Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Nosztalgi II.

Rosszlányok blog 2020.11.09. 03:02

Régen, megboldogult lánykoromban, egy kis belvárosi üzletben dolgoztam. Több ilyen kis boltocska volt egymás mellett ha valaki kiment cigizni, hívta a másiakt is. Az egyik boltban egy srác dolgozott aki nem rejtette véka alá, hogy szívesen megismerne közelebbrõl, mondjuk olyan mínusz 18 centirõl.
Az egyik délután bejött hozzám, elköszönni. Elköltöznek mellõlünk. Akkor kapsz egy búcsúajándékot, mondtam neki. Bezártam az ajtót, levettem a pólómat és a kebelemelentyûmet. Megálltam elõtte, megfogtam a kezét, rátettem a mellemre. Játssz velük, mondtam neki, közben kigomboltam a nadrágját, lehúztam a cipzárt, óvatosan kivettem a szerszámot és játszottam vele. Megszorítottam, végigmasszíroztam, nyomogattam, simogattam aztán lágyan rejszoltatni kezdtem.

Letérdeltem a lábai közé a melleim közé tettem a farkát, összeszorítottam, a makkját bekaptam, szopogattam és a cickóimmal rejszoltattam. Pár pillanat múlva tele is lett a szám, fincsi, forró spermával. Lenyeltem, még kiszopogattam az utolsó cseppeket is a farkából és ekkor kiderült, hogy nemcsak gyorslövetû, hanem csak egylövetû a srác. Ezért elköszöntünk, õ kiment én meg nem akartam dugatlan maradni.

Mivel lassan dél volt, felhívtam az egyik pasimat, hogy hozzon egy gyros-tálat, desszertnek pedig megkap engem. Húsz perc múlva megérkezett. Letette a kaját, hozzám lépett és vetkeztetni kezdett. Várj még, mondtam neki, hisz "csak" a desszert leszek. Megkajáztunk, én levetkõztem, felültem az asztalra, szétettem a lábaimat és mondtam, hogy nyalj ki. Most elõttem térdeltek. Széthúzta a puncimat és nyalogatni kezdte. Mindenhol óvatosan, lágyan nyalogatott. Beszívta az ajkaimat és a nyelvével simogatta. Már majd megvesztem, hogy kényeztesse a csiklómat is, de húzta az idõt. Aztán elérkezett ennek is az ideje. Két oldalról megnyomta a puncim, hogy jobban kiemelkedjen a csiklóm. Óvatosan az ajkával birizgálta, aztán a nyelve hegyével simogatta, utána beszívta és eszeveszett gyorsasággal dörzsölte a nyelvével. Jó néhány ilyen szapora nyelvcsapás után hatalmasat élveztem. Rászorítottam a puncimra a fejét, hogy nyaljon még. Nem is hagyta abba keményen falta a puncim és belém nyúlt. Két ujjal. Amilyen gyorsan nyalt olyan gyorsan ujjazott. Megint elélveztem, de most már sikítottam az élvezettõl.

Gyorsan talpra állt, és bevágta a lompost. Míg dugott én a lábam közé nyúltam és maszturbáltam. Élvezetes volt látványnak is. Finoman megcsípte a bimbimet és engedte ringani a cickóimat. Megint elélveztem de már csak szûköltem. A lábaimat a bal vállára tette és összeszorította, úgy tolt. Az oldalamra fordított, a lábaimat most a mellemhez tolta, megmarkolta a derekam és rácsapott a fenekemre egy erõset. Meglepõdtem, fájt egy kicsit de élveztem. Látta, hogy tetszett a dolog ezért már párat rásózott a popsimra, aztán kivette a farkát, átjött az asztal másik oldalára, hátrahajtotta a fejem és a számba tette a golyóit. Szopogattam, nyalogattam közben kézimunkáztam szaporán. Kivette a golyóit a számból és a farkát letolta a torkomra. Megfogta az arcom és dugta a szám. Míg a mandulámat masszírozta a farkával, a lábam közé nyúlt, két ujját betolta a puncimba egy ujjal pedig a csiklómat simogatta. Rövidesen telibe lõtte a mandulámat. Kivette a farkát, hogy nyelni tudjak, közben az arcomhoz dörzsölte a makkját. Megfogta a nyakam megint a számba tolta a farkát.

Szopogattam egy darabig õ meg simogatott. Mikor kiélvezgettük magunkat felöltöztünk, kimentünk rágyújtani. A másik üzletbõl is hamarosan kijöttek. Rám mosolygott Edit. Hallottam, hogy mennyire élvezted az ebédidõt -mondta. Elszívtuk a cigit, elköszöntünk és csengett a telefon. Marcsi barátnõm hívott, hogy este bulizni akar menni. Ez nálunk egyet jelentett a férfivadászattal.

Este eljött hozzánk alapozni a buli elõtt. Mikor megláttuk egymást, annyit mondunk, hogy 5 perc, 25 perc. Ez annyit jelent, hogy 5 perc alatt bepasizunk, 25 perc múlva dugunk.

Így is lett. Mindegyik helyen ahová bementünk.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4116259056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása