Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Kívánós anyós

Rosszlányok blog 2021.02.06. 03:04

Közel húsz éve vagyunk házasok. Néha még anyóséknál alszunk, ott esett meg a dolog. Mindketten egész héten dolgozunk, szóval a dugás a hétvégére marad . Igaz nem a saját ágyikóban, de nagyon megbasztam Katát. Szereti, ha rajta marad a bugyi és a melltartó és a végén vagy erre vagy arra élvezek.

Most is így történt. Nejem még éjjel kivitte a spermás fehérneműit a szennyestartóba. Reggel beugrott a városba én meg pihizgettem. Túl nagy volt a csönd, após már dolgozni ment, anyós viszont otthon volt. Kislattyogok a fürdőbe, a látványtól azonnal felállt. Anyós Kata melltartójával a bal kezében jobbja a bugyijában finoman nyalogatta a telespriccelt csöcsfixet.

Becsuktam az ajtót – Kérsz frisset? – jérdeztem és elővettem a cerkát.

Szó nélkül kigombolta az otthonkát és egy bugyiban melltartóban elém térdelt. Méretes kannái voltak. „Vedd ki a csöcseid!” – Még mindig némán kirakta a melleit hatalmas barna bimbóudvar vagy centis álló bimbókkal. Néz rám. „Televerjem?” – Csak bólint „siess!!” Nem kellett bíztatni.

A csúcson közelebb húztam és beteritettem az arcát melleit, jutott a combjaira is. Aztán kicsatolta a melltartót és nekiállt lenyalni a spermát . Nem tudom, hogy de fél perc ebből a látványból és újra kemény voltam. Ő csak szívta a finom szövetből a cuccot. Nem bírtam. „Fordulj meg!” – most szólalt meg először. „Nem fogsz megbaszni. Csak az ízed kell, ezer éve nem kaptam.”

– Akkor térdelj le és vedd el magadnak! – mondtam.

– Nem! Verd ki ide – mutatott a mosógép tetejére.

Úgy tettem, a második spricc is jó adag lett.

– És most?

Letérdelt és finoman nyalogatva az összes cuccot a szájába ügyeskedte, aztán a melleire folyatta.

– Megőrülök! Had basszalak már meg!

– Nem! Nézz!

Megint felügyeskedte kézzel a spermát a szájába, de most le is nyelte. Közben kocsit hallottam beállni.

– Menj! Ha éjjel basztok, gondolj ezekre – emelte fel a spermától síkos csöcsöket.

Úgy lett Kata meg is jegyezte, hogy különösen állat voltam és jobb lett volna, ha a bugyijára élvezek nem gumiba, de azzal terveim voltak. Igaz az már egy másik történet!

Forrás: https://szextortenetek.hu/kivanos-anyos/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1816397718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása