Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Internet karbantartás elõnye

Rosszlányok blog 2020.10.23. 04:41

Az egyik ismerõs srác felhívott, hogy karbantartás miatt nincs nála net, viszont el kel küldenie egy levelet és felugrana ha nem zavar. Mondtam neki, hogy nyugodtan, nemsokára meg is érkezett.

Megírta a levelet, elküldte közben észrevette, hogy a gép feletti polcon van egy mikroszkóp amit a férjem kölcsönkért az egyik munkájához. Megkért, hogy vegyem le, hadd nézze meg. Hátrébb gurult a székkel, odamentem elõlre dõltem, felnyúltam érte, viszont egy miniruha volt rajtam és ahogy nyújtózkodtam kint volt a fél fenekem. Nem tétovázott azonnal megfogta a fenekem, megsimizte, megfogdosta. Meglepõdtem, de nem volt ellenemre, kicsit hagytam majd megfordultam, hogy megkérdeztem, hogy miért tette. Mert tetszik mondta és benyúlt a lábam közé és most a combomat simogatta. Kellemes volt, kicsit széttettem a lábam. A bugyin keresztül elõbb smizte, majd finoman dörzsizte a puncim. Felültem az asztalra õ letérdelt elém, oldalra húzta a bugyim nyalni kezdte a puncimat.

Mikor elélveztem felállt kivette a farkát és tuszkolta be a puncimba. A lábammal átöleltem a derekát és mikor kihúzta a farkát azonnal magamba rántottam. Mindketten élveztük ezt a játékot aztán lehúzott az asztalról, megfordított, lehúzta a bugyimat, ráhajtott a monitor mellé megfogta a derekam és máris megint tövig tolta a szerszámát. Míg dugott a felsõmet húzta le, hogy elmarhassa a melleimet is. Segítettem neki és mikor kiszabadult a mellem fogdosta. De látni is akarta. Megint megfordított. Most már a teljes ruhám a derekamon volt. Felültetett az asztalra két kézzel megfogta az egyik mellem, finoman megnyomta és mondta, hogy ez gyönyörû. Bekapta a mellem finoman nyalogatta a bimbócskámat ami azonnal megkeményedett, ekkor óvatosan a szája szélével harapdálta amit nagyon élveztem, de hiányzott a puncimból a farka, úgyhogy megfogtam a szerszámát a helyére igazítottam és betoltam. Mivel hatalmas a mellem tovább tudott játszani velük és ezt nagyon élvezte. Annyira, hogy megint elélveztem.

A szádat is szeretném kipróbálni mondta és ekkor leültettem a székre, széthúztam a lábát finoman nyalogattam a zacsiját és közben járt a kezem a farkán mint az állat. Élvezte a golyszli nyalást de a farkán akarta érezni a nyelvemet, ezért lefejtette a fejem a kavicsairól, ráigazította a farkára én pedig engedelmesen a számba vettem, nyalogattam, játszottam vele egy kicsit aztán a nyelvemet körbe-körbe futtattam a makkján és jól rászorítottam. Remegett a lába az élvezettõl, ezért még fokoztam rajta szívtam is és játszottam a zacsijával. Összefogta a hajam, hogy jobban lássa ahogy serényen dolgozom a farkán, közben simogatta a fejem és elégedetten sóhajtozott.

Megemelte a derekát, hogy mélyebben legyen a farka a számban. Tudtam, hogy mindjárt elélvez, ezért tövig bekaptam a farkát, õ rászorította a fejemet és azonnal éreztem a torkomon a sorozatlövéseket. Lassan kihúztam a számból a farkát, szívtam és dörzsöltem a nyelvemmel a makkját, fõleg az alsó részét. Megint remegett a lába az élvezettõl ha nem ült volna összeesik annyira élvezte. Nem bírta ezt ezért megint a torkomra küldte a farkát. Így játszottam vele amíg bírta a farka. Aztán felöltöztünk elszívtunk egy cigit, közben megállás nélkül fogdosott és mondta, hogy még holnap sem lesz net nála, jönne megint levelet küldeni. Rendben mondtam neki, gyere bármikor.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4016232862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása