Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Első meleg élményem

Rosszlányok blog 2021.06.07. 00:45

Sziasztok! Most el szeretném nektek mesélni az első meleg szexuális élményemet, ami még a középiskolában történt meg velem.

Ádámmal már egy jo ideje szimpatizáltunk egymással és tudtuk is egymásról hogy mind a ketten melegek vagyunk.
Egyik tesi óra után én és Ádám, együtt maradtunk az öltözőben. Én már át öltöztem, viszont Ádám még csak a pólóját vette le. Direkt próbáltam húzni az időd, hogy meg varjam míg le veszi a nadrágját. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy már csak egy szál boxer alsóban áll előttem. Csodálatosan szép farka volt, szépen domborodott a boxer alsóban. El kezdtem nézni a farkát és nekem is el kezdett fel állni. Ádám észre vette, de nem szólt semmit csak fel öltözött, és együtt mentünk el órára.

Aznap délután amikor már otthon voltam, feküdtem az ágyamon és éppen böngésszem, hogy milyen filmet nézzek aznap este.
Egyszer csak meg szólalt a telefonomon a jól ismert Messenger hang. Ádám volt az. Remegett a kezem, alig mertem meg nézni mit irt.
A következő párbeszéd zajlott le köztünk:

Á: Szia!

Én: Szia!

Á: Mizu? Mi jót csinálsz?

Én: Semmi különöset, fekszem és pihenek.

És te?

Á: Én egyedül vagyok itthon, és gondoltam rád írok beszélgetni egy kicsit.

Én: Értelek. Én is egyedül vagyok, ha szeretnéd át jöhetsz, éppen filmet keresek.

Á: De csak ha nem zavarlak.

Én: Nem zavarsz. Gyere nyugodtan.

Á: Okes, 30 perc és ott vagyok!

Én: Várlak!

A szívem a torkomban dobogott. Össze pakoltam gyorsan a szobámban és raktam ki inni illetve rágcsálni valót.
Egyszer csak valaki kopog az ajtón. Ádám volt az széles mosollyal az arcán. Be invitáltam a házba. Be mentünk a szobába, Ő pedig le ült a kanapéra. A kezébe nyomtam egy doboz kólát és el kezdtünk beszélgetni. Szóba került a szex mint téma. Mondta hogy Ő sem volt még senkivel, de már ki szeretné próbálni.

Kérdezte, hogy én csináltam e már…természetesen még én sem voltam senkivel. Erre nem válaszolt semmit. Kicsit kínosnak éreztem a szitut így elindítottam a filmet. Már kb 1 órája néztük a filmet amikor egyszer csak Ádám az egyik kezet a combomra helyezte. Simogatta a combom, én pedig megfogtam a kezét. Mélyen a szemembe nézett és gyengéden meg csókolta a számat. El kezdtünk szenvedélyesen csókolózni. Rám feküdt, én pedig simogattam a hátat és a feneket.

Fel kapott az ölébe és az ágyhoz vitt. Le feküdtünk és csókolóztunk elég sokáig. Közben le vetkőztünk és már teljesen meztelenül vonaglott rajtam. Ezek után meg fordult a helyzet, és én kerültem felülre.
Végig csókoltam a testét egészen a farkáig. A szamba vettem és el kezdtem szopni. Valami eszméletlen farka volt, néha egészen a torkomig le nyomta. Ezek után fel kapott ismét az ölébe és úgy csókolóztunk tovább, majd ismét rám feküdt és fel húzta a lábam. Éreztem hogy a farka már a segglyukam körül játszadozott. Egyszer csak egy kis fájdalmat éreztem és a farka már félig bennem volt. Hangosan fel nyögtem, de csak ő folyamatosan csókolgatott. Misszionárius pózban dugtunk elég hosszú ideig, majd meg kérdezte hogy hova menjen el. Belém…válaszoltam. Gyorsított az ütemen majd éreztem, hogy a forró sperma el önti a fenekem és valami eszméletlen érzés volt. Ezek után még csókolóztunk jó sokáig.

Azóta is együtt vagyunk, és a szex valami eszméletlen köztünk.
Köszönöm, hogy el olvastad!

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8016581376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása