Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Életem talán legjobb szexe

Rosszlányok blog 2021.02.01. 04:01

Boltban dolgozom, az egyik kollégámmal gabalyodtunk össze. Gondolatban én már szemet vetettem rá, de mint kiderült ő is. Leesett egy termék én lehajoltam, az ő reakciója

-Huh mit láttam, de amúgy gyönyörű. Szívesen benyalnék a hegyek dombok közé. Ránéztem és olyan nedves lettem ettől az egy mondattól, mint még soha. Mennie kellett másik helyre pakolni, persze férjem egy nappal azelőtt azt mondta, hogy nem szexi.

Megszereztem a számát, ráírtam, és innentől kezdődtek a titkos találkozások. Néha csak 5 perc jutott nekünk, teltek a hetek hónapok, valamelyikünknek mindig közbe jött valami, hiszen mind ketten házasok vagyunk. 1 év után sikerült összehozni, lefoglaltunk egy szobát, nagyon hamar levetkőztünk mind ketten. Meglátott és mondta, hogy milyen gyönyörű vagyok. Mondta, hogy bármi nem jó szóljak, és hogy feküdjek le, széttettem a lábam és benyalt, finoman érzékien, ahogy már nagyon régen nem kényeztettek, percekig csak nyalta, dugta az ujjával a puncim.

Ennyire nedves talán sosem voltam még, rám nézett és behatolt. A mennyekben éreztem magam mielőtt misszionárius pózban akartuk csinálni, be akartam kapni a tőlem merev péniszét, de nem engedte. Lefeküdtem, belém hatolt és elkezdett mozogni, egyre csak nedvesebb lettem. Mielőtt pózt váltottunk, bekaphattam, nem a kedvencem a szopás, de az övé valahogy más volt, mint az eddigiek.

Imádtam csinálni, a tövétől a makkig végig nyaltam, körbe nyaltam a makkját. Bekaptam, hallottam egy sóhajt, ki-be járt a számban, imádtam szopni. Kivette, mondta, hogy forduljak meg, kutya pózban csináltuk. Belém hatolt, közben izgatta a segg lyukam. Érdekes volt, nem tudom még hova tenni,, hogy milyen érzés volt. Lefektetett az ágyra, mondta, hogy most elfog menni a számba, de ha nem akarom, nem kell lenyelnem.

Egész végig irányított, sose tudtam kezdeményezni, de az hogy irányítottak egész végig, olyan extázist okozott, mint még soha semmi. Elment, én sajnos nem tudtam, pedig még percekig nyalt, de túlhúzott. De nagyon jó volt vele a szex, ő azt mondta, hogy kurva jó volt. Szex után még egy kicsit összebujtunk, nagyon régen nem éreztem magam ennyire nőnek és ennyire élettel telinek. Valószínűleg nem egyszeri alkalom volt.

 Forrás: https://szextortenetek.hu/eletem-talan-legjobb-szexe/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2616395168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása