Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Gyermekfelügyelet

Rosszlányok blog 2020.10.25. 02:56

Anita barátnõm felhívott, hogy segítsek rajta. A férjéért el kell mennie a reptérre, de a keresztfiai egy nappal korábban érkeztek és le kellene foglalnom õket, míg visszaérnek. Nem volt túlzottam ínyemre a gyerekfelügyelet, de belementem. Mikor megérkeztem, õ már kint várt, mondta, hogy menjek be õ indul és sietnek vissza.

Bementem, ledobtam a kabátot, beléptem a nappaliba és két alig húszéves egypetéjû ikersrác várt mosolyogva. Mondták, hogy sokat hallottak rólam és valahogy csak elbasszuk az idõt, míg visszaérnek a keresztszülõk. Hozzám léptek, közrefogtak aki elõttem állt megcsókolt, megmarkolta a fenekemet, amelyik mögém lépett, elmarta a melleimet és játszott velük. Pillanatok alatt a felsõm és a szoknyám a derekamon volt, a bugyim meg a bokámnál és fogdostak, simogadtak, csókoltak, nyalogadtak mindenhol.

Odatoltak a kanapéhoz, lefektettek. Az egyik srác körbenyalta a combom, majd rászívta magát a csilkómra és nyalta, szívta, dörzsölte a nyelvével, közben a puncim környékét lágyan simogadta. a másik srác szívta, nyalogadta, fogdosta, masszírozta a mellem, a nyakam, az arcom, lágyan csókolgatott, harapdélta a számat, simogadta a hasam. Hamar elélveztem, vártam a dugást, de az mondták, hogy most cserélnek. Míg helyetcseréltek, ledobták a ruhát és szerepet cserélve nyaltak, simiztek, csókoltak, fogdostak, masszíroztak mindenhol. Ismét pillanatokon belül elmentem és mikor elélveztem aki nyalta a puncim a nyakába tette a lábam és lassan betolta a farkát, a másik srác a fejemhez térdelt és a számhoz tette a farkát és azonnal rábuktam és dolgoztam rajta. Ne légy mohó mondta, sokáig akarunk dugni, csak magadra figyelj és ekkor leült a fejemet az ölébe tette, simogadta az arcom, markolászata a mellem, játszott a csiklómmal és pedig a farka tövét nyalogadtam lassan. Megint elélveztem és õk megint szerepet cseréltek. Megfordultam és feltérdeltem. Akinek a farkát nyalogadtam finoman a puncimhoz illesztette a farkát, aztán vadul tövig vágta belém és megszorította a fenekemet. Aki eddig dugott, most terpeszben ült elõttem, simogadta az arcom, markolászta a mellem. A szopáshoz nem kellett mozgatnom a fejem, mert amilyen keményen dugott a srác, minden lökésnél a torkomra szaladt a másik srác farka. Pár perc alatt ismét elélveztem.

Elõrébb másztam és belehuppantam annak a srácnak a farkába akit most szoptam. Most én irányítottam és élveztem, ahogy ficánkolhatok a farkán hol lassan, hol gyorsan, hol köröztem a csípõmmel, hol le fel mozgattam, hol csókolóztunk, hol a melleimet szítva fogdosta, aztán mikor feltolta a mellemet a nyakamhoz úgy csókolóztunk, hogy mindketten a bimbócskámat nyalogadtuk. Ekkor egy kicsit leálltam a mozgással és a másik srác ezt kihasználva megmarkolta a fenekem és lassan belémtolta a farkát. Nagyon lassan, finomat tolta tövig, lassan elkezdtem mozogni õk ketten nem mozdultak. egyszerre járattam ki-be a farkakat a puncimban és a popsimban is. és megint elélveztem.

Megemeltem a fenekem õk megértették mit akarok. Most õk dugtak. én az elõbb lassan mozogtam õk ketten most vadul, keményen dugtak. Sorozatban élveztem. nem bírtam tartani magam és rárogytam az alattam lévõre. Ez nem jött be neki, mert nem tudta fogdosni a mellem. Megint lyukat cseréltek. Amelyik a fenekemben volt lefeküdt engem háttal neki beleültettek a farkába, a másik srác a lábam közé lépett a csiklómhoz dörzsölte a farkát és lassan betolta. Akin feküdtem a fenekemet dugta és a mellemmel játszott aki dugta a puncim az közben dörzsölte a csiklóm. Egyre hangosabban lihegtek és egyszerre élveztek belém. Éreztem ahogy a sorozatot belelõtték a puncimba és a popsimba. Kicsit megálttak, aztán lassan tovább kúrtak majd kifordultak belõlem csókoltak, simogadtak, fogdostak, játszottak velem.

Kicsit pihentünk, õk mellettem ültek és egyszerre játszottam mindkettõjük farkával. Pár perc után éreztem, hogy visszatér az élet beléjük, és akkor megszólalt az egyik, hogy az elõbb megdugtak, de most szét fognak baszni...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7116234016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása