Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Gyors menet otthon

Rosszlányok blog 2020.11.19. 03:49

A férjemmel ketten voltunk itthon, mikor csörgött a telefonja. Szólt, hogy jön egy fontos ügyfele. Gyorsan összerámoltam a házban, magamra húztam egy aranyos, sokat sejtetõ átlátszó kis szoknyácskát, egy szûk, mély dekoltázsú topot. Mire végeztem, már csengetett is.

Beengedtem. Rövidnadrág, világos ing volt rajta. Látszott az ing alatt a tetkója. Nagyon izmos, szépen kidolgozott teste volt. Azonnal bevillant az agyamba, hogy meg kell dugatnom magam vele. Leültünk hármasban. Õ a fotelben ült a párom és én az ágyon. Láttam, hogy én is bejövök neki, ezért kicsit széttettem a lábam, hogy beláthasson a szoknyácskám alá. Tetszett neki a látvány. Kimentem, hoztam be egy kávét, de a konyhában kibújtam a bugyimból.

Leültem és szépen keresztbetettem a lábam, de úgy, hogy láthassa a puncimat. Láttam és élveztem, hogy alig tud a szemünkbe nézni.

Férjemnek csörgött a telefonja és kiment a nappaliból. Azt mondtam a srácnak, hogy ne húzzuk az idõt, nem tudjuk mikor jön vissza a férjem. Odamentem hozzá, kihámoztam a farkát ami már bevetésre készen állt. Nem volt idõ nyalakodni, ezért azonnal beleültem és ficánkolni kezdtem az ölében. Feltolta a topomat, markolta, szopogatta a melleimet. Nem tudtam olyan vadul mozogni, mint szerette volna, ezért felállt, közben az ölében tartott, lökött párat rajtam, majd ráhajtott a fotel háttámlájára és úgy dugott. Kapaszkodott a derekamba, markolta a fenekem, majd mikor már ez is kevés volt neki, lehúzott a földre, a hátamra fektetett a lábaimat a nyakába tette és még keményebben dugott.

Kicsit lassított és megkérdezze, hogy hová menjen. Gyere a számba mondtam neki. Ekkor összefogta a fejemnél a két lábamat keményen erõsen belém verte a farkát, majd kifordult belõlem, az számhoz térdelt és a számba tette a farkát. Megfogta az államat, hátrahajtotta a fejemet, a fejem mögé térdelt és a torkomra küldte a farkát. Tövig nyomta és vadul dugta a torkom. Éreztem, hogy lüktet a farka. Hátranyúltam, elmartam a golyóit és masszíroztam. Nyöszörögve telibe lõtte egy sorozattal a mandulámat.

Gyorsan körbefuttattam a nyelvem a makkján, jól átmasszíroztam, mikor hallottam, hogy csukódik az ajtó, a párom befejezte a telefonálást. Pár pillanat múlva ott volt a nappaliban, addigra mi a srác felhúzta a nadrágot és meg le a szoknyát és a topot. Megbeszélték gyorsan amit kellett és lelépett a kóbornumera-vendég.

Mikor visszaléptem a nappaliba azt mondta a férjem, hogy meg akarlak dugni. Én levettem a felsõt, kiléptem a szoknyából elé térdeltem, kivettem a farkát és rábuktam õ pedig fogta fejem irányította a sebességet. Mikor már kõkeményre szoptam, lefektetett az ágyra, széthúzta a lábaimat, leszorította a fejem mellé és azonnal tövig varrta a farkát. A lökéstõl hatalmasat sikoltottam, ami olaj volt a tûzre. Keményen küldött, én pedig, hogy fokozzam az élvezetét alányúltam, megfogtam a golyót és...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2516272770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása