közé tettem a farkát. Nem engedte, hogy én kezeljem. Fogta, szorította a cickómat és dugta. Minden tolásnál a számba vettem a makkját és megnyaltam, megszoptam. Egyre gyakrabban egyre hangosabban nyögött és hirtelen a melleim közé a nyakamra, az arcomra, a számba engedett egy jó nagy adag sorozatot. Felöltöztünk és elvittem a kocsijáért.

Mire hazaértem, a férjem már otthon volt. Meglátott, hozzám lépett, letépte a ruháimat, lenyomott a földre, belemarkolt a hajamba, hátrahajtotta a fejem, megcsókolt, közben én kicsomagoltam a farkát. egymás szemébe néztünk, õ markolta a hajam, megszorította a fejem, lassan tövig tolta a farkát, még jobban megszorította a fejem és ekkor...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9716231648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása