Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Bilincsbe verve

Rosszlányok blog 2021.06.14. 00:48

Sziasztok!
Eltelt egy kis idő az utolsó írásom òta.Szerencsére nálunk semmi nem változott,továbbra is éltük a kis életünket:munka,szerelem,és összegabalyodások édes kettesben,hármasban,négyesben.Kicsit perverz dolgok ezek tudom,és ha valaki rákap az ízére,egyre többet és vadabbat akar.

Így történt ez nálunk is,bár a párom bevallása szerint ő csak felvette velem a ritmust,szerintem meg mellettem teljesedtek ki a vágyai,hiszen első perctől láttam rajta,hogy egy igazi rosszfiú,aki jòl àlcázza magàt,én csak teret engedtem neki,hogy azt tegye amit csak szeretne.Idő kellett persze,mire leküzdöttem a féltékenységet,de hellyel közzel sikerült,nekem.Az hogy neki nem,egy meleg tavaszi napon derült ki,amikor egy mèlyen kivàgott miniruhàt vettem fel a vásárláshoz,ő pedig meglàtott a kocsijàbòl.Ennyi àllt az üzenetben:

-Látom szeretsz másoknak is tetszeni.Jò szòrakozást miért nem bugyiban jöttél ki az utcára?!

Hiába néztem körbe az sms elolvasása utàn,sehol nem láttam.Három nap szenvedés következett,hiába hívtam,írtam,nem vàlaszolt,én meg nem ettem,nem aludtam,csak feküdtem,ezerszer megbánva hogy olyan kihivòan felöltöztem.Mentségemre szolgàljon,hogy nehéz az egy kosármerettel nagyobbra nőtt,így màr E kosaras természetes ciciket és a kerek popsit elrejteni,mindegy mi van rajtam.Igen sokan megnéztek,be is szòlogattak,de nem foglalkoztam velük.Erőt vettem magamon,és a szekrényhez lépve kidobni készültem a ruhát,pedig valóban dögös volt.Ekkor pityegett a telom:

-Szia Cica!Ma este felvehetnéd azt a csini kis rucit nekem,amiben a múltkor mászkáltál.Remélem nem nagy kérés..
Találkozzunk 7-kor a szokott helyen.

Nem tudtam sírjak vagy nevessek a boldogságtól,persze alig vártam a hét òrát.A tükörben nézegettem magam,és elterveztem hogy kérek majd bocsánatot a szerelmemtől.Persze leginkább a kivillanó combjaimra és melleimre alapoztam a bocsánatkérést,nem a szép szavakra,és ugyanúgy izgultam ahogy az első randinkon.
A lakásba érve azonnal a nyakába ugrottam,megcsòkoltam,amit ő ugyan olyan hevesen viszonzott,sőt volt benne valami plusz izgalom,ahogy a szoknya alá csúszott a keze,és belemarkolt a fenekembe.Éreztem a finom remegést rajta,és tudtam ez nem lesz hétköznapi este.

-Szerelmem,ne haragudj..nem akartam semmi rosszat..

Letérdeltem elé,a kezére hajtottam a fejemet,ő pedig finoman a szöszi tincseimbe markolt,imádtam ezt,tudtam hogy utána az következik,hogy a számba adja a finom farkát,és élvezésig szophatom.
Hát,legnagyobb meglepetésemre most nem így történt.

-Állj fel szépen!Azt gondoltad ez egy szopással el lesz intézve?Hogy úgy jàrkálsz az utcán mint egy ribanc?

Sose láttam még ilyennek,remegtem,és pàr lépést tettem volna hátra,ha engedte volna..

-Nem nem,sehova nem méssz!Mi jàr az ilyen kis ribancoknak akik kelletik magukat?

-Nem csináltam semmi rosszat!Kérlek beszéljük meg!szipogtam meg megrettenve.

-Persze,beszélünk kicsikém.Majdnem úgy ahogy az előbb,most szophatsz majd a bocsánatomért.

Megfogta a csuklomat,és hátrafogta,aztán már éreztem is hogy kattant a hideg bilincs a kezemen.Beleborzongtam,olyan régóta kértem ezt tőle.Hátulròl ölelt,miközben csòkolta a nyakamat,és egyik kezével a melleimet simogatta,másikkal a remegő combjaimat,nagyon lassan odaért az ujjaival a nedves,forrò puncimhoz.Felnyögtem,ahogy végigsimitotta a csiklòmat,aztán ütemesen ujjazni kezdett,miközben másik kezével markolta a mellemet.

-Ahhh annyira imádlak!Dugjál meg kérlek!Akarom a farkadat!!

-Majd eldöntöm,hogy mit teszek veled,játszunk egy kicsit!

Bekötötte a szememet egy fekete kendővel,ami teljesen megzavart.Izgatò dolog kiszolgáltatva lenni,de ez picit ijesztő volt.A vágytòl és félelemtől is remegve vártam mi lesz most.

-Ülj ide szépen Cica.Csak nem félsz?Félni csak azok szoktak akik rosszat tettek,úgy gondolod azt tettél?

-Igennn..vagyis nem..ziháltam a széken ülve.Nem láttam semmit,de el tudom képzelni hogy nézhettem ki remegő mellekkel,összezárt combokkal,mint egy bünti alatt állò rosszlány.

-Pár percet kapsz hogy gondolkozz,kis ártatlan Inezkém.Utána folytatjuk a beszélgetést.

Kiment,otthagyott,én pedig azt sem tudtam hirtelen mihez kezdjek.A puncimbòl csorgott a nedvesség a székre,csalódott voltam és egyszerre kiváncsi,mi lesz a folytatás.Végre nyílt az ajtò,de azonnal tudtam nem egyedül jött vissza a szerelmem.

-Játszunk egy kicsit Inez!Itt van egy nagyon jò barátom,úgy gondoltam bemutatlak neki!Csinálhatod amit úgy szeretsz,ügyesen!

-Csak nem képzeled,azonnal küldd ki ki innen,engedj el!!

Feszegettem a kezemet,a bilincs persze meg jobban szorított.

-Innen nem leszel elengedve,amíg mindkettőnket le nem szopsz élvezésig!Gyerünk,mert màr alig várjuk!

Pròbáltam elhúzni magam,de az ismeretlen pasi egyszerűen bele tolta a farkát a számba,nagyot sòhajtott ahogy szopni kezdtem,azonnal kőkemény lett a szerszáma,éreztem ahogy lüktet a kis számban.
Tudtam,nem Csabi az akit idehozott,valòban egy idegen faszt kell szopnom,egyszerre taszított és izgatott,közben a pasim megszabadított a ruha felső részétől,gyengéden simogatta a melleimet,persze azonnal kőkemények lettek a mellbimbòim,hiába a testem elárul mennyire vágyom a farkára.Az idegen kicsusztatta a farkát a számbòl,és végre a szerelmem faszát érezhettem lüktetni az ajkaim között.Tudtam mit szeret,így azonnal igyekeztem szépen mélytorokra venni,de persze a kezeimet most nem használhattam,teljesen ő irányított.
Amikor elhúzta a farkát,végignyalogattam mosolyogva,aztán hagytam,hadd dugja a számat kedve szerint,bár nagyon lassú tempòt diktált most.Nyögdécselve követeltem,hogy tolja mélyebbre,de nem tette..

-Ah te kis ribanc..imádom amit művelsz a száddal!

Nagyon fel van izgulva,villant át bennem,és húzza az időt,ő nem fog elsőnek elélvezni.Ismerem,végletekig fokozza az élvezetet.

-Csináld rendesen a barátomnak is!Látni akarom!Tudom h élvezed!

Igen,valahol èlveztem,úgyhogy szenvedélyesen szopni kezdtem az ismeretlen pasit,arra gondolva,minnél hamarabb kivégzem annàl előbb megszabadulok tőle,és kettesben maradhatok a párommal.
Megsimogatta a melleimet,összerezzentem,de nem volt durva,kellemes volt az érintése,újra a számban éreztem,mostmàr hevesebben,,a nyelvemmel simizve a farkát,hagytam hogy a torkomra csússzon,hallgattam a nyögéseit,tudtam hogy nem sok van már neki élvezésig.

-El fogok menni..nyögte tétován

Eltolta a fejemet,és éreztem,hogy a forrò geci a ruhámra ömlik.

-Én pedig a szádba Kicsikém!

Nyögte a szerelmem,mostmár nem finomkodott,tövig tolta a torkomba,úgy hogy könnyezni kezdtem,a kendő átázott,azt hittem megfulladok,aztán megfeszült a teste,és minden a torkomban landolt,hatalmas üvöltéssel élvezett,én pedig csak nyeltem a sok gecit,fogalmam sem volt honnan jön ennyi belőle.A legvègèn tisztára nyaltam a faszát,így szoktuk mindig,màr ő vette el,hogy hagyjam abba.

-Nincs már egy csepp se kis telhetetlen!Gyere vegyük le a bilincset,meg a ruhádat is,úgy látom foltos lett!nevette el magàt.

Nagyon utálja ezt a ruhàt,gondoltam magamban,hagytam h lecsúsztassa rólam,a csuklom zsibbadt volt,és hát nyoma maradt a bilincsnek de rendesen.
Elzsibbadt minden tagom,és ott álltam egy szál tangában,bekötött szemmel,úgy hogy azt sem tudtam ki áll velem szemben…

-Inez,szeretnéd hogy levegyem a kendőt?Láthatod akkor,kit vittél el a csúcsra.Ha elveszem,bemutatkozik és itt marad egész estére.De akkor osztozunk rajtad rendesen.Ha nem veszem le,akkor viszont sosem tudod meg ki volt ő.Ne is kérdezd,nem fogom elmondani.Mi legyen?

-További szép estét a barátodnak..nem szeretném hogy le vedd a kendőt szívem,majd ha kettesben leszünk..

Milyen furcsa,hogy az ember mennyire érzékeli látás nélkül is a másik reakciòit.A pasi szájából egy megdöbbent csalòdott sòhaj,a hátam mögül a pároméból egy elégedett,megkönnyebült szakadt fel.

-Rendben Kicsikém,köszönj el szépen!

A kezemet nyújtottam,de az ismeretlen látva hogy fáj,kézfogás helyett a szájához emelte a kézfejemet,gyengéd kézcsòk,az egész estében talán ez volt a legabszurdabb,ekkor hallottam a hangját rendesen:

-Öröm volt a találkozás számomra!Bár megnéztem volna azt a finom kis pinát közelebbről amiről már annyit hallottam,dehát sajnos erre nem kaptam lehetőséget!Szép estét!

A szerelmem kikísérte az ajtòn a barátját,szòfogadò voltam,nem nyúltam a kendőhöz ő vette le ròlam.
Belenéztem a szemébe,egyszerre volt benne öröm és izgalom,tudtam nem ért még az este véget.A zuhanyzòban folytattuk immàr kettesben a játszadozást,majd az ágyban végre hosszú vàrakozás után azt kaptam,amit érdemeltem valòjában:először de nem utoljàra teleélvezte a puncimat.De ez màr egy másik történet..

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3416581378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása