Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Gyors menet

Rosszlányok blog 2020.11.18. 04:11

Férjemmel mindketten imádjuk a szexet, ezért nyitott kapcsolatban élünk és minden alkalmat kihasználunk egy-egy kóbor numerára amirõl be is számolunk egymásnak, amit felizgat minket és utána egy jót dugunk. Van egy srác (aki már annyira nem is srác, túl a negyvenen) akivel 17 éves korom óta rendszeresen szexelünk. Neki és nekem mindig volt párunk, de hosszabb-rövidebb kihagyásokkal folyamatosan kavarunk.

A napokban felhívtam Bélát, hogy elmennék hozzá egy gyors menetre. Egy lapszoknya és egy szûk pulcsi nagy dekoltázzsal volt rajtam. Mikor megérkeztem hozzá, beengedett az ajtóban egy futó nyelves puszival fogadott, bementem a nappaliba és mire a kanapéhoz értem, már minden ruhámtól megszabadultam. Leültem az ágyra széttett lábakkal. Mivel több mint 20 éve dugjuk egymást már tudja mit akarok, hogy szeretem. Letérdelt elém, körbenyalta a puncim és a combom. Mondtam neki, hogy gyors menetet akarok és tudta mi a dolga. Széthúzta az ajkaimat és gyorsan majszolgatni kezdte a csiklómat. Érezte a testem rezdülését és tudta, hogy mikor tolja be a puncimba az ujjait. Gyorsan nyalt és még gyorsabban ujjazott. Pár perc alatt elélveztem nagy sóhajok közepette.

Mikor elélveztem, még hagytam egy kicsit, hogy nyaljon aztán jeleztem, hogy tegye be a farkát. A lábamat a nyakába tette magához húzott beszívta a szájába a nyelvemet, erõsen, de kellemesen megharapta és keményen dörzsölte hozzá a nyelvét, közben az egyik kezével a mellemmel játszott a másikkal a nyakam fogta. Hanyatt fektetett, az egyik lában a kanapé háttámláján volt a másik a földön, mert így miközben dugott, tudtam simogatni a fenekét, a hátát és a golyóit. Mint minden férfi Béla is imádja ha a zacsijával játsszon szex közben. Éreztem, hogy lüktetni kezd a farka. Ekkor megállt egy kicsit és azt mondta, hogy a melleid között akarok elélvezni. Válaszolni sem tudtam, mert már a mellkasom fölé ült, összeszorította nagy melleimet, közéjük szorította a farkát és dugta a cicim.

Mivel nagyok a melleim meg tudom csinálni, hogy miközben a farka a melleim között sétálgat, a tolásnál meg tudom nyalintani a makkját. Szereti. Béla becsukta a szemét és én tudtam, hogy pillanatokon belül beterít a spermájával. Több hullámban pumpálta a melleim közé, a nyakamra, az arcomra, a számra és a számba a spermáját. Mikor a teljes táram rám nyomta, nem hagyta abba, folytatta és szorította melleim közé a kincsét. Megfogtam a farkát és a számba toltam, hogy az utolsó cseppeket is ki tudjam szívni belõle. Csak akkor vette ki a számból a farkát, mikor már minden erõ elszállt belõle.

Gyorsan megtöltöttem magam, felöltöztem és indultam a dolgomra. Miközben vezettem, már azon járt az agyam, hogy miként adom elõ a férjemnek és mit fog vajon mûvelni velem.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2416270198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása