Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Orgia a pincebulin

Rosszlányok blog 2020.12.19. 03:58

Józsi barátom szülinapját ünnepeljük a borospincéjében. Öten Iszogattunk beszélgettünk ment az ökörködés! Éjfél tájt érkezett a táncos lány akit Józsinak szerveztünk. Nagyon izgató táncot adott elő és már csak egy fehér harisnyatartó és combfix volt rajt. Mi már mind a farkunkat húzogattuk, a lány meg simogatta magát és ujjazta testnyílásait! Ekkor váratlanul betoppant Viki Józsi párja! Nem győztük takarni magunkat! Megfagyott a levegő! Viki is meglepődött, de mondta a lánynak hogy folytassa a műsort és leűlt közém és Józsi közé! A táncoslány folytatta a műsort. Az asztalon térdelt és úgy ujjazta punciját popsival felénk úgy hogy popsiját meg tudtam volna nyalni! Mind simogattuk nadrágon keresztül farkunkat amit Viki érkezésekor gyorsan elcsomagoltunk! Egyedül Józsi farkát simogatta Viki! A hangulat az ital és a műsor hatására oldódott. Egyre bátrabbak lettek, de a lány műsorának vége lett és Ő távozott.
Kezdett kicsit leűlni a buli amit Viki is észre vett! Egyszer csak megkérdezte, ha nincs műsor akkor már buli sincs! Morgolódva mondtuk hogy de van de azért egy pucér csaj feldobja a hangulatot! Erre a Viki azt mondta hogy Ő is tud így táncolni! Mivel gyönyörű vörös dögös csaj, mind kíváncsiak lettünk volna rá, de féltünk Józsi reakciójától! Mire Ő megszólalt hogy "Viki drágám túl nagy a szád úgysem mernéd!" Ami ez után történt nagyon meglepődtünk! Viki oda elindította a zenét! Felállt az asztalra és táncolni kezdett! Lassan kihúzza Szoknyájából a blúzát és gombolni kezdte! Mit mondjak csorgott a nyálunk! A blúz eldobása után szoknyája cipzárját lehúzta és lassan lefejtette magáról! Ott táncolt elöttünk egy melltartóban és falatnyi tangában és rata is combfix volt! Azt gondoltuk itt vége lesz! Gyönyörű vörös csaj centikre tőlünk és mind megdugnánk, de tabu mert a haver nője! Nagy meglepetésünkre egy mozdulattal kikapcsolta melltartóját és Józsi ölébe dobta. Ekkor vettük észre hogy veri a farkát! Viki négykézlábra ereszkedett és profi módon rázta a popsiját! Mondom Józsinak ha nem a Te nőd lenne már rég simogatni, fogdosnám, nyalnám! Viki kérdőn hátra nézett miközben popsiját tekergette. Erre Józsi mondta csináld! Nem kellett kétszer mondja! Simogattam popsiját, aztán bugyin keresztül a csiklóját morzdoltam. De a többiek sem tétlenkedtek. Simogatták,nyalták melleit. Én már két ujjammal a puncijában voltam közben popsi lyukát nyaltákmelleit, és az járt az eszemben mikor fog Józsi leállítani. De mikor felnéztem láttam hogy Laci barátunk áll a padon és dugja Viki száját, s közben a többiek is álló farokkal várnak sorukra miközben markolják a csajszi melleit! Egy darabig ujjazás közben néztem ahogy felváltva szopja a három srácot Józsi meg élvezi a látványt! Átfutott ágyamon vajon mindent szabad? Gondoltam megpróbálom! Lehúztan kis bugyiját amiben készségesen segített! Levetkóztem mögé térdeltem az asztalon és odaillesztettem farkam a finom nedves puncihoz! Köröztem kicsit a bejáratnál aztá szép lassan tövig hatoltam belé! Erre kiengedva a faszt a szájából kéjesen felnyögött! De azonnal újra dugni kezdték száját. Közben Én is nagyobb tempóra váltottam. Laci aki először szopatta Vikit most hajánál fogva ráhúzta fejét a farkára és a szájába ürítette spermáját! Viki lenyelte az utolsó cseppet is, de nem is tudott volna mást tenni mert addig úgy tartotta Laci míg teljesen ki nem ürűlt! De ahogy kihúzta farkát máris másik furakodott helyére! Feri is őrűlt mód kurni kezdte száját! De Ő élvezés pillanatában kirántotta farkát és a gyönyörű mellekre verte ki! A lány ekkr megfordult hátára feküdt és fejét felém lelógatva helyezkedett el az asztalon! Józsi felállt és most Ő dugta párját! Így Én kezdtem a száját dugni! Mivel lógatta fejét jó mélyen tudtam a torkát baszni, közben a gyönyörű csöcsöket gyúrni! Meg tette hatását mert gyorsan a torkába élveztem! Még kicsit nyalattam a golyóim, aztán átadtam helyem Tibinek aki még nem élvezett el! Józsi is irgalmatlanúl dugta barátnőjét, aztán az aszalt megkerűlve a csaj szájába verte, Tibi meg átvette helyét a pinácskában! Közben Laci újra támadásba lendült és ismét szopatta a vörös szexistennőt! Hamarosan Tibi teleélvezte a fantasztikus csupasz puncit! Ekkor Laci leűlt és Vikit maga elé térdeltetve szopatta tovább! Ekkor Feri és Én is félig merev farokkal mellé álltunk és most hárman váltva basztuk a száját! Laci eztán magára húzta és lovagoltatta! Mi pedig mellettük a padra állva továbbra is száját használtuk! Laci nem is birta tovább és a lányba lötte farka tartalmát! Erre Feri az asztalra feküdt és kérte Vikit hogy lovagolja meg! Meg is tette! Józsi oda állt melléjük és Viki ráhúzta farkár, aki odaadóan szopni kezdte! Viki formás segge ott ugrált elöttem miközben Feri farkata punciját! Nem akartam kimaradni a jóból ezért mögé léptem és nyáltól, spermától lucskos popsiját vettem célba! Lassan de határozottan hatoltam befelé a szűk lyukba! Mikor már jócskán benne jártam, próbáltuk összehangolni mozgásunkat. Percekig dugtuk mindhárom nyílását. Elször a popsija szorítása miatt Én élveztem el, minden cseppet a bombázó seggébe engedve! Akkor Józsi is átpártolt és keményen baszni kezdte barátnője formás hátsóját! Feri szólt hogy Ő is kipróbálná hátsó bejáratát a csajnak! Viki ekkor háttal neki popsival ráereszkedet Józsi pedig a kissé igénybevett puncit dugta, de nem bírta sokáig és megöntözte nője melleit! Röviddel ez után Feri is telelötte a formás seggecskét! Mivel mind kicsit kitikkadtunk és Viki is elment rendbe szedni magát, kis beszélgeetés italozás után vége is lett a bulinak. Aztán még párszor csináltun hasonlót, de az élet elsodort egymástól! De feledhetetlen élményben volt részünk!

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1316304594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása