Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szemérmetlenül

Rosszlányok blog 2021.02.08. 03:25

Nejem már elment. A kávémat ittam, mikor a húga megjelent a konyhában.
Szőke haja lófarokban összefogva, de még rövidke hálóingben, mosolyogva.
Nagyot nyújtózott az ajtóban.
Mellei megfeszültek hálóingében, pucér ágyéka is kivillant!
Farkam egyből megmerevedett!
Kivette kezemből kávémat és belekortyolt.
-Szép álmom volt. Veled álmodtam – mondta mosolyogva.
Nemes egyszerűséggel átvetette lábát combomon és az ölembe ült!
Puszit nyomott arcomra, közben már keze a farkamat érintgette!
Én testének illatától megrészegülve húztam le melleiről hálóingét, és már majszolni is kezdtem bimbóit!
Szemét lehunyva mosolyogva kéjesen sóhajtozni kezdett!
Merev farkam pedig maga alá igazítva hintáztatott csípőmön!
Éreztem ahogy forró vágata nedvesedni kezd!
-Már is baszhatsz, csak előbb nyald ki a puncimat!- nyögött fel.
Felállt ölemből, felhúzta csípőjére hálóingét és kitárt lábakkal elém ült az asztalra!
– Gyere! Húzta szét szeméremajkait!
Már borultam is rá! Nyelvem egyből kútjába mélyedt!
-Igeeen! Nyaljad! -fogta meg fejem ágyékához szorítva.
Ujjaimmal csiklóját babráltam, közben nyelvem lefetyelve járkált puncijában.
Aztán cseréltem. Csiklóját kezdtem nyalakodva szopogatni, ujjamat pedig puncijába járatni.
Nem kellett neki sok, mert hamarosan felnyögve csorogni kezdtek nedvei!
Engedett szorítása fejemen. Lassan hátra dőlt, lábait maga mellé emelve, engedélyt adva a folytatásra!
Felálltam combjai közé.
Ujjaival ismét széthúzta szeméremajkait!
– Most kérem a faszodat!
-Húúúú! Ez csodálatos!- nyöszörögte, ahogy toltam kemény faszomat puncijába!
Élvezettel baszni kezdtem!
Nyögdécselt, vinnyogott és egyre hevesebben hánykolódott!
-Csináld még, mindjárt elélvezek! – Vinnyogott felhangosan, megfeszülve.
Élvezettel töltöttem tele pináját spermámmal!
Lassan leengedte remegő lábait.
-Segíts- nyúlt kezem után, hogy felüljön.
Közben vigyorogva figyelte a puncijából csorgó nedveket.
-Alaposan teletöltöttél ! – vigyorgott rám. -Valami hasonlót álmodtam. De így sokkal fantasztikusabb volt! Ugye ezt ma még meg tudjuk ismételni? – csusszant vissza ölembe vigyorogva, mellét ajkaim közé préselve.

Forrás: https://szextortenetek.hu/szemermetlenul/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6716399694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása