Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Kettesben a szomszéddal

Rosszlányok blog 2021.02.15. 04:23

Egy nyári napon anyukám elment az öcsémmel vásárolni, mert apukám meghívta őket (mar rég elváltak, és csak így tartják a kapcsolatot) de én nem mentem, mert rosszul ereztem magam.

Később a szomszéd bácsi, Józsi, kopogtatni kezdett, mert áthozta az egyik szerszámot, amit tolunk kért kölcsön a napokban.
Én nyitottam neki ajtót, eléggé lenge nyári öltözetben, ugyanis hihetetlen meleg volt.

Láttam, ahogy Józsi tekintete a melleim és a szemem között ingázik, betessékeltem hát hozzánk egy kávéra.
Miközben főztem, és beszélgettünk közben, folyamatosan a fenekem bámulta. Elkezdtünk beszélgetni, majd egy 10 perccel később úgy döntött haza megy, én pedig kikísértem az ajtóba, de amikor közelebb ért hozzam, hogy mar a testűnk összeért, ereztem, hogy valami kemény hozzáért a fenekemhez..merevedése lett tőlem!

Hátranyúltam, és megmarkoltam, persze tetszett neki, régen volt nővel biztosan. Lassan leguggoltam elé, kivettem a kis farkat, és elkezdtem leszopni, szerencsére mivel nem volt neki olyan nagy, tövig be tudtam kapni, és könnyedén tudta baszni a számat. Mar majdnem elélvezett, amikor olyan ötletem támadt, hogy inkább dugjunk.

Megfogtam a kezét, bevezettem a fürdőbe, és felültem a mosógép tetejére, széttett lábakkal, mivel bugyi nem volt rajtam, nem volt nehéz dolga. Belém tette a kis farkat, és meglepően gyorsan kezdett el kefélni, néhány korombeli megirigyelni a tempóját. Egy idő után pózt váltottunk, beült a kádba, és meglovagoltam.

Azt mondta, nagyon tetszik neki a fenekem, és hogy szívesen beletenné, hat én kaptam az alkalmon, mivel én is szeretem az anált, mondtam neki, hogy hajra, tegye nyugodtan. Többször is el tudtam menni szerencsére, a kis farka nagyon jól játszott a fenekemben. Kis idő múlva sajnos elélvezett, bele a popsimba, de utána elkezdte kinyalni onnan a dolgokat. Hat nem bántam, nem csinálta rosszul.

Bementünk a szobámba, és kinyalattam vele magam. Közben láttam, hogy megint kezd feléledni a farka, a kezembe vettem, és elkezdtem verni neki, majd szopni. Nem kellett sok idő, a torkomba élvezett, és én pedig lenyeltem a finom sűrű gecijét.

Sajnos ezután többször nem tudtuk megismételni a kalandot, mert én elköltöztem az egyetem miatt, de szívesen újraélnem meg ezt párszor vele, Nagyon hiányzik a puncimnak a játékos farka!

Forrás: https://szextortenetek.hu/kettesben-a-szomszeddal/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2416399690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása