Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Biszex vagyok

Rosszlányok blog 2021.06.21. 00:51

18 éves voltam amikor megbaszott az apám. Utána leszopott, így kezdődött nagyon is abnormális kapcsolatunk. Szeretek pinát baszni. De felizgulok egy ágaskodó fasz láttán is.

19 éves voltam amikor házhoz rendelt egy kurvát. Nem mondta el a ribinek, hogy apa-fiú vagyunk. Szoptunk, nyaltunk, kúrtunk.

Rá néhány évre összeszedett egy nőt. Feleségül vette. Némi pia után megkúrtam a csajt. Fater hazaért és ott talált minket az ágyban. Rögtön megkúrta a feleségét. Én mellettük vertem a faszom. Kiderült, hogy nem véletlenül találtak egymásra. A csaj velem ugyan úgy baszik mint faterral. Kicsit perverzebb nálunk is mert egyszerre baszatja velünk a seggét és a pináját.

Ő hívott egy ribit, és ő a csajjal én meg a faterral keféltem. Taxival jött haza három kurva nagy csomagot hozott. Gumi lepedők voltak. Kibontotta. Rászórta a reklám újságogat és lehugyozta. Rámásztunk mindketten. Én seggbe kúrtam, fater meg leszopatta. Ő az aki irányít. Azt élvezi, hogy mindketten basszuk.

Sikerült összeszednem egy emos csajt. Ott basztam meg előttük a nappaliban. Most az van hogy a két csaj leszbizik mi meg kúrjuk egymást a faterral.

Azt akarod írni, hogy ez a legalja? Nem, nem ez a legalja. A legalja az amiért az iskolás barátom elmesélte Thaiföldi kiruccanását…

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5916581380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása