Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Kivártam, de megérte

Rosszlányok blog 2021.02.05. 04:01

Viki vagyok, 28 éves csaj, aki 13 éve megakarta magát dugatni a nagynénje férjével. Nem százszázalékban rokon, mert anyám és a nagynéném féltestvérek. Dani, 52 éves most, de rendesen szétbaszott. 15 éves voltam mikor először akartam vele kefélni. Persze szűz voltam és már csirájában elfojtotta a dolgot. Szerelmet vallottam neki, nem tagadom. Rendes volt, csak lazán lebeszélt róla. A koromra és a családjára hivatkozva, lerázott na. Most is van családja, de most nem rázott le. Nem is tudott volna meg azért kívánt már. Van egy kis lakásom abban a városban, ahol ők is laknak. Én külföldön dolgoztam,de a covid miatt hazajöttem. Dani sokat segített mindig, nem csak nekem, a rokonságban mindenkinek. Most ünnepek előtt elhívtam, vettem pár polcot felszerelni. Akkor még nem az volt a szándékom hogy megdugatom magam, de az lett belőle.

Szeretek szexelni, bár nem vagyok csúcsragadozó, de találok partnert na. 178 magas vagyok, nagyon vékony, 45-48 kg közt mozgok. Kislányosak a mellei és a fenekem, sok pasinak ez nem jön be. Megfeledkeztem arról, hogy jön Dani, későn ébredtem és épp, hogy letusoltam, törölköztem már csengetett. Beengedtem és gyorsan egy bugyit és egy combig érő pólót kaptam fel. Amíg szerelt, főztem kávét. Panel lakásom van, pici lakás pici konyha. Leült kávézni, akkor vettem észre, hogy csak megnéz, csak a fenekemet nézi. Azért tettem vettem előtte, hajolgattam is, látsszon, hogy bevág a tanga. Kérdezősködött mi a helyzet a melóval, a pasikkal. Nem e megyek férjhez, meg hasonlók.

-Nem megyek még- mondtam nevetve- várok rád, tudod.

Nevetett.

– Még nem nőtted ki ezt?- mondta,tudta mire gondoltam.

Elé álltam

– Akkor a korom volt a kifogásod- mondtam- de már nem vagyok kislány.

Dani felakart állni,de nem tudott tőlem.

– Nem végzek – mondta- engedj.

Felállt,de nem engedtem

– Nem sürgős- mondtam és megfogtam a farkát- mást is csinálhatunk.

Dani nem tolta el a kezem, a szemembe nézet-

Ez most komoly?- kérdezte.

Akkor már benyúltam a nadrágjába és úgy fogtam a farkát

– Most mi a kifogás?-kérdeztem – A farkad keményedik.

Tényleg keményedett, akkor már tudtam, dugni fogunk.

Dani egy magas izmos pasi, helyes is. A farka, amire már régóta vártam, 20/5. Egyszer még tiniként hallottam dugni öt meg a nagynénémet. Akkor hallottam, a felesége nyögte

– Szétbaszol te nagy faszú.

Ezt a faszt fogtam, kivettem a nadrágból és bekaptam a makkját. Dani letolta magáról a nadrágot, gatyát, félrerúgta.

– Akkor szopjál szépen- nyögte ki- utána megbaszlak.

Leült a székre, én előrehajolva szoptam a farkát. Lehúzta rólam a pólót, aztán a bugyit is. Mindenhol jártak a kezei, a melleimet a fenekem de a pinám is fogdosta. Kőkemény volt a farka, teljesen csupasz neki, mint nekem a pinám. Szoptam és vertem is a farkát, tudok szopni, már mondták. Dani felrakott a konyhapultra.

– Baszni akartál?- kérdezte,de már belém is tolta a farkát.

Még jó, hogy benedvesedtem már a vágytól, mert fájt volna különben. Dani nem finomkodott, tényleg baszni kezdett. Nem volt durva,csak határozott. Átöleltem a nyakát, a karjaimmal, a lábaimmal meg a derekát. Mélyen bennem volt, mozgott is és imádtam.

-Szűk vagy- mondta nevetve és megcsókolt -majd kitágítalak.

Felvett magára, ráfonódtam én is,a falnak támasztott és kefélt tovább. Akkor élveztem el, még jobban belém jött

– Most még szorosabb- mondta- élvezel?

Nem válaszoltam, mert nem tudtam, csak remegtem. Az asztalra tett, szétraktam a lábaim. Két ujjal körbefogtam a farkát, ahogy mozgott bennem.

– Most te- mondtam mosolyogva.

Nem sokára már töltötte belém a gecit, folyt ki belőlem a farka mellett. Hátra lépet és már be is kaptam a farkát. Volt még geci benne, ö fejte a számba. Lankadó farokkal dőlt a pultnak.

– Te tényleg baszni akartál?-kérdezte.

– Nem terveztem, de nem baj- mondtam-nem ellenkeztél mint régen.

A pólóval megtörölgettem maga, a combomon folyt a geci.

– Akkor is bírtad volna?- kérdezte nevetve.

Megtörölgettem a farkát is.

– Szerintem nem- pusziltam meg a kis rést a makkján

– De most igen.

Dani később letusolt velem és utána az ágyban is dugtunk egy jót. A polcok nem kerültek a helyükre, de a régi vágyam teljesült. Január első hetében jött befejezni. Kész is lett, de egész délután keféltünk. Amíg itthon vagyok, tuti jönni fog még.

 Forrás: https://szextortenetek.hu/kivartam-de-megerte/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr10016397716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása