Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Csomag

Rosszlányok blog 2020.11.22. 05:02

Egyik nap a férjem rámtelefonált, hogy nemsokára jön hozzánk egy ismerõsének a barátja, hogy átvegyen egy csomagot és legyek otthon, figyeljem a csengõt.

Csengettek, mikor ajtót nyitottam a lélegzetem is elállt, de nem csak nekem hanem a férfinek is aki jött a küldeményért. Béla egy expasim volt, akivel nem is igazán jártunk együtt, inkább csak szexkapcsolat volt köztünk. Az elsõ meglepetés után behívtam, jót nevettünk, hogy milyen kicsi a világ.
Leültünk egymás mellé beszélgetni, hogy kivel mi történt, egyszer csak váratlanul azt mondta, hogy meg akarja fogni a mellemet. Nemet mondtam, de õ azt válaszolta, hogy fogdosta õ sokat ezelõtt ebben semmi rossz nincs, sõt és cinkosan mosolygott. Beleegyeztem, ekkor õ nem ám a ruhán keresztül nyúlt hozzá, hanem egybõl bele a melltartómba megmarkolta, gyengéden, de mégis erõsen megmasszírozta, megkereste a bimbómat és simogatni kezdte, ami olyan jó volt, hogy észre sem vettem, hogy kihámozta a cicimet és elkezdte szopogatni. Olyan jó érzés volt, hogy nem akartam, hogy abbahagyja. Miközben nyelvével cirógatta, szopogatta a cicimet, a másik keze elkalandozott és a puncimat kezdte gyúrni. Ekkor megálljt mondta, de megint csak az elõbbi választ kapta azzal kiegészítve, hogy ha csak franciázunk az nem megcsalás, mert nem ez az elsõ alkalom. Annyira feltüzelt, hogy nem tudtam elutasítani és végül hagytam, hogy a puncimat megmasztizza.
Olyan ügyes volt a keze, hogy észre sem vettem, hogy felhúzta a szoknyámat. Egy rántással levette a bugyimat. Nem esett neki egybõl a csiklómnak, hanem körbenyalogatott ami annyira felhúzott, hogy megfogtam a fejét és rányomtam a csiklómra. Ekkor mint a vadállat nekiesett és nyalt, szívott harapdált, miközben egyik kezével még mindig a melleimmel játszott, a másikkal pedig bennem matatott. Ennek hamarosan meglett az eredménye, mert hatalmasat élveztem. Nem hagyta abban tovább szívta a csiklómat és úgy dörzsölte a nyelvével. Letoltam magamról, hogy most én jövök.
Béla letolta a nadrágját, kilépett belõle, leült, én megfogtam a farkát, megpusziltam a makkját és azt mondtam neki, hogy de régen láttalak. Széthúztam a lábát, elkezdtem a golyóit nyalogatni, közben kézimunkáztam, de lassan, mert nem akartam, hogy hamar végelegyen.
Mikor a zacsit már teljesen körbenyaltam kezelésbe azaz szájalásba vettem a farkár is. Elõbb a tövénél nyalogattam és mivel a harapdálás nekem is bejött, finomat a fogamat is végighúztam a makkig. Itt megálltam egy picit, szemeztem a kobrával, majd rábuktam és addig toltam a számba ameddig csak bírtam. Béla megmarkolta a fejem, hogy most már ne játszak, hanem induljon a szopás. Miközben a nyelvemet körbejárattam, a fejemet le fel mozgattam, és közben a kezemet is használtam szaporán. Éreztem a számban, hogy lüktet a farka ezért abbahagytam, megszorítottam a makk alatt, mert még szopni akartam. Vártam egy kicsit és aztán olyan vadul gyorsan keményen kezdtem szopni, mint még soha. éreztem a lüktetést megint, Béla megmarkolta a fejem és átvette a gyorsaság irányítását. Hamarosan éreztem ahogy telenyomta a számat a spermájával. Mikor mindet belenyomta a számba, picit kivettem a farkát, hogy nyelni tudjak, majd ismét rászívtam magam és szoptam, és dörzsiztem a golyókat és markolásztam a combját. Lefejtette a fejemet a farkáról és azt mondta, hogy még mindig nagyon jól tudok szopni.
Összeszedtük magunkat, felöltöztünk, kimentünk elszívni egy cigit, majd mondtam, hogy odaadom a csomagot amiért jött. Bementünk a dolgozószobába. Amiért jött az asztalon volt, mikor nyúltam érte, Béla mögém lépett, rányomott az asztalra, felhajtotta a szoknyámat, oldalra húzta a bugyimat és tolta be a farkát a még mindig nedves puncikámba. Ellenkeztem, de inkább csak az illendõség kedvéért, mert vágytam rá, hogy megint megdugjon. Markolta a fenekemet, a számhoz nyúlt és betolta az ujját, hogy szopjam. Meg akartam fordulni, de õ nem hagyta mivel mindig is szeretett engem kutyapózban kúrni, mert mint mondta, a kicsi derék, széles csípõ vadítóan hat rá. Kértem, hogy élvezzen belém. Õ lenyomott a földre és a melleim közé tette a farkát. Én belementem és összeszorítottam és a cicijeim között tartottam a farkát és minden tolásnál megnyaltam a makkját. Nem bírta tartani magát és elélvezett a mellemre, nyakamra, számra, számba, arcomba. Ekkor megfogta a fejemet és a számba tolta a farkát, hogy szopjam még, közben szétkente a spermáját rajtam.

Megint rendbe szedtem magam, Béla is eltette a farkát, de nem akarta, hogy az adódom legyen, megint legyûrt (nem volt nehéz dolga), a lábamat a fejemhez tolta és nylni kezdett. Ekkor csengetett a férjem, mert a kulcs belülrõl az ajtóban volt. gyorsan tükör haj igazítás, ajtónyitás, Béla el, férjem be. Tetszettem neki azt mondta, hogy most úgy nézek ki, hogy mindenki meg karna dugni ha kimennék az utcára. Tetszett amit mondott és azt mondtam neki, hogy ne tartsa vissza magát. Mindketten pillanatok alatt levetkeztünk, én letérdeltem elé, vadul szopni kezdtem amit nem engedett sokáig, mert dugni akart. Ez egy vad gyors numera volt. 2 perc alatt lerendeztük egymást, felöltöztünk, õ elment dolgozni és pedig ledõltem kipihenni az izgalmakat és tervezni, hogy este mit fogok mûvelni a párommal.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7516274370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása