Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Csak a szokásos buli

Rosszlányok blog 2020.10.30. 03:32

Mivel a férjem azt kérte, hogy kurvásan öltözzek fel, eleget tettem a kérésének. Szûk fekete top, ami kicsit átlátszó, persze melltartó nélkül egy piciny szoknyácska ami annyira mini, hogy bugyi sem fér alá, a hajamat két csurkába fogtam körömcipõ és erõs smink (talán a smink volt a legtöbb). Párom meglátott és azt mondta, hogy ettõl kevesebb ruhát lehetetlen felvenni. Meg akart megint dugni, de már késésben voltunk és szeretem húzni úgyhogy elindultunk.

Már sokan ott voltak mikor megérkeztünk. Egész éjszaka tekergettem magam, dörzsöltem a fenekem a páromhoz aki már nagyon beindult rám (és nem õ volt az egyetlen). Sokat ittunk és inkább nem mentünk haza, Móniéknál aludtunk. Mikor elcsendesedett a buli, bementünk a szobába és istenesen szétkúrt a párom. Ú hamar elaludt utána és forgolódtam egy darabig, majd visszavettem az aligruhámat és kimentem, hogy iszok valami hideg üdítõt.

Sehol senki. Lehajoltam a hûtõnél kint volt mindenem és ekkor valaki megfogta a fenekem, megsimogatta. Simizte a combom is, majd a puncimhoz nyúlt és azonnal becsusszant az ujja. Két ujját betolta a puncimba egy másik ujját rátapasztotta a csiklómra és dörzsözte finoman, lágyan. Láttam, ahogy a nadrágját letolta és vártam, hogy betolja a farkát. Lassan karóbahúzott, tövig tolta a farkát én pedig összeszorítottam a hüvely izmomat és hallottam ahogy felszisszent. Lassan kihúzta, majd visszatolta a farkát, közben kiszabadította a melleimet és simogatta, masszírozta, szorongatta. Még mindig nem tudtam ki dug. A lábam között hátranyúltam, elmartam a golyót és játszottam velük. Ekkor õ egyik kezével a csiklómhoz nyúlt dörzsölte míg dugott a másik kezével a bimbikémmel játszott. A napi emeltadag szexmennyiségnek köszönhetõen elélveztem és most már látni akartam kihez tartozik a farok.

Megfordultam és Csaba volt az, Móni férje. Felültem a konyhapultra, széttettem a lábam, magamhoz illetve magamba húztam Csabát. Míg dugott, benyúlt a hûtõbe kivett egy jégkockát, bekapta és a mellemért nyúlt. Beszívta a bimbócskámat és a hideg nyelvével simogatta, szopogatta. Király volt. Lehajtottam a fejem és úgy csókolóztunk, hogy mindkettõnk szájában volt a mellbimbóm ami nagyon izgató volt. Lecsúszott és a puncimba fúrta a fejét. Most a jéghideg nyelvével a csiklómat nyalta. Úrjítõ érzés volt és tovább fokozta. A jégkocka maradékát a nyelvével belém tolta, felállt és betette a farkát is. Lassan, nagyon lassan egyre bentebb tolta, majd kirántotta és gyorsan dugott. Észvesztõ volt egyszerre érezni a jéghideget és a forró farkát. Nyüszítettem az élvezettõl. Legalábbis eleinte, de nem bírtam, én nem tudok halkan élvezni. Egyre hangosabb voltam, már a kezét a számra tapasztotta hangcsillapításnak, aztán azt mondta, hogy nem tudsz csendben maradni, inkább tele teszem a szád. Lehúzott a konyhapultról elétérdeltem a mellem közé szorította a farkát és dugta a cickóimat. Pár pillanat alatt elélvezett, még megjáratta a farkát egy kicsit, majd megtörölköztem, visszavetkeztem (mert ennyi ruha nem öltözés :) ) és visszamentem a szobába.

Beléptem, levettem az aligruhámat a férjem rám nézett és azt kérdezte, hogy megdugtak-e. Kurvára meg, válaszoltam neki, erre õ azt mondta, hogy akkor most szopni fogok és letolta a gatyáját. A lábai közé toltam a fejem, bekaptam mindkét golyóját és nyalogattam. Pillanatok alatt állt a farka és óvatosan megnyalogattam a farka hegyét, játszottam vele, húztam az agyát. Párom megfogta a fejem és rárántotta a farkára, a torkomra küldte a szerszámát. Élveztem ahogy a torkomra küldte. Picit kivettem a számból, megfogtam a golyóit, fogaimat a farka oldalára szorítottam és...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8316239584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása