Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Lábfétis

Rosszlányok blog 2021.01.21. 04:09

Ez a történet egy másik volt barátnőmhöz kötődik. Vele is már egy pár éve nem voltunk együtt, de megjavult, mondhatni baráti lett a viszonyunk a szakítás ellenére. Új lakásba költöztem, és meghívtam, hogy nézze meg. Ő vékony, de nagyon formásak a lábai, magas rüsztje és gyönyörű spicce van, 38-as. Amikor együtt voltunk, akkor is élveztem már rá a lábaira, de akkor sosem volt rajta harisnya, mivel utálta. Azóta eltelt pár év, biomérnök lett, laborban dolgozott és – ami számomra a legizgatóbb volt – elkezdett harisnyát hordani. Munka után jött fel. Rövid fekete szoknya volt rajta, fehér blúz és testszínű harisnya. Körbevezettem a lakáson, majd megkérdeztem, mit kér inni. Amerikai konyhás a nappalim, amíg én töltöttem neki, addig megállt az erkélyajtó előtt és nézett kifelé. Szokása volt, hogy megállt egyik lábán, ekkor éppen a jobbon, a másikat pedig fölemelte és a talpát ráfektette oldalról a vádlijára. Több sem kellett nekem. Mögé mentem, letérdeltem, elkezdtem simogatni a lábait. El akarta venni a bal lábát a vádlijáról, de erővel fogtam, nem engedtem. Letoltam a gatyám, közben simogattam, a bal lábát, a bokájánál és a lábfejénél. Közben nyaltam a combját. Mikor kiszabadítottam a farkamat és beraktam a bal talpa és a jobb vádlija közé, elkezdtem simogatni a punciját a bugyin és a harisnyán keresztül. Mikor odanyúltam, éreztem, hogy át van nedvesedve a harisnya! Tudtam, hogy ő ruhán keresztül izgatva is el tud élvezni, úgyhogy próbáltam megtalálni a csiklóját jobb kézzel, miközben bal kézzel nyomtam a lábfejét a farkamhoz. A puha talpa és vádlija nagyon izgató volt! Ő is élvezte, de egy kis idő múlva mondta, hogy már nagyon elzsibbadt, had tegye le a lábát. Ekkor elengedtem, mert még nem akartam elmenni, csak akkor, mikor ő is elmegy. Felemeltem a jobb lábát, kicsit elkezdtem masszírozni, miközben a farkamat ráfektettem a talpára. Folytatni akartam a csiklójának az izgatását, úgyhogy most én raktam a jobb talpát a bal vádlijára, természetesen közte a farkammal. Közben csókolgattam, nyalogattam a fenekét és a combját. Ő elég halkan élvez, viszont lihegett és remegett közben, amitől én még jobban begerjedtem. Megint akkorát élveztem, hogy telelőttem az erkélyajtó üvegét. Miután elmentem, igyekeztem arra koncentrálni, hogy ő is elmenjen. A farkamat továbbra is ott tartottam a lábai között.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5216373554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása