Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Élvezetes szolárium

Rosszlányok blog 2020.10.27. 05:43

Mivel ez az idõ nem nevezhetõ nyárnak és nem tudok napozni elmentem szoliba. Felvettem egy kis csípõnadrágot egy bõ felsõt és ellibegtem a közeli szoliba ami egy lépcsõház alatt van.

Záróra elõtt nem sokkal érkeztem, még voltak bent ezért leültem olvasgatni. A srác aki bent volt nagyon helyes, szépen kidolgozott testû. Olyan akitõl minden nõ fantáziája beindul. Végzett a csaj aki bent volt, indultam volna, de nyílt az ajtó jött még egy vendég. Magam elé engedtem, mondván, hogy még ezt a cikket elolvasom. Elõre dõltem, hogy a zsinórtangám látszodjon és jó belátás nyíljon a melleimre. Figyeltem a szemem sarkából, hogy a srác kukkol veszettül. Láttam, hogy szorongatja, igazgatja a farkát, hogy látszódjon, annyira, hogy meredezik. Igyekeztem úgy fészkelõdni, hogy minél többet mutassak magamból. Pici derekam és a széles csípõm, a kilátszó falatnyi tangám és a melleim látványa nem engedte, hogy ne álljon a cerka.

Végzett a csaj, kiment a srác bement, áttörölni a szolit. Mikor megfordult, ott álltam mögötte meztelenül és mondtam neki, hogy látom mennyire tetszem neki, õ is nekem, én már bezártam az ajtót rendezzük le egymást. Letérdeltem, kicsomagoltam a farkát, lágyan kézbevettem, végighúztam rajta az ujjaimat, megsimítottam, óvatosan bekaptam, finoman nyalogattam, és szokásom szerint játszottam a kavicsaival. Nagyokat sóhajtozott, beletúrt a hajamba, felhajtotta a fejem, megcsókolt, megfogta a mellemet és felültetett a szolira. Azonnal vágtam egy terpeszt, õ elém térdelt és pont olyan finoman nyalogatott mint ahogy én csináltam a farkával. Óvatosan körbenyalta a puncim, a combom hajlatát, figyelve arra, nehogy hozzáérjem a csiklómhoz. Õrjítõen vágytam már arra, hogy rátapassza a nyelvét a puncimra. Végre megtette, beszívta és lágyan járatta a nyelvét rajta. Pillanatok alatt elmentem, ekkor felállt belemarkolt a hajamba, hátrahajtotta a fejem, megcsókolta a nyakam, megmarkolta a mellem és becsempészte a farkát.

Igyekezett mindenemet végigtapogatni, simogatni. Mivel olvasásnál látta a derék csípõ arányomat, nem hagyta nyugodni. Látni akarom a feneked mondta és megfordultam. Felhasaltam a szoligépre õ elkapta a derekam és és hirtelen tövig tolta a farkát. Erõsen tolt és nagyon jól. Keményen dugott. Egyre szaporábban vette a levegõt, tudtam, hogy elélvez nemsokára. Alányúltam és játszottam a golyszlikkal amit nagyon élvezett. Markolászta a fenekem, néha rá-rá csapott amit egy nyögéssel jutalmaztam. Hirtelen kikapta a farkát és éreztem ahogy fenekemre, hátamra üríti a tárat. Mikor végzett, a fenekemhez szorította a farkát és rajzolgatott rá. Hagytam hadd élvezze ki. Felálltam. õ megcsókolt, megmarkolta a puncim, belenyúlt simogatta a csiklókát. Így állva még elélveztetett. Aztán rendbe szedtem magam és hazamentem. A párom meglátott és azt mondta, látszik, hogy nem sikerült a szoliba befeküdni, tehát megdugtak. Meg mint az állat mondtam neki és már térdeltem is elõtte, hogy leszophassam. Azt mondta, hogy most nem szopást akar, hanem megdugni a számat. Lefeküdtem a kanapára, a lábamat a háttámlára tettem, a fejemet lelógattam, õ a szám elé térdelt, megfogta a nyakam tövig tolta a farkát és...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3016236966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása