Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Nosztalgi I.

Rosszlányok blog 2020.11.08. 02:38

Ez egy régi történet. Még kis csitri voltam. Akkoriban kezdtünk diszkóba járni, élveztük, hogy a szabadságot kötetlenséget és hogy kacérkodhattunk a srácokkal. Volt egy Fiú, akivel mikor találkoztunk, mindig folyamatosan csókolóztunk, simogattuk egymást. Már párszor eltöltöttünk pár ilyen kellemes estét (ami végén otthon mindig hatalmasan maszturbáltam), amikor megkérdezte a srác, hogy hány éves is vagyok. Mivel a korombeli csajoknál nagyobb volt a mellem, dobott egy hátast és azt mondta, hogy inkább hagyjuk abba, mert 5 évvel idõsebb nálam.

Elváltunk, rástartolt egy másik csajra. Bevallom zavart, ezért odaálltam közéjük és megkérdeztem, hogy: Zavarok?

A csaj lelépett, a srác kicsit mérgesen nézett rám, de én elkaptam a kezét és húztam magam után. Kivittem a diszkó mellett lévõ sporttelepre. Behúztam egy jó kis sötét helyre, kicsomagoltam a farkát és mondtam neki, hogy azért már egy ideje bûvölöm a félszemû kobrát. Oldalra húztam a bugyim és becsusszantottam a farkát. Elmarta a fenekem, megszorította, nekitámasztott a lelátó falának és szépen lassan dugni kezdett. Kellemes volt nagyon, de én vadabb akciót akartam.

Kifordultam az ölelésébõl, nyomtam egy padra, beleültem az ölébe és ficánkolni kezdtem. Köröztem a fenekemmel és olyan gyorsan ugráltam a farkán, ahogy csak bírtam. Bejött neki ez a felállás, mert szabadon maradtak a kezei amivel kiszabadította a melleimet és szorongatni simogatni masszírozgatni, szopogatni kezdte. Aztán már nemcsak a cickóimmal játszott, nem hagyott ki semmimet, mindenhol végigfogdosott. Élveztem a tapizását is, de leginkább a dugást. Hamar elélveztem. Miután elmentem már nem maradt erõm a ficánkolásra, ezért most passzív lettem. Felállt, ráhajtott a pad háttámlájára, megfogta a derekam, óvatosan, lassan gyengéden, betolta a farkát a szûk, nedves puncimba. Tövig tolta, erõsen benyomta, bent tartotta, jól odaszorította, aztán egy hirtelen vadul keményen dugni kezdett. Iszonyat keményen dugott ezért megint elélveztem. Megkérdezte, hogy bekapnám-e a farkát, mert nagyon szeretné.

Mondtam, hogy persze, nem õ lesz az elsõ vendég a számban. Letérdeltem elé, a hasához szorítottam a farkát, benyúltam a lába közé, megfogtam a golyókat, megsimogattam és nyalogatni kezdtem, aztán körbefuttattam a nyelvem a farka alján, szépen lassan haladtam felfelé, mikor elértem a makkjához, beszívtam és a nyelvemmel dörzsizttem, masszíroztam, csókolóztam vele, közben persze simogattam a golyóit. Megfogta a tarkóm, simogatta a fejem és sóhajokkal jutalmazta a ténykedésem. Lüktetett a farka a számban, éreztem, hogy élvezni fog. Most a makk aljára összpontosítottam, azt dörzsöltem a nyelvemmel. Pár pillanat múlva éreztem a nyelvemen a sorozatlövéseket, szépen teleküldte a számat. Kivettem a farkát, lenyeltem a jutalmam, aztán még rácuppantam a farkára. Szoptam amíg engedte.

Miután végeztünk, felöltöztünk, visszamentünk a diszkóba, ittunk egy boroskólát és megbeszéltük, hogy folytatni fogjuk. Õ lett az elsõ tartós alkalmi kapcsolatom. Minden pénteken, szombaton élveztük egymás társaságát elég sokáig.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5916254378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása