Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A nimfomán barátnõm a férjem és én

Rosszlányok blog 2020.11.01. 04:32

A legkedvesebb nimfomániás barátnõm Ági felhívott, hogy eljönne egy kis dumálásra. Hozott egy finom pezsgõt, kibontottuk és iszogattunk. Megérkezett nemsokára a párom aki látta ahogy beszélgetünk, megjegyezte, hogy szép látvány vagyunk.

Ági vigyorgott és mondta, hogy egész héten túlóráznia kellett, mindig késõn ért haza, arra sem volt ideje, hogy masztizzon, nem hogy levadászni valakit. Ezen könnyen segíthetünk, mondta a férjem és odalépett Ági elé. Ági kicsomagolta a farkát, a szájába vett egy jó nagy adag pezsgõt és bekapta a farkát. A szénsav ahogy pezsgett a szájában kellemes érzés lehetett a páromnak, mert nagyot sóhajtott és belekapaszkodott a fejébe. Odaléptem Ágihoz és míg a szájában volt párom farka én levettem róla a ruháit és persze én is levetkeztem.

Felültem a kanapé háttámlájára. Párom kivette a farkát Ági szájából, feltérdeltette a kanapéra. Megfogtam Ági fejét, belehúztam a puncimba, hogy nyalogassa, párom megfogta a derekát és tolta be a farkát. Tövig nyomta, majd meglökte, hogy jobban cuppanjon a puncimra és odaszorította a fejét. Belemarkolt a fenekébe, megszorította és dugta vadul. Csapj a fenekére mondtam neki és õ megtette. Csattanat a keze Ági seggén, Ági pedig felvisított de nem a fájdalomtól, hanem mert most élvezett el.

A férjem hanyatt fektette a földön, én Ági a bokáit a füle mellé tettem, a feje mögé térdeltem hátrahajtottam a fejét, hogy nyaljon, párom pedig bevarrta a farkát. Mikor tövig vágta, Ági vonyított az élvezettõl párszor megjáratta a farkát és megint elélvezett a kis nimfó barátnõm. Férjem kivette a farkát, megsimogatta a fenekét, punciját és szépen betolta az ujját a fenekébe és persze a puncijába is, ujjazta egyre gyorsabban Ági pedig zilált egyre hangosabban és pillanatok alatt megint elélvezett. A férjecském a Ági fenekéhez igazította a makkját, lassan betolta, mikor tövig tolta, benyúlt két ujjával Ágicánk puncijába én pedig rátapasztottam az ujjamat a csiklójára, összenéztünk a párommal, hogy indulhat a mandula. Mindketten eszeveszett gyorsasággal dolgoztunk Ági punciján és popsiján. Ági visított, nyüszített, sikoltott az élvezéstõl.

Ritkán lehet ezt hallani egy nimfomániás csajtól de most azt mondta, hogy elég, ne dugjatok tovább. Abbahagytam a csiklósimit, párom kivette a popsijából a farkát de még tövig vágta a puncikájában és Ági megint felüvöltött az élvezéstõl. Párom nem vette ki a szerszámát, szorította tolta volna még bentebb, Ági lihegett, zihált nyöszörgött annyira élvezett folyamatosan. Párom alá nyúltam, elkaptam a zacsiját és simogattam, segítve, hogy hamarabb elélvezzen, hogy Ági is pihenhessen. Férjecském is lihegett egyre gyakrabban. Kivette a farkát Ágiból, a fejéhez térdelt és elmartam a farkát, hogy rejszoltattam. Míg járt az egyik kezem mint a motolla a farkán a másikkal tovább játszottam a golyóival. Éreztem a farkán, hogy rövidesen eldurran na meg persze hallottam, hogy hogy liheg a szerelmem.

Jött is a sorozatlövés irányítottam, hogy minél jobban beterítse Ágit. Hatalmas adagot küldtünk Ági arcára, szemébe, szájába, hajára, mellére. Miután a teljes tárat kilõtte a párom, rábuktam a farkára és vadul szoptam. Aztán ránéztem Ágira, aki még mindig élvezett. Tetszett, ahogy beborítottuk spermával. Megcsókoltam Ágit, simogattam, szétkentem, bemasszíroztam párom áldását. Pihenjetek, mert most engem rendeztek le mondtam nekik. Ági magához tért a megagigaélvezéssorozattól, megtörölte az arcát, szétfeszítette a lábam, rászívta magát a csiklómra, benyúlt a puncimba és játszott velem. Párom leült a fotelbe nézett minket és rövidesen újra állt a farka. Hozzám lépett és..

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8016242844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása