Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Ebéd után

Rosszlányok blog 2020.10.28. 05:39

A férjemmel megcsináltuk az ebédet, utána lefeküdtünk ejtõzni egy kicsit. Párom a hasamra tette a fejét és simogatta a combomat. Hogy minél jobban tehesse, jó nagy terpeszbe vágtam a lábaimat. Hamarosan a combomról áttért a puncimra. Bugyin keresztül simogatta és pedig, hogy jelezzem, mennyire jó a fejét simiztem és aprókat sóhajtottam.

Tudta, hogy már többet akarok ezért még mindig bugyin keresztül összecsippentette a puncimat a csiklómnál és körkörösen masztiztatni kezdett. Lassan, nagyon lassan csinálta. Lassan nõtt az izgalmam. Lassú elnyújtott mély orgazmusom volt. Ekkor párom benyúlt az éjjeliszekrény fiókjába, kivett a készletbõl egy vibrit, oldalra húzta a bugyimat bekapcsolta a vibrátort és szépen lassan betolta a puncikámba. Olyan lassan futtatta bennem mint amilyen lassú volt a masztiztatás. Az elõbbi mély elnyújtott élvezés msot sokkal intenzívebb volt, már nem sóhajtozva élveztem el, hanem nyögdécselve.

Alig lett vége a csúcspontnak, hirtelen eszeveszett gyorsasággal mozgatta bennem a vibrit és a legnagyobb fokozatba kapcsolta a rezgést és a gyöngyök forgását. Markoltam a lepedõt, kivettem a mellemet és játszottam velük. Az egyiket szorongattam, masszíroztam, a másikat bekaptam és szopogattam, harapdáltam a bimbócskámat, aztán váltottam egészen adig amíg bírtam. Ha az elõbbi intenzív élvezés volt, akkor erre nincs szó. Sikítva, visítva élveztem el és mikor a kéj már teljes volt, kifordultam a párom alól, letéptem a gatyáját, beleugrottam a farkába és pattogtam az ölében. Nem tétlenkedett õ sem. Magára húzott, hogy játszhasson a mellemmel, simogatta a hátam, fenekem, aztán lelökött magáról a fejem mellé szegezte a lábaimat és vadul bevágta a lompost. Minden lökés felért egy élvezéssel és minden élvezés egyre hangosabb volt.

A vállára tette a lábaimat, a kezét rátapasztotta a puncimra és miközben dugott keményen tenyérrel dörzsölte a puncikámat. Sokadjára élveztem el nem bírtam már a dugást ezért a jól bevált zacsisimogatós módszerrel gyorsítottam az élvezését. Hagyta egy darabig, hogy játsszak a kavicskával, aztán hasra fordított összeszorította a lábaimat úgy tolta be a farkát a puncimba. Minden lökés hatalmas erõvel bírt, minden lökésnél hangosan csattantunk ahogy összecsapódtunk. Most az oldalamra fordított nagyot csapott a fenekemre betolta a farkát és most is dörzsölte a csiklómat. Én alányúltam, elmartam a golyóit és játszottam velük. Párom egyre hangosabban nyögött. Kirántotta a farkát a puncimból és beborított a jutalommal. Kaptam mindenhová. Beterítette a fenekem, a hátam, de kaptam a nyakamra és az arcomra is bõven. Az arcomról letöröltem a tenyeremmel és lenyaltam. Imádom a spermája ízét és tudja õ is. Tenyerével szétkente rajtam a nedût és a tenyerét a számhoz tette, hogy nyalogassam le. Míg tisztítottam a tenyerét a farkát az arcomhoz dörzsölte de mikor végeztem a nyalakodással a számba tette a farkát és az utolsó cseppeket is kiszívtam belõle amit hálás sóhajokkal jutalmazott.

Végignézett rajtam és ahogy meglátta a fényesre dugott puncim, nem tudott ellenállni neki. A lábaim közé fészkelte magát óvatosan a helyére pászította a kedvenc farkamat és lassan dugni kezdett megint. Rám hajolt, megcsókolt, elmarta a mellem én egyik kezemmel a zacsiját simiztem a másikkal a puncimat.

Hogy jobban egymáshoz férjünk, oldalra fordultunk mindketten lábamat a karjára vette és...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6016238416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása