Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A barátnõim kitalálták

Rosszlányok blog 2020.11.21. 05:00

A barátnõim kitalálták, hogy menjünk el bulizni a gyerekeket bízzuk a nagyszülõkre és tivornyázzunk egy olyat mint "rég", megboldogult lánykorunkban (32-37 évesek vagyunk). Mindannyian kiöltöztünk, taxit hívtunk, megkérdeztük melyik a legzsúfoltabb, legfelkapottabb hely a városban és odavitettük magunkat.

Mikor bementünk tényleg nagyon sokan voltak, azt hittük, hogy nem találunk helyet ahová letelepedhetnénk, de ekkor Ági barátnõm, aki a legnimfománabb közöttünk talált egy ismerõs srácot meginvitáltatta magát, ill minket az asztalukhoz. Mi négyen voltunk, az asztaltársaság 7 fõbõl állt. Ági azonnal befurakodott két ismerõs srác közé akik nagyon megörültek nekünk, mivel gondolták, hogy mi is benne vagyunk minden huncutságban. Eléggé szûkösen voltunk ezért az egyik srác mondta, hogy inkább üljek az ölébe, persze szó nélkül odatelepedtem. Õ nem sokat cicózott, azonnal megmarkolta a combom és szépen simogatni kezdte. Jó érzés volt ezért elkezdtem a körmömmel cirógatni a nyakát, õ pedig egyre fentebb és fentebb húzta a kezét és rövidesen már a puncimat simogatta.

Szinte érezte, hogy mit akarok. Abba hagyta a simogatást és nadrágon keresztül masszírozta a puncimat. Ránéztem Ágira, láttam, hogy õ pedig dörzsöli mindkét mellette ülõ srác farkát, Éva és Anikó szintén jól el volt.

Hamar elélveztem, megfogtam a srácnak a farkát, akinek még a nevét sem tudtam és elképedtem. Nem tudtam, hogy tényleg ekkora farka van mint érzem vagy csak a mámor és a pia érezteti ezt velem. Meg kell tudnom mindenképpen, ezért mondtam a csajoknak, hogy irány a kéróba. A srácoknak nem kellett kétszer mondani a dolgot otthagyták a piát és indultunk mind a 11-en a taxikhoz. Hamar megérkeztünk, mikor beléptünk az ajtón már mindenki vetkezni kezdett, mire a nappaliba értünk, már mindenki meztelen volt, mind a 7 srác álló fasszal megindult felénk. Mi négyen összenéztünk és szinte egyszerre mondtuk, hogy köszi Ági.

A srác aki elélveztetett tényleg hatalmas farokkal volt megáldva. Életemben nem láttam még ekkora szerszámot. Nem csak hosszú hanem vastag is volt. Mondtam, hogy te vagy az elsõ. Odalépett hozzám, felemelte a lábam, rátette az asztalra és tolta is volna be a farkát, de nem engedtem. Letérdeltem elé és elkezdtem nyalogatni a makkját, a frissen borotvált zacsiját. Élveztem, hogy ekkora fasz van a számban. Tomi, mert közben csak megkérdeztem a nevét, ekkor leült. Melleim közé vettem a méretes farkát és úgy rejszoltattam, miközben szoptam ahogy csak tudtam. Ekkor ért az elsõ meglepi. Közben az egyik srác úgy döntött, hogy nem hagy parlagon, ezért hátulról belém szaladt. Nem finomkodott, megmarkolta a derekam és nagy erõvel belém tolta a farkát. Egy pillanatra kiestem a szopásból a meglepetéstõl, de Tomi megmarkolta a fejem, tárolta a farkára, a kezem rátette a zacsijára, hogy morzsolgassam.

Hátra sem néztem, nem is tudtam ki dug ilyen vadul, de jól csinálta. Miközben vadul kefélt az egyik ujjával a csiklómat ütögette, "pofozgatta". Úgy döntöttem, hogy most Tomi farkát akarom a puncimban érezni. Felálltam az ölébe ültem szépen lassan beleültem a hatalmas faszba. Mikor már teljesen magamban tudtam elkezdtem a fenekem körbe-körbe mozgatni, hogy mindenhol érezzem ezt a hatalmas szerszámot. Ekkor jött a második meglepi. Valami hideget éreztem a fenekemnél. Hátrafordultam és az egyik srác olajat öntött a fenekemre és elkezdte masszírozni a fenekemet. Ekkor leálltam a körzéssel, megemeltem a csípõm, Tomi vette a lapot és elkezdett dugni. Fantasztikus élmény volt ahogy egy fasz egy hatalmas fasz van bennem és közben a fenekemet ujjazzák. Ez a fiú nem az lehetett aki az elõbb dugott, mert finom óvatos volt. Szépen fokozatosan tágított hátulról, majd mikor odanéztem, láttam ahogy széthúzza a fenekem, beleönt egy kis babaolajat és szépen lassan betolta a farkát. Két fasz volt bennem, ilyet még ezelõtt nem éreztem. Ekkor jött a harmadik meglepi. Elõbb összehangoltam lassan kezdtek el dugni, mikor Tomi kintebb vette a farkát a másik srác akkor tolta tövig, és fordítva. Majd egyre gyorsabban dugtak és pedig sikítva hatalmasat élveztem. Ahogy elélveztem a srácok kiszálltak belõlem, én oldalra fordultam és végigdõltem az ágyon.

Pár másodperc múlva, valaki megemelte az állam mikor kinyitottam a szemem két golyót láttam, amiket azonnal elkezdtem nyalni, a hozzá tartozó farkat pedig dörzsölni a tenyeremben. Ahogy kivette a kezembõl és betolta a számba a farkát, akkor húzták szét a combom és már megint két fasz volt bennem. Éreztem, hogy akit szopok hamarosan elélvez és felkészültem, de ekkor jött a negyedik meglepi, mikor megszorította a nyakam, torkomra tolta farkát és mindent a belém ürített. Már az sem érdekelt, hogy ki kefél. Minden egyes mozdulatnál olyan élvezetben volt részem amit eddig még nem tapasztaltam. Az oldalamra fordított és ha a puncimban volt a farka akkor a fenekemet ujjazta, ha a fenekemet dugta, akkor a csiklómat dörzsölte vélhetõleg a tenyerével, mert a szemem már nem nyitottam ki, azt csináltak velem amit csak akartak. A fejem az ágy szélén volt egy másik odalépett hozzám és azt mondta én is meg akarom dugni a torkodat. Kinyitottam a szám, õ masszírozta a mellem és úgy dugta a számat mint az elsõ srác a puncimat (bár lehet, hogy õ volt az). Most is éreztem, hogy mikor fog elélvezni, de õ mégsem a torkomra ürítette a tárat, izgatóbb lehetett ha az arcomra veri ki. Ekkor jött az ötödik meglepi, jött Tomi megint és azt mondta és is rád akarok élvezni. A mellkasomra ült babaolajat locsolt a melleimre, szétkente, hatalmas farka köré szorította a cicijeimet, fejemet feltettem a karfára és minden nagyobb tolásnál megnyaltam a makkját. Ránéztem, láttam, hogy becsukja, összeszorítja a szemét, tudtam, hogy jön az áldás. Abból a hatalmas faszból, hatalmas erõvel, és nagy mennyiségben tört elõ a sperma, ami teljesen beterítette a nyakamat, mellemet. Ekkorra már minden srác végzett. Mi lányok ahogy magunkhoz tértünk, felültünk, megnéztük egymást és magunkat és jót nevettünk. Mindannyiónkat rendesen beterítettek a srácok. Elmentünk megmosdani, közben beszélgettünk, Ági - mert az lakásában voltunk- mindenkinek adott kis szexi ruhákat és visszamentünk a srácokhoz. Ahogy az asztalhoz értem, hogy rágyújtsak, az egyik srác alám nyúlt és azt mondta, hogy inkább mást kapjak be, mert látta, hogy jól szopok õ még nem volt bennem és csak az elsõ menet ment le. Szétnéztünk rendesen már megint állt mind a hét srác és megindultak felénk.

Tudtam, hogy most nem cigit fogok a számba venni...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9816274368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása