Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Ablakcsere

Rosszlányok blog 2020.10.31. 04:33

A barátnõm megkért, hogy menjek fel hozzá, míg kicserélik az ablakait, mert neki dolgoznia kell. A szakik hamar végeztek, én zártam a házat, mikor a szomszédból egy kellemes ötvenes faszi jött ki. Kicsit meglepõdött, dadogott aztán kinyögte, hogy kávét szeretne kérni. Visszamentem adtam neki egy fõzetet és mondtam, hogy én is innék, de itt hideg van. Megittuk nála a kávét elszívtunk egy cigit és indultam tovább a dolgomra.

A lépcsõház ajtajánál tartottam, mikor visszafordultam, becsengettem. Kinyitotta az ajtót és mondtam neki, hogy tudom, hogy szoktatok dugni Ágival, tudom, hogy most is meg akartad húzni és nekem is van kedvem egy kis kóbornumerához. Bementem, levettem a kabátot és mire a kanapéhoz értem, levettem a kis egyben miniruhámat, kiléptem a bugyimból, kebelemelentyût meg nem hordok, úgyhogy csak egy combfix és egy nyaklánc volt rajtam. Megfordultam, megállt elõttem, megcsókoltuk egymást, aztán leültem a kanapéra és kihámoztam a farkát. A tövét a számba vettem majszolgatni, harapdálni kezdtem a szám szélével finoman, lágyan, közben a zacsijával játszottam. Mikor életet leheltem a szerszámába rászívtam magam a makkjára és lágyan szoptam. Kivette a számból a farkát, hátradõltem és szép lassan betolta a farkát. Lassan dugott és simogadta, játszott a hatalmas melleimmel. Összecsippentette a bimbókat és körözött velük, összeszorította a cickókat, dörzsizte, simizte és dugott lassan.

Kivette a farkát a puncimból és körbenyalta, szívta, dörzsölte, simizte, aztán széthúzta az ajkaimat és lassan de erõsen nyalta a csiklóm. Lassan és egyre jobban élveztem. Megmarkoltam a fejét és rászorítottam a puncikámra. Beletúrtam a hajába és dörzsöltem a fejét és sóhajtoztam, egyre hangosabban, egyre gyakrabban, egyre hosszabban. Sokára élveztem el, de elnyújtott intenzív élvezés volt. Mikor elmentem a lassú erõs nyalásból gyors erõsre váltott, iszonyat sebességgel lefetyelte a puncikámat és megint elélveztem, de most pillanatok alatt. Megfogtam a fejét, a melleimre hoztam, hogy most azokat szopogassa és dugjon. Nyoma sem volt a lassú dugásnak, gyorsan, vadul, keményen kúrt és míg térdelve dugott játszott a mellemmel és dörzsölte a pinuskámat.

Felállt, feltérdeltetett, belekapaszkodott a derekamba és keményen bevarrta a farkát. Szorította a derekam, markolászta a fenekem és dugott serényen, aztán belemarkolt a hajamba, meghúzta, felhúzott, megcsókolt aztán egy nagyot rásózott a fenekemre. Felvisítottam. Fájt egy kicsit, de nagyon jó volt. Még!. Mondtam neki és hol az egyik, hol a másik oldalára húzott egy keményet a kerek, feszes kis popsimra. Kurva jó volt ahogy keményen dugott, húzta a hajam és verte a fenekem. Fokozta az izgalmat és az élvezést és én megint kitudja hányadszorra elélveztem.

Kivette a farkát és mondta, hogy kapjam be. Leültettem, széthúztam a lábát, bekaptam a golyóit és nyalogadtam, szopogadtam, közben rejszoltattam. A farka tövét a szám szépével óvatosan megharaptam és a nyelvemmel dörzsöltem, majd járt a fejem a tövétõl a hegyéig. Hátrahúztam a bõrt ütközésig, a szemébe néztem a nyelvem hegyével a makkjának az alját dörzsöltem erõsen. Megfogta a fejem és ráhúzta a farkára. Elõbb a makkját csókoltam, majd letoltam a farkát a torkomra. Gyorsan, erõsen, vadul szoptam és hamarosan a számba torkomba ürítette a tárat.

Nem hagytam abba a szopást. Nyögött, szorította a fejem, sóhajtozott ahogy tovább szívtam, szoptam, dörzsöltem a makkját, játszottam a kavicsaival. Aztán mikor lankadtra szoptam a farkát, még bekaptam a golyóit is és egyszerre nyaltam,szopogadtam a teljes készletet.

Leültem mellé, dumáltunk egy kicsit, közben fogdosott, simogatott, markolászott mindenhol. Aztán felöltöztem, megadtam a számomat neki, hogy hívjon bármikor ha akar egy menetet. Beültem a kocsiba és úgy döntöttem elmegyek a férjem munkahelyére, hogy leszophassam felvezetésként az esti dugáshoz.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9516239586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása