Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Vásárlás

Rosszlányok blog 2020.11.02. 04:33

Beköszöntött a jó idõ, úgy döntöttem felfrissítem a lenge, szexy, kihívó ruhatáramat ezért elindultam vásárolni. Megkérdeztem a páromat, hogy elkísér-e de elzárkózott elõle. Után vásárolni járni, nem bírja a várakozást, míg kiválasztom a ruhákat és mindent felpróbálgatom. Õ inkább engem szeret felpróbálni, mikor bemutatom neki a friss szerzeményeimet.

Pár tíz perc alatt összeválogattam egy rakat cuccot, bevittem a próbafülkébe, kiválasztottam az elsõ garnitúrát, magamra húztam és kilibegtem a tükörhöz. Az egyik széken egy unott arcú srác ült aki láthatóan nem élvezte a párja bevásárlását. Gondoltam felvillanyozom egy kicsikét. Elvonultam elõtte. Láttam, hogy a szeme sarkából figyel. Visszamentem a fülkébe, de nem húztam be teljesen a függönyt. Az öltözõ tükrébõl figyeltem ahogy a srác arrébb ül, hogy jobban beláthasson.

A függönynek háttal, levettem a ruhát. Jó mélyen lehajoltam, hogy jól megfigyelhessen a tangás kis fenekemet. Levettem a melltartóm, megsimogattam a melleimet és lassan magamra húztam egy top-ot és egy kicsinyke szoknyácskát. Megint kijöttem a tükörhöz, pózolgattam, hajolgattam és élveztem ahogy felcsigázom a srácot. Ránéztem, kacsintottam és visszavonultam a fülkébe. Megint a szemébe néztem és jobban nyitva hagytam a függönyt. Megértette. Közelebb jött. Én vetkezni kezdtem, szépen lassan, Körbeforogtam és simogattam magam, benyúltam a bugyimba és masztizni kezdtem, közben a szemébe néztem. Mikor végeztem magammal újabb szerkó fel, pózolás a tükörnél, elvonulás a srác elõtt, aki mikor elmentem mellette, megfogta a fenekem.

Fülkébe, ruha le, a székre leültem, széttettem a lábaimat és megint masztiztam. A srác ekkor már nem foglalkozott semmivel. Bejött, behúzta a függönyt, kihámozta a farkát és azonnal tövig tolta belém. Ahogy vártam, vadul, keményen, gyorsan dugott, közben simogatta a kopasz kis puncikámat, fogdosta nagy melleimet, masszírozta a combomat, simogatta az arcomat, benyúlt a számba. Mivel én már elõtte masztiztam hamar gyorsan és intenzíven élveztem. Éreztem, láttam, hogy hamarosan élvezni fog. Az utolsó pillanatban kirántotta a farkát és mindenemet beterített a forró spermájával.

Felültem és jutalomként még bekaptam a farkát. Megremegett a lába, mikor a torkomra toltam a dákóját és simogattam a zacsiját. Amilyen keményen dugott olyan keményen szoptam eleinte. Aztán egyre lágyabban óvatosabban, de a zacsisimit nem hagytam abba. Mikor lankadtra kényeztettem a szerszámát, felálltam, letörölgettem magam, kinézte a fülkébõl, hogy szabad-e a terep. Az volt kilibbent a fülkébõl én pedig felöltöztem.

Hazaérve, mutattam a friss portékát. Férjem látni akart benne. Felvettem a legdögösebbet végigvonultam elõtte, tekergettem magam. Annyit mondott, hogy ebben aki meglát az meg akar dugi. Akkor jó, válaszoltam, hisz ez volt a szándékom. Mentem vissza a szobába, hogy megmutassam a másik ruhát, a szemem sarkából láttam, hogy dobálja le a ruhát magáról és indul utánam. Lehajoltam, hogy kilépjek a ruhából, õ megfogta a derekam, megfordított és a számba tolta a farkát. Engedelmesen rácuppantam, de ez egy másik sztori lesz.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4616242846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása