Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szülinap

Rosszlányok blog 2020.11.05. 04:13

A barátnõm férjének a szülinapjára készültünk. Meglepetés party lesz, úgyhogy mi csajok nálunk gyûltünk össze, hogy a teremdíszeket megcsináljuk. Marcsi barátnõm hívott, hogy nem egyedül jönne, mert nála van az unokahúga, de készüljünk fel, mert nem egy észlény.

Már javában gyártottuk a díszeket amikor megjöttek Marcsiék. Az unokahúga valami iszonyatosan gyönyörû, káprázatos testû vadmacska. Csak téblábolt, nem tudta mit is csináljon. Mondtam neki, hogy jöjjön és a sablon alapján nyírja a díszeket. Jött a kis szõke szépség csinálta amit mondtam neki. Aztán megszólalt, hogy inkább velem ollózna egy jót, mert erõsen biszex. Hátrébb húzódtam, jól végig mértem és mondtam, hogy csináljuk meg gyorsan, hazapaterolok mindenkit és essünk egymásnak. Míg cigiztem felhívtam a férjemet, hogy jöjjön haza, mert érdemes lesz. Sokan voltunk hamar végeztünk lelépett mindenki csak a cicamica maradt. Hamarosan befutott a férjem is. Ekkor mondta a kis plázacica, hogy megígérte a barátjának, hogy ma nem dugja meg senki. A férjem mondta, hogy akkor csak nézelõdni fog.

Felmentünk a hálóba a párom leült a fotelbe az ágy elõtt. Megálltam a párductestû bombázó elõtt, lehúztam a felsõt és kiszabadítottam a fogságból a kis formás, kemény, kerek cicikét. Megmarkoltam, nyalogattam, megszorítottam és szopogattam a bimbóit. Sóhajtozott a kis rinya és mondta, hogy a punciját is. Megszabadítottam a ruhától, ledõlt az ágyra. Megláttam a punciját és elaléltam. A puncikája is olyan gyönyörû volt hogy ha feldobnánk az égre a nap is kisütne. Lágyan óvatosan, mindenhol körbenyaltam. Szétfeszítettem a lábát, hogy a párom is láthassa. Keskenyre formáztam a nyelvem és a csiklóját dörzsölgettem. Pillanatok alatt elélvezett.

Most te jössz, mondta és befúrta a fejét a puncimba. Nagyon jól nyalt. Közben néztem a párom aki a fotelben ülve játszott a farkával. Sajnáltam szegényt, de majd kárpótolom. Ahogy nyalta a pinusom a kis rihe, és simogattam. Látni akarom a feneked, térdelj felém utasítottam. Azonnal megtette. Ritkán lehet ilyen formás popsit látni. Feszes, kemény és olyan kerek, mintha egy félgömböt raktak volna oda. Fogdostam, simogatta, masszíroztam és rá-rá csaptam. Ujjazd meg, mondta a férjem. Betoltam két ujjam a szoros kis punciba, majd becsempésztem a popsijába is. Ekkor õ is belém nyúlt és a popsimban matatott. Mindketten egyszerre élveztünk el nagy nyögések közepette.

Ollózni akarok mondta, és az ölemhez ült és a puncinkat vadul egymáshoz dörzsiztük. Ismét hamar elélveztünk mindketten. Egymás mellé feküdtünk, csókolóztunk simogattuk, fogdostuk, tapogattuk egymást. Ránéztem az epekedõ férjemre. Le akarom szopni a párom mondtam a kis szõkeségnek. Rendben mondta, de nem dughat meg, nem fogdoshat. Nem fog, nyugodj meg válaszoltam, maximum csak az arcodra, melledre élvez. Rendben mondta a kis csaj, azt lehet. Férjem megállt elõttem, lágyan megnyaltam a golyóit, simogattam a nyelvemmel a farkát, aztán elkapta a fejem, rátolta a farkára. Fogta a tarkóm és a homlokom õ irányított mindent míg én játszottam a kavicsaival.

A kis vadmacs letérdelt mellém, párom kivette a farkát a számból, de nem hagytam, hogy õ dolgozzon és rejszoltattam. A kis párduc picit hátrahajtotta a fejét, kinyitotta a száját és várta az áldást. Hamarosan lüktetett a férjem farka és irányított sorozatlövést adott le. Úgy irányítottam, hogy mindenhova jusson belõle. A látványnak köszönhetõen hatalmas adagot pumpált a csajra. Tetszett nekem is a látvány. Rávetettem magam, és lenyalogattam majd a spermájával játszva csókolóztunk.

Mikor végeztünk a cicóka felöltözött, megköszönte az orgazmust és az arcpakolást majd távozott. Tényleg nem egy észlény, de iszonyat jó nõ. Párommal visszamentünk a hálóba és mutatta a kamerát. Mindent felvett. Estére megnézzük együtt és közben és utána szétkúrjuk egymást.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7416248012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása