Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Továbbképzés

Rosszlányok blog 2020.11.03. 04:49

Ági barátnõm könyvelõként dolgozik egy nagy cégnél. Minden évben mennie kell továbbképzésre, hogy képben legyen a változásokról. Úgy hozta a sors, hogy most itt volt a képzés. Rám telefonált, hogy a fõsuli kocsmájában igyunk meg egy kávét.

Elmentem beültünk kocsmába hátra. Az asztalunk mellett volt egy billiárdasztal is amin játszottak a srácok. Mivel kicsi volt e hely idõnként húzódnunk kellett, hogy szúrni tudjanak a fiúkák. Az egyik alkalommal majdnem fejbe vágták Ágit a dákóval, aki megfogta, hogy nem vágja a srác orrnyergen. Azt mondta a fiú: ha a másik dákót fognád így sokkal boldogabb lennék. Ági is akárcsak én eléggé nimfomániás csaj, úgyhogy elkezdõdött az erotikus adok kapok szócsata, aminek a végén azt mondta, hogy neki bizonyíték kell, nem ígéret.

Felmentünk a koleszba, beléptünk a tipikus fiú szobába. Kupi mindenhol, négy kicsi ágy. Ezen a gyerekheverõkön akartok megdugni, kérdeztem tõlük és õk már tolták is össze a négy ágyacskát egy nagy franciaággyá. Na ez már jobb mondtuk. Mindketten odaléptünk a srácokhoz és mondtuk: Elõbb leszopunk titeket, hogy tovább bírjátok a második menetet.

Mire kikaptam a mûszert, már-már teljesen harcra kész volt. körbenyaltam a farkát, majd hamarosan rábuktam és gyorsan szopni kezdtem, hogy minél hamarabb magamban tudjam a kéjlécet. A sokéves tapasztalatomnak és a zacsidörzsölésnek köszönhetõen hamarosan telenyomta a számat a munkám gyümölcsével. Ági már kicsit korábban végzett a másik sráccal ezért õ már puccosan égnek álló lábbal, fejjel a lába között nyögdécselt. Hamar megszabadultam a ruhától, felpattantam az ágyra és mondtam a partneremnek, hogy gyere nyalj ki, mire végzel, megint állni fog a cerkád.

Kicsit tapasztalatlanok voltak (legalábbis az én srácom) irányítani kellett a nyalását és ösztönözni, hogy használja a kezét. nemsokára én is elélveztem. magamra húztam, megfogtam a farkát és beigazítottam a helyére. Mivel nem volt még elég rutinos átvettem az irányítást és úgy mozogtam alatta mint egy kígyó. Mikor már nem bírta követni a mozgásomat, kifordultam alóla, az ölébe pattantam, megfogtam a kezét rátapasztottam a mellemre, hogy gyúrja én pedig szépen lassan elkezdtem körkörös mozgást csinálni a fenekemmel, így masszíroztattam a puncimat belülrõl a farkával. Már nagyon bizsergett a puncikám úgyhogy fentebb kapcsoltam a sebességen. A körözés helyett vadul pattogni kezdtem a ölében közben pedig néztem ahogy a másik srác dugja Ágit. Tetszett, ahogy minden egyes lökésnél hullámzott a melle. Nem tudtam megállni elõbb megmarkoltam, majd ráhajoltam és szopogatni kezdtem a cicijét. Ági sem akar az adósom maradni, õ is majszolgatni kezdte a melleimet. Ezen a srácok bevadultak. Az én partnerem kimászott alólam, elmart a derekam és elkezdett dugni, közben simogatta a melleimet és Ági arcát. A srác alányúltam elmartam a golyóit és simogattam. Hamarosan lihegni kezdett, akárcsak a másik srác. Szinte egyszerre pattantak az fejünkhöz és beterítettek minket spermával. Persze nem hagytuk abba a csókolózást a srácoknak még javában állt a cerka, ezért helyet cseréltek, hogy kipróbálják a másikunk punciját. Mindketten keményen dugtak minket amíg csak bírtak.

Hamarosan végeztek velünk. Mi megtörölköztünk felöltöztünk és megbeszéltük a srácokkal, hogy ha minimum még két srácot beszerveznek akkor este megint egymásba futunk. Meglátjuk mi lesz belõle. Mi ketten elindultunk a házunkba. Mikor bementünk a férjem pont otthon volt. Azt mondja Ági, hogy nem rugdosná ki a párom az ágyából. Nosza, akkor gyere támadjuk le. Pont az ágyon ült, laptop az ölében. Én kivettem a gépet a kezébõl, Ági szó nélkül kicsomagolta a farkát és rászívta magát. Hagytam hadd évezze a farkát míg levetkezek. Hamar megszabadultam a ruháimtól. Ágit lehámoztam a férjemrõl, megcsókoltam, mondtam neki, hogy elõbb nyomjunk egy leszbi show, csak utána dugjunk. Senkinek nem volt ellenvetése.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1716246920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása