Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Házibuli

Rosszlányok blog 2020.11.17. 05:10

Férjem munkatársa vett egy új házat, lakásavató bulit tartottak és természetesen mi is ott voltunk. jól összeszokott csapat vagyunk sokat szoktunk együtt lazítani. Inkább a házibulikat részesítjük elõnyben a kocsmai szórakozással szemben.

Már jó ideje iszogattunk, ünnepeltük a házvásárlást, mikor férjem munkatársának felesége bekísér egy srácot, aki új kollégája, jó fej nagyon. Mikor megláttam se köpni, se nyelni nem tudtam. Több mint tíz évig voltunk szeretõk, jó ideje eltûnt az életembõl. Jártunk egy darabig, de nem illettünk össze viszont a szex az nagyon vadító volt együtt. Miután szakítottunk mindkettõnknek voltak kapcsolatai, de mi megmaradtunk egymásnak. Mikor Márti bemutatott minket egymásnak úgy tettünk, mint akik nem ismerik egymást. Igyekeztünk mindketten úgy helyezkedni, hogy tudjunk beszélgetni. Mikor végre sikerült már rendesen be voltam nedvesedve, eszembe jutottak a pásztoróráink, az ellopott alkalmak, az extrém helyek, ahogy olyanokat dugtunk amirõl mások csak álmodoznak.

A férjem szereti, ha kihívóan öltözködöm, imádja amikor a férfiak felfalnak a szemükkel. Most is a mély dekoltázsom sokat mutatott a nagy melleimbõl. Bõ, picit átlátszó mini szokna volt rajtam.

Alig beszéltünk pár szót, mondta Tomi, hogy menjünk ki cigizni (a házban nincs dohányzás). Amint kiértünk, Tom azonnal lekapott. Határozottan erõsen, de kellemesen megharapta a számat, nyelvemet, pont úgy mint régen, pont úgy ahogy szerettem ahogy szeretem és közben a keze máris a bugyimban volt. Mosolygott, hogy azonnal becsusszant az ujja a puncimba tetszett neki, hogy már így felizgultam. Mikor belém nyúlt, azonnal megmarkoltam a farkát, de el is kellett engedni, mert kijöttek még páran rágyújtani, köztük a férjem is, aki mellém állt, megmarkolta a fenekem, és egy csókot nyomott a nyakamra. Ekkor én eléálltam, egyik kezem hátratettem, mondtam, hogy fázom, õ betakart a kabátkával és masszírozni kezdtem a férjem farkát, közben Tomi szemébe néztem és úgy éreztem, mintha az õ farkát dörzsölném. A férjemnek ez az akcióm annyira tetszett, hogy megkért menjünk el egy benzinkútra "cigit venni". Beültünk az autóba és ahogy elindultunk már felhajtotta a szoknyámat, oldalra húzta a bugyimat és dörzsikézni kezdte a csiklómat. Alig tudtam már vezetni az élvezettõl, mikor végre nyugodt helyre értünk. Mire leállítottam a kocsit férjem már kiszabadította a farkát, lehajtotta, hátratolta az ülést és én azonnal az ölébe ültem és vadul el kezdtem dugni, miközben gyorsan kiszabadította a melleimet és belefúrta az arcát. Én nagyon hamar elélveztem és utána elkezdtem szopni, bevetve a mélytorok technikámat. Miközben a torkomra toltam a kéjlécét õ egyik kezével megmarkolta a mellem, a másikkal megszorítottam a fenekem. Olyan vadul járt a fejem, hogy hamar megkaptam a áldást. Amíg a férjemen lovagoltam, szoptam a farkát végig Tomira gondoltam, sõt láttam is magam elõtt, alatt.
Visszaértünk a "vásárlásból" Tomi pedig odajött mellém mondta, hogy örül, hogy ilyen hatást vált ki belõlem, tudta, hogy dugni (is) voltunk.

Mindenki ivott mint a gõte, de Tamás és én is kocsival voltunk. Mikor végre jó részeg volt mindenki és énekeltek, táncoltak, mi elérkezettnek láttuk az idõt. Felmentünk a padlásnak arra a részére ahol kialakították a mosókonyhát. Ahogy beléptünk, megfordultam és beszívtam a nyelvét, de nem tudtam kiélvezni, mert megfordított, ráhajtott a mosógépre, felhajtotta a szoknyámat, oldalra húzta a bugyimat és olyan erõsen elkezdett dugni, hogy minden egyes lökésnél arrébb toltuk a mosógépet.

- Látni akarlak - mondtam, és felültem a gépre, széttettem a lábam és úgy dugott tovább, miközben belemarkolt a hajamba, hátrahúzta a fejem és nyalogatta a nyakam. Én most is hamar elmentem.

- A számba élvezz, érezni akarom az ízedet. Leszálltam a géprõl, leguggoltam megnyalogattam a golyóit, a lágyékát, aztán a golyszliktól elindult a nyelvem, végignyaltam körbenyaltam a farkát, bekaptam a makkját, megszívtam megcsókoltam, megmasszíroztam a nyelvemmel, majd tövig toltam a számba annyira letoltam, hogy közben a zacskóját is tudtam nyalogatni. Ekkor megfogta a tarkóm, és elkezdte keményen dugni a számat és pillanatok alatt a torkomba ürítette a teljes tárat.

Gyorsan rendbeszedtük magunkat és visszamentünk a többiekhez, ahol a férjem közölte, hogy annyira jól nézek ki, hogy mostantól nem iszik tovább, mert ha hazaérünk megint dugni akar.
Én persze várom már, hogy végre otthon legyünk.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7616270196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása