Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Számlaírás

Rosszlányok blog 2020.11.06. 03:14

Egy nyári reggel, mikor a gyerekek táborozni voltak és a férjem indulófélben volt, megérkezett az egyik partnere a férjemnek. Mivel fizetni jött örömmel fogadtuk. Kérte, hogy a férjem hogy írjam meg a de õ késében volt és azt mondta, hogy majd a feleségem lerendez, ezzel el is ment otthonról. Mivel nyár és baromi meleg volt vékony ruhácskában voltam. Kérdeztem a férjem ügyfelét, hogy kér-e kávét, mert én még nem ittam. Kimentünk a teraszra meginni és közben elszívni egy cigit. Én leültem de a srác nem akart, mondván jó neki így. Hamar rájöttem, hogy tetszik neki a belátás a melleimhez. Cigi, kávé letudva, mondtam, hogy jöjjön fel a dolgozószobába, és megírom a számlát. Ahogy mentem fel a lépcsõn, õ jócskán lemaradva jött mögöttem és nem titkolva a szoknyám alá nézett, ez tetszett, ezért párosával szedtem a lépcsõt, hogy jobban beláthasson. Mikor felértünk, leültettem én pedig keresni kezdtem a számlatömböt, mintha nem tudnám hol van. Kinyitottam a szekrényajtót és mikor a legfelsõ polcról vettem le (egy már betelt) tömböt éreztem, hogy kint van a fenekem. Ekkor odalépett és azt mondta segítek. Azzal a mozdulattal, oldalra húzta a bugyimat, benyúlt a puncimba, a másik kezével elkapta és határozottan, erõsen, de kellemesen megszorította a mellem, Megfordultam, õ lehúzta a ruhán felsõjét és megcsókolta mellem, mert melltartó nem volt rajtam. Annyit mondott, hogy: "most szopni fogsz" és határozottam lenyomott, mikor térdeltem elõtte, már vette is ki az álló szerszámát, amit azonnal a számba nyomott. Nekitolt a szekrénynek és úgy dugta a számat egy darabig, aztán lefektetett a földre, lerántotta a bugyimat, széthúzta a puncimat és lényegre törõen, gyorsan nyalni kezdte a csiklómat. Érezte, hogy megfeszül a testem, ekkor bedugta elõbb egy, majd két ujját a puncimba és szaporán ujjazott. Kihúzta a kezét és az ujjával megcsapkodta a csiklómat, és minden egyes finom de pontos csapás egy kisebb orgazmus volt. Megfogtam a fejét, és a combjaim közé toltam a széttett lábaimat pedig átöleltem, hogy a fenekem fentebb legyen. Megértette mit akarok. Megnyalta a fenekem, közben az ujjával a csiklómmal játszott. Mikor kellõen nyálas volt a fenekem, betette az ujjait a puncimba, hogy azok is nedvesek legyenek, aztán nyalta a csiklómat, két ujja a puncimban egy ujja (valószínûleg a hüvelyk) a fenekemben volt és szédületes sebességgel mozgatta. Most már pillanatok alatt hatalmasat élveztem ,de nem hagyta abba a nyalást ujjazást még folytatta egy darabig -amíg hagytam- aztán magamra azaz magamba húztam. Oldalamra fordított, dugott, és benyúlt a fenekembe. Éreztem, hogy az ujjával érzi a farkát. Aztán cserélt. A fenekembe tette a farkát és a puncimba az ujjait. Ahogy szépen lassan behatolt kellemesen feszített a farka, miközben hol bennem matatott a kezével, hogy a csiklómat dörzsölte. Éreztem, hallottam, hogy rövidesen elélvez, ekkor ellentmondást nem tûrõen közölte, hogy a mellem között fog elélvezni. Fölém térdelt, melleimet a farka köré szorította, és egyszerre mozgatta a cickóimat és mozgott ütemesem. Láttam, hogy becsukta, összeszorította a szemét, tudtam, hogy most fog elélvezni. Éreztem, ahogy több hullámban nyomja rám a meleg spermát. Készen volt, de nem hagyta abba dugta a mellemet. Mikor úgy döntött elég, kivette melleim közül a farkát, a fejem mellé térdelt és még a számba nyomta egy kicsit, hogy szopogassam, miközben a mellemrõl a nyakamra, a nyakamról az arcomra és miután kivette a számból a már lankadásnak indult farkát, az arcomról a számba terelgette a "gyerekeit" de az arcomon is szétkent egy jó kis adagot. Felállt mellõlem én megköszöntem neki az arcpakolást, megtöröltem az arcom a ruhámba és meztelenül megírtam neki a számlát - a tömb az asztalon volt -, miközben végig fogdosott. Este, mikor hazajött a férjem azt kérdezte, hogy: "mindent lerendeztél" én mosolyogtam és mondtam neki, hogy igen, mindent.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr416248018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása