Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Nosztalgi III.

Rosszlányok blog 2020.11.10. 04:03

A kis belvárosi üzlet ahol dolgoztam nem volt túl forgalmas. Ezért jó párszor elõfordult, hogy valamelyik pasim benézett egy-egy napközbeni kóbor numera erejéig. Bejött a kedvenc alkalmi pasim, hogy igyunk meg egy kávét.

Mivel pici volt a helyiség csak a mosdóban volt víz. Bementem, hogy engedjek vizet a vízforralóba, õ utánam lépett, elkapta a melleimet és gyurmázta szépen lágyan kellemesen. Lecsusszant a keze, benyúlt a szoknyácskám alá és a bugyin keresztül simogatta a puncimat, aztán összecsippentette és masztiztatott. Ekkor már letettem a vízforralót, hátranyúltam megsimogattam a farkát, kigomboltam a nadrágot, kivarázsoltam a szerszámot és simogatta, dörzsölgettem.

Tudta, hogy már tocsog a puncim, a kezét a hátamra tette, hogy hajoljak elõrébb és megtámaszkodtam a mosdókagylóban, õ felhajtottam a szoknyám, oldalra húzta a tangám és betolta a farkát. Kapaszkodott a derekamba úgy tolt hátulról. Mivel így nem láthatta az arcom és a ringó hatalmas melleimet, kihúzott, leült a székre és az ölébe ültetett. Imádta / imádja látni az arcom dugás közben, szereti fogni a cickóimat és pedig szeretek lovagolni az õ ölében (is). Mozgattam a csípõm elõre, hátra, jobbra, balra, kör-körbe és le-fel közben markolta, szopogatta a mellem, csókolta, harapdálta a nyakam. Nem voltam elég gyors, ezért ölbe vett, de a farkát egy pillanatra sem vette ki és új letett az asztalra. Én átkulcsoltam a lábammal a derekát, és magamba rántottam. Nagyot nyögtem. Ez tetszett neki, ezért fentebb kapcsolta a sebességet gyors menetben dugott, én pedig simogattam, finoman karmolgattam a hátát, fenekét. Hamar elélveztem. Hogy fokozzam az élvezetét egyik kezemet a puncim elé tette, mintegy meghosszabbítva a pinusom és oldalról ráfogtam a farkára, a másikkal a kavicsaival játszottam.

Kivette a farkát, most hasalnom kellett az asztalon. Széttolta a lábaimat nagyobb terpeszbe, makkjával megsimogatta a popsi lyukam, megmasszírozta a csiklómat, majd hirtelen karóba húzott. Belemarkolt a hajamba, hátrahúzta a fejem, megnyalta a nyakam és a fülemet, rácsapott a fenekemre és azt mondta: most nem dugni hanem baszni foglak. Basszál meg mondtam. Erre olyan keményen erõsen gyorsan dugott, úgy csattogott a lágyéka minden lökésnél, mintha szakasz menetelt volna.

Mindketten nagyon élveztük. Én már legalább harmadjára élveztem el, mikor hirtelen kikapta a farkát és mindent ráküldött a fenekemre. Míg dolgozott a farkán addig hozzám dörzsölte, rajzolgatott a fenekemre vele és bemasszírozta a jutalmamat. Mikor végzett, finoman betolta kicsit még járatta bennem a szerszámot ami nagyon nem volt ellenemre. Miután abbahagyta, megtöröltök egymást, rendbe szedtük magunkat fõztem egy kávét, elszívtunk egy cigit.

Még visszalépett, megfogta a fenekem, érzékien megcsókolt és az mondta, hogy imádja, hogy bármit meg tehet velem, hogy mindent engedek, aztán kiment. Leültem a székemre, nem telt el 5 perc sem és visszajött. Még egy menetet mondta és be is zárta az ajtót kivette a farkát odalépett hozzám a számba tolta és levette a felsõmet, játszott az imádott melleimmel. Megfogta a kezem, felállított a falhoz nyomott, a lábam a karjára vette ismét oldalra húzta a bugyim, lágyan megharapta a szám, beszívta a nyelvem és finoman, lassan, lágyan belém tolta a farkát...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9116259060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása