Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Táskacsere

Rosszlányok blog 2020.11.04. 05:50

Vettem a gyerekemnek egy jófajta ergonomikus iskolatáskát, ami már az elsõ héten tönkrement. Felhívtam a cég ügyfélszolgálatát, ahol mondták, hogy természetesen cserélik, mivel 3 év garancia van rá. Megnyugtattak, hogy nem kell városban ahol lakunk, ott van az egyik területi képviselõjük, akihez elvihetem a táskát és azonnal ad helyette egy másikat.
Elmentem a megadott címre, ahol már várt a képviselõ. Mikor megláttam, egybõl bebizseregtem tõle, pedig nem volt sem túl jóképû, kicsit pocakos volt, de volt valami megmagyarázhatatlan kisugárzása. Kinyitotta a furgon hátulját, hogy menjek be és válasszam ki, melyik táskát akarom a tönkrement helyett. Általában szûk ruhákban járok, mivel két gyerek után sokat dolgoztam azon, hogy ismét jó alakom legyen. Ahogy beléptem az autóba, tudtam, hogy nézi a fenekemet. Úgy gondoltam felcsigázom egy kicsit. Lehajoltam, hogy nézhesse a fenekemet amire feszült a fehér vászon nadrágom és persze jól látható volt a falatnyi tangám. Mikor úgy döntöttem fokozom egy kicsit. Felhívtam, hogy segítsen elpakolni pár táskát. Mikor fellépett "véletlen" megbotlottam, és hozzányomtam a mellkasához a melleimet és megkapaszkodtam benne. Aztán még hajolgattam elõtte, és ismét "véletlenül" hozzádörgölõztem a fenekemmel. Végre kiválasztottam a táskát, kiléptünk az autóból és láttam a nadrágján keresztül, hogy erekciója van. Bevallom tetszett a dolog nagyon. Mivel az átlagosnál nagyobb melleim vannak és aznap pushup kebelemelentyût vettem fel és természetesen mély dekoltázs párosult mindehhez. Nehezen tudott a szemembe nézni, amivel vissza is éltem, mert ahogy csak tudtam kinyomtam a melleimet. Mondta, hogy már csak a papírmunkát kell elrendezni menjünk be és kitölti a papírokat. Mikor bementünk a lakásba a kis körömcipõm levételéhez lehajoltam, hadd nézhesse még a fenekemet. Ekkor õ megfogta a derekam, és hozzányomta erõsen a csípõjét a fenekemhez, hogy éreztem a már ágaskodó farkát. Látta, hogy nem ellenkezem, ezért feltolta a felsõmet és a melltartóból kivette a mellem amit elkezdett markolászni. Felegyenesedtem, megfordultam megnyaltam a száját, és letérdeltem egyszerre húztam le a nadrágját és a gatyáját. Kicsit megnyomtam a combját, hogy álljon terpeszbe, hogy megnyalhassam a zacsiját, ami nagyon tetszett neki. Megfogta a fejem és irányított, hogy kapjam be a már kõkemény farkát. Még nem tettem meg ezt neki, elõbb szépen elkezdtem nyalogatni a tövénél, és szépen lassan haladtam fel a makkig. Mikor elértem a legérzékenyebb pontjához, ránéztem és õ szinte esdeklõen nézett vissza, hogy kapjam be. Kinyitottam a szám, rátettem a fogam a makkra és óvatosan végighúztam rajta. Ezt annyira élvezte, hogy megremegett a lába. Abbahagytam, felálltam, megmarkoltam farkát és behúztam a nappaliba ahová mint egy kis pincsikutya úgy követett. Leültettem és gyorsan ledobtam magamról mindent. Ez nem bírta tovább, odalépett hozzám, ráhajtott a fotel háttámlájára és tövig nyomta belém a farkát, egyik kezével a mellemet markolta, a másik kezével alám nyúlt és dörzsölte a csiklómat erõsen, gyorsan aminek következménye volt, hogy nagyon gyorsan elélveztem. Ekkor azt mondta, hogy ha már én készen vagyok, akkor szopjam le, mert ilyen orális kényeztetésben még nem volt része, ahogy hozzákezdtem. Rendben, mondtam neki, és leültettem, lábait széthúztam, kicsit megfogaztam megint, aztán rábuktam a farkára és miközben szoptam, simogattam, dörzsölgettem a golyóit õ pedig nagy zilálás, nyögés közepette a számba engedte a teljes tárát. Mikor már nem tudott többet kipumpálni magából, lenyeltem az adagot és tovább szoptam. Mikor végeztem vele, magára húzott, és markolászott egy kicsit, majd a még álló farkát betolta a puncimba, megemelte a fenekem, és keményen dugott. Azt hittem abbahagyja, de nem új erõre kapott hanyatt fektetett a kanapén, a lábamat lefeszítette a fejem mellé és olyan vadul dugott, hogy minden egyes löketnél arrébbmozdult az ágy. Pár perc után ismét elélveztem nyüszítve aminek nagyon örült és azt mondta, hogy most régi álmát szeretné velem megvalósítani,. Mögém lépett, hátra hajtotta a fejem és elkezdte tolni a számba, torkomra a farkát. Mivel már egyszer elélvezett, már nem volt olyan kemény a farka és könnyebben a torkomra tudta dugni. Hagytam neki, hadd valósítsa meg az álmát, amikor levegõ kellett mindig félrefordítottam a fejem, vettem egy mély levegõt, utána pedig egybõl tolta magát a torkomra. Õ kapaszkodott a nyakamba, dugta a számat, torkomat olyan vadul mint azelõtt a puncimat. Tudtam, hogy rövidesen elélvez, de nem bírtam tovább levegõvétel nélkül. Félrefordítottam a fejem és ekkor élvezett el pont. Telelõtte az arcom, nyakam mellem. Nem bánta. A golyóit a számba tette és kezdte rajtam szétkenni a spermáját. Mikor kedvére szétkente rajtam második menet eredményét kértem egy törölközõt, rendbe szedtem magam, aláírtam a papírt és kisétáltam a házból.

Mikor a kocsinál voltam még annyit mondott, hogy reméli ez a táska is hamarosan tönkremegy. Ki tudja, talán megpiszkálom egy kicsit a táskát, hogy megpiszkáljon egy kicsit a képviselõ.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2216246922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása