Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Öcsivel a szaunában

Rosszlányok blog 2021.04.19. 01:26

Van barátom, de szűz vagyok 20 éves létemre. Öcsém 18 éves. Jó barátok vagyunk. Egyik nap úgy döntöttünk hogy elmegyünk szaunázni. A jól bevált helyünk sajnos be volt zárva karbantartás miatt, így a város másik szaunájába kellett mennünk. Kifizettük a jegyet, átöltöztünk, átmegyünk a fürdő részlegen be a szaunákhoz, egy kis eligazítást kaptunk a szaunamestertől hogy hol mi is van. A végén mondja hogy az öltözők arra vannak ott tudjátok levenni a ruháitok, törölköző meg a fülkében lesz ha szeretnétek eltakarni magatokat.

Nagyon meglepődtünk mikor megtudtuk hogy ez egy ilyen, ruha nélküli szauna, de igyekeztük nem kimutatni ezt. Elindultunk az öltözők felé, közben beszéltük öcsivel hogy mi legyen, ciki lenne visszafordulni, a törölköző meg úgyis takar.
Magam köré tekertem a törülközőt aztán elindultunk a szaunákba.
Nem nagyon voltak nembelijeim. Többnyire papik voltak, meg 1-2 házaspár. Kiválasztottunk egy laza szaunát ahol alacsonyabb volt a páratartalom. 10 p bentlét után mentünk zuhanyozni.

Igen ám, de nem volt semmi kialakított zárt zuhanyzó, csak ott az egyik oldalsó falból állt ki a zuhanyfej. Illetve volt a merülő medence. Öcsi simán dobta le magáról a törölközőt és már zuhanyzott is, nem zavartatta magát. Én nekem kellett egy kis noszogatás, gyorsan letusoltam és ugrottam is bele a medencébe, persze a lepedőt odakészítettem magamnak ha kijövök.

Öcsi lazán sétál felém be a medencébe, ott himbálódzik a farka előttem majdnem a fejem magasságában. Mit kell mondjak, elég izgató volt hogy én is meg öcsi is meztelenül vagyunk egymástól 2-3 méterre..
Bementünk a következő szauna terembe, ott már a gőz miatt nem nagyon láttunk semmit. Öcsi megkérdezte, hogy nem e gond ha leveszi a törülközőt magáról, mert úgy jobban izzad és úgysem látom a gőz miatt. Mondom persze.

Kis idő múlva mondja nekem hogy próbáljam ki így csupaszon, sokkal jobb érzés. Okés mondtam, úgy tűnik ez egy ilyen nap, mindent kipróbálunk. És amúgy tényleg sokkal jobb meg izgatóbb is. Így ülünk, amikor valaki benyit az ajtón, csak annyit látok hogy nő, és leül szembe öcsi mellé. Egy kicsit kezd ritkulni a gőz amikor látom hogy a vendégünk kb egy 30-35 éves hölgy markolássza öcsi farkát. Érdekes volt végig nézni ahogy kiverik neki. Pár perc múlva halk nyögés, öcsi elélvezett. A hölgy kifárad a kabinból.
Lassan mentünk mi is, csak most zuhany után pihentünk egy kicsit, egy sötét relaxációs szobába mentünk ahogy napozó ágyakon lehetett pihenni. Lefekszünk, majd

Kérdezem öcsit, na milyen volt?

-Micsoda? Adja az ártatlan

– Ne titkold láttam mindent, a gőz nem takart annyit

– Jó volt, feleli röviden.

– Most volt az első hogy egy lány kiverte?

– Igen, ennyire látszott?

– Hát hamar elmentél, de elárulok valamit én is, még én sem voltam együtt a pasimmal, csak párszor csókolóztunk meg vertem ki neki, de egyébként neked nagyobb farkad van mint neki.

Kicsit belepirul.

– Nagyon jó volt – feleli, De ha nem voltál pasival, mutathatok valamit ami tetszeni fog neki?

-Hmm na jó.

-Csak ahhoz le kell venni a törülközőt.

-Nem mindegy, már úgyis láttuk egymást meztelenül.

Aztán irányított: Odaálltam elé, levette a törülközőt, letérdeltem elé, ott meredezett megint a farka előttem. Befogtam a a farkát a mellem közé és elkezdtem így verni neki. Az arcomra élvezett. Nagyon jó érzés volt.

– Na ha ezt csinálod a pasid a fellegekben fog járni.

-És te honnan tudtad hogy ez jó?

Amikor haveroméknál aludtam, lejött a barátnője és dugtak, megengedték hogy nézzem, ott láttam. De rossz volt hogy nem rajtam lovagolnak.

Na mondom gyere most én adok neked valamit.
Bementünk egy olyan szauna terembe ahol teljesen sötét volt, csak egy kis infra fény volt. Szerencsére senki nem volt bent.
Letérdeltem öcsi elé elkezdtem és elkezdtem nyalni a farkát, majd bekaptam és szoptam. Most már nem sült el hamar sokáig bírta, tovább mint ahogy szopni bírtam. Na mondom:

– Figyelj, te sem voltál még senkivel és én sem, mi lenne ha kipróbálnánk aztán mikor már mással menne, akkor jobban csinálnánk.

Kis habozás után beleegyezett. Öcsit a hátára fektettem, felé guggoltam majd lassan magamba csúsztattam a farkát. Illetve csak próbáltam, nagyon szűk voltam a farkához képest. Szép lassan beljebb és beljebb jutott. Fájt, feszült, de egyszerre nagyon jó érzés volt. Mikor teljesen bele tudtam ülni öcsi elsült.

– Ne már, épphogy elkezdtem élvezni.

Ekkor belép a fent említett hölgy, most már látom az arcát Szilvi az, a szomszédunk , aki az egyik legjobb barátnőm.
– Mit csináltok? Kérdezi?

– Beavatjuk egymást, válaszolom nevetve.

-Azt látom, de mi van öcséddel, nem harcra kész.

Odalép hozzánk majd elkezdi csókolni öcsit meg verni a farkát, én csak ülök a lában és gyönyörködöm az eseményekben.
Kis idő után öcsi farka újra áll. Szilvi körbenyalja és szól hogy na most üljek rá. Már hamarabb becsúszott, szép lassan lovagoltam rajta. Szilvi leült a közelembe és elkezdte magát kényeztetni. Mind a két meztelen, felizgult ember látványa nagyon jó volt. Nemsokára megremegtem és orgazmusom lett, életem első igazi orgazmusa.
Épp ülnék le kicsit szusszani amikor feláll Szilvi és kéri öcsit hogy kezdje el kinyalni. Izgató volt látni őket együtt látni. Fél perc után kérdi Szilvi, jöhet a második menet?

– Aha – válaszolom pihegve

-Üljek fel kényelmesen, mondja.

Szét nyitotta a lábam és elkezdett nyalni, jó érzés volt, de nem annyira mint mikor öcsi bennem volt. Így kértem hogy inkább azt mutassa meg hogy öcsi hogy tud nekem nagy örömet okozni. Ekkor megfogta öcsi farkát és belém helyezte, mondta öcsinek hogy milyen technikákat alkalmazzon. És nagyon jól csinálta, már majdnem a csúcson voltam, amikor elélezett. Én meg kielégületlenül maradtam. Szilvi látta ezt és gyorsan kisegített, hanyatt döntött csókolt, és ujjazott. Hamar jött az orgazmus, sokkal hevesebben mint az előbb. Álombeli élmény volt.

Én köszöntem is a többieknek hogy most már muszáj egy zuhany és pihenni, nagyon elfáradtam. Öcsi és Szilvi még maradtak, de mind tudjuk hogy töltötték az időt.
Hazafele az úton kiértékeltük hogy milyen volt a másik.
Megbeszéltük hogy ez közöttünk marad mint egy titkos story.

Itt olvashatod: https://szextortenetek.hu/ocsivel-a-szaunaban/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4016505540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása