Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, úgy élvezem én a strandot

Rosszlányok blog 2020.10.22. 03:40

Mivel jó meleg volt az idõ úgy döntöttünk négyen csajok, hogy kimegyünk a strandra jól érezni magunkat, nem mellesleg amatõr strandröpi verseny volt és nézegetni akartuk a kidolgoztott srácokat.

Jó volt a verseny legeltettük a szemünket. Mikor vége lett mi négyen elkezdtünk játszani. Látványos sportot csináltunk belõle, tetszett ahogy most a srácok legeltetik rajtunk a szemüket. Visongattunk, riszálgattuk magunkat, igazgattuk a melltartónkat és a bugyinkat. Jól elfáradtunk, leültünk pihenni, pár srác azonnal hozzánk csapódott, leültek hozzánk, beszélgettünk, méregettük egymást, némelyik srác nem tudott hogy ülni, hogy ne látszódjon az ágaskodó farka. Volt köztük egy szerényebb, szótlan, gyönyörûen kidolgozott fiatal srác is engem leginkább õ izgatott. Egy idõ után megkértem, hogy segítsen nekem, jöjjön velem

Elmentünk az öltözõnkhöz. Nagy öltözõt béreltünk, mivel mint a négyen egy fülkében tettük le a cuccainkat. Beléptünk, bezártam az ajtót és mondtam, hogy abban kellene segíteni, hogy elmúljon a felizgulásom. Levettem a bikini felsõjét, lehúztam a fürdõnaciját, lenyomtam egy székre, széthúztam a lábát és bekaptam a zacsiját és a farkát is. Pár szívás és nyelvcsapás után, már nem fért el minden a számban. Elõbb a farkát vettem ki és szívogattam, nyalogattam a golyóit, aztán végig nyaltam a farkát, megszopogattam makkját, felálltam és beleültem az ülébe.

Háta dõltem, megtámaszkodtam a térdén, õ megfogtam a mellem simogatta, nyomogatta, gyimakolta én sóhajtoztam, nyögdécseltem és elkezdtem mozogni. Csípõmet körbe-körbe mozgattam, aztán magához húzott, bekapta a mellem és szopogatni kezdte. Már keményen állt a bimbócskám is, mikor kivettem a szájából és gyors pattogásba kezdtem. Mindenhol fogdosott, simogatott. Gyere hátulról mondtam neki, felálltunk én feltérdeltem a székre, õ mögém lépett megfogta a derekam és hirtelen tövig verte a farkát. Felsikoltottam. Ez olaj volt a tûzre. Lábam közé nyúltam és maszturbáltam. Pár perc múlva elélveztem. Miután megvolt amit akartam, most már elkezdtem az õ élvezetével foglalkozni. Megnyálaztam a kezem megfogtam a golyóit és játszattam velük. Mikor elmartam nagyot nyögött és mondta, hogy ne hagyd abba. Kicsit szakadozva küldte a puncim, láttam a lábaim között, hogy remeg a lába az élvezettõl. Nagyon jól tudok szopni, akarod?- kérdeztem tõle.

Helyet cseréltünk, leült a székre, megfogtam, és megszorítottam a farkát, kicsit oldalra húztam, összefogtam a golyóit és megnyaltam. Nyüszített az élvezettõl és mókás volt ahogy ülve remegett a lába. Elengedtem a szerszámát és a farka tövét szopogatta, pont a golyói felett. Megfogta a fejem, hogy szopjak. Várj egy kicsit, megérni mondtam és folytattam a játékot. Fogam közé vettem a szerszámát, óvatosan végighúztam, megálltam a vérvörös duzzadó makknál, finoman lágyan az alját a nyelvem hegyével nyalogattam, óvatosan a számba vettem elõbb finoman körbe simogattam a teljes makkját a nyelvemmel, majd egyre erõsebben szorítottam hozzá, õ pedig egyre erõsebben szorította a fejem, fogdosta mellem. Lassan letoltam a torkomra, rászorítottam a fejem, kinyújtottam a nyelvem és megsimiztem vele a zacsiját. Nem nyöszörgött hanem hörgött az élvezettõl. Megfogta a fejem és elkezdte le-fel mozgatni. Érezte, hogy bármilyen sebességet és mélységet beállíthat és egyre gyorsabban szopatott, mert már nem én szoptam hanem õ szopatott.

Hamarosan teleküldte a számat. Hátradõlt a széken, kezei lelógtak, de én még játszottam a farkával. Bármit csináltam, nem tudtam kiszívni belõle az életet. Ismét az ölébe ültem, õ megszorította a fenekem, megharapta a nyelvem és...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5116232860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása