Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Niki az új szomszéd

Rosszlányok blog 2021.06.28. 00:54

Történetünk talán egy jó fél évvel ezelőtt kezdődik, amikor is új pár érkezett az épületünkbe.
A pár hölgy tagja Niki 25 éves míg Peti a srác 35-40 körül lehet. Peti nemzetközi sofőrként dolgozik, ebből következően sokat van távol. Niki pedig könyvelőként dolgozik főként home officeba.
Lássuk mit is kell tudni Nikiről 25 év körüli kb 160cm magas pajkos mosoly, gyönyörű kerek mellek, lapos has, és valami eszeveszett jó popsi. Tehát az a fajta aki megérne egy ajtócsapkodást…  Titkon mindig végig mértem, de nyilván csak úgy titkosba 

Szóval úgy esett a dolog, hogy Niki meg akarta lepni az embert egy új franciaággyal amit meg is rendelt házhozszállításira. Viszont amire nem számított, hogy a bútor lapra szerelten érkezik, tehát azt még össze kell rakni használat előtt. Igen itt keveredtem én a képbe…
Szóval jött Niki a problémájával, 3 nap múlva érkezik haza az ember a messzi távolból 4 hét távollét után és addigra az ajándéknak a helyén kell lennie. Nyilván nem mondja azt az ember amikor ilyen szempár kéri, hogy bocs nem tudok segíteni… Megígértem, hogy ma vagy holnap meló után átlépek és ha segít akkor pikk pakk összerakjuk az ágyat.

Így is lett aznap korán végeztem a melóval délre már haza is értem, közben rácsörögtem, hogy neki mikor jó. Persze a válasz bármikor… Szóval hazaértem, gyors kaja és már kész is voltam a projektre. Át mentem Nikihez aki már az ajtóban hálálkodva hívott be.

-Kicsit előre dolgoztam ám, szépen kicsomagoltam minden alkatrészt.

Igen lássuk be ez nem volt segítség… Sőt így legalább összekeverte az addig szeparált alkatrészeket. De nyilván ezt így nem mondtam neki…

-Húh, hát jó, mondjuk lehet könnyebb lett volna ha nem csomagolod ki a rögzítő elemeket, de sebaj megoldjuk így is.

Neki is láttunk ment minden a maga módján, közben beszélgettünk, olykor olykor finom bókokat dobtam neki, vagy kétértelmű megjegyzéseket persze csak úgy kedvesen. Nem egy alkalommal el is pirult a szentem…  Közben persze ő is elmesélte a kis életét, bánatait stb…
No de lassan összeállt az ágy.

-No Gyönyörűm, ez is kész. Most már várhatod haza az embert az új ágyikóba.

-Jaj ne is mond, már nagyon várom. Remélem lesz haszna az ágynak.

-Mármint hogy érted, hogy lesz haszna? miért a régi ágyat nem használtátok vagy mi? 

-Jajj dehogy te lüke, használtuk de sajna leginkább alvásra, viszont…

És itt kezdődött a fekete leves…

-Viszont?

-Az igazság az tudod, hogy 4 hétig van úton, utána 1 hét itthon és újra megy. Ezzel még nem is lenne bajom, ha abban az egy hétben minden flottul menne, de sajnos vagy beteg leszek, ha meg nem az akkor épp nincs kedve hozzá, vagy fáj a háta vagy valami. Szóval ha abban az 1 hétben összejön 2 alkalom az már jónak számít…

-Úhh, hát értem (Nah most erre mit mondjon az ember?!), és mindig ilyen volt?

-ÁÁÁ dehogy, régen amikor még itthon fuvarozott, olyan ágycsatáink voltak hogy a szomszédok irigykedtek. De manapság ha van az is olyan lagymatag…

-Biztos csak egy hullámvölgy, kis kitartás kell és minden rendbe jön.

-Kicsit hosszú már ez a hullámvölgy… De mért most őszintén neked elég lenne 5 hét alatt 1-2 alkalom?

-Ez most nem releváns… De ha nagyon érdekel nem de ha egy heti 3-4et mondasz az már elfogadható lenne… Persze átlagban 

-Heti 3-4 (nézett hatalmas szemekkel) mit meg nem adnék én heti 3-4 alkalomért…

Nah most már kezdtem kicsit zavarban érezni magam, mert a beszélgetés ezen pontjára már igencsak elkezdtem felizgulni. Minden pillanatban az járt a fejemben, hogy ha már az ember nem kezelgeti rendesen hát én szívesen megadnám neki amit érdemel…

-De most mond meg őszintén, nem vagyok kívánatos? ronda vagyok?

-Dehogy is ilyenre nem is szabad gondolnod, nagyon szép vagy hidd el…

-Persze csak nem akarsz megbántani…

-Nem hidd el komolyan gondolom, nagyon szemrevaló hölgy vagy.

Miközben próbáltam vigasztalni észrevette, hogy kezd feszülni a nadrágom és láttam, hogy egyre egyre csak odapillant..

-Nem hiszek neked…

-Most erre mit mondjak? Mi kell ahhoz hogy elhidd, szép vagy…

-Válaszolj őszintén, te kívánnál engem?

-Persze, hogy kívánlak mi az hogy…

ebben a pillanatban kikerekedett a szeme, és egy kis halovány mosoly jelent meg a szája sarkában, én próbáltam rögtön helyesbíteni.

-Akarom mondani kívánnálak, természetesen…

-Nem te azt mondtad kívánsz nem azt, hogy kívánnál… Most akkor ez hogy is van?

-Most erre mit mondjak? Igen beismerem kívánlak… De neked ott van a Peti, nekem meg a feleségem…

-Értelek… de Peti most nincs itt, ahogy a feleséged sem. Nem lenne kedved kisegíteni egy kedves szomszédot?

-Tessék? most ha jól értem akkor azt akarod hogy…

-igen azt, jól érted azt akarom hogy elégíts ki. Nem voltam férfival már vagy 4 hete, és tudod nagyon vágyom rá…

Hát mit tehet az ember fia ilyenkor? Ha segítség kell egy jó szomszédnak…

-Nem azt mondom, hogy nem izgat a gondolat, de mégiscsak…

-a kettőnk titka lesz, megesküszöm neked.

Ebben a pillanatban odalépett elém, és a kezét a farkamhoz tette

-Azt hiszem érzem is a válaszodat…

Ezzel a lendülettel már le is guggolt és elkezdte kicsomagolni a nadrágom, ahogy lehúzta a boxert szabályosan rugóként ugrott elő a farkam. Egy pillanatra meglepődött majd felnézett rám és elkapta a farkamat a tövénél és elkezdte a makkom végét cirógatni a nyelvével közben folyamatosan fel fel pillantott. Majd a szemembe nézett és így szólt

-Nah most kapaszkodj meg…

Egy lassú egyenletes mozdulattal elkezdte benyelni a farkamat egyre csak beljebb és beljebb míg az egész eltűnt a szájában / torkában. Hirtelen azt hittem szétrobbanok az érzéstől, valami fantasztikus volt. No de itt nem állt meg, ezután kiengedte teljesen majd újra és újra. Valami hihetetlen brutális jól nyomta még most is beleborzongok.
Nem kellett sok mondtam is neki, hogy ha nem hagyja abba én szétrobbanok… Abba is hagyta azonnal

-Azt próbálnád meg, szigorúan megtiltom!!! Egyenlőre…

Majd azzal a pajkos mosolyával kérlelni kezdett. Felkaptam Nikit, és egy mozdulattal téptem le róla a felsőt. Vadul elkezdtünk csókolózni majd rálöktem a frissen összerakott ágyra. Pillanatok alatt kaptam le róla a maradék kis ruhadarabokat és már bent is voltam a combjai közt. Hát mit kell mondjak, ruha nélkül még vadítóbb a csajszi… Gyönyörű szép rózsaszín punci tárult elém, hát nem is bírtam magammal bele is kellett kóstolnom. Belevetettem magam és örült ütemben kezdtem el falni a punciját, nagyon hiányzott neki a dolog mert gyorsan a csúcson volt, meg is lepődtem milyen hamar. Ez csak még jobban felspannolt és egyre hevesebben folytattam, köznem az egyik kezemmel elkezdtem masszírozni a punciját először csak kívülről majd lassan be is csúsztattam egy ujjamat. hipp hopp jött a következő orgazmus.

-Tedd a farkad a számba, érezni akarom az ízed…

-Eszembe sincs elengedni a puncid, forduljunk…

Ezzel a lendülettel 69-be fordultunk felém térdelt és már nyelte is el a farkamat a szája. Pár pillanatig csak élveztem a helyzetet, majd folyatni kezdtem én is a francia leckét. De fél perc után éreztem, hogy közeleg a vég…

-Bébi váltsunk mert mindjárt elmegyek.

Erre ő csak szaporázni kezdte, olyan erővel szívta a farkamat hogy azt hittem a homlokom horpad be, de egy pillanatra nem engedte el. Közben az ennyik kezével a tövét szorította a másikkal a golyóimat masszírozta, brutálisan intenzív érzés volt ez így mind egyszerre. Éreztem, ahogy egyre jobban mocorog a kis teste, egyre keményebben nyomja a punciját az arcomra. Nyaltam olyan hévvel ahogy csak bírtam éreztem, hogy mindjárt élvez, de közben én is az élvezés határán táncoltam.
Nem bírtam elkezdtem örül módon lökdösni a farkam a szájba, ami iszonyatosan tetszett neki, mert még keményebben tolta rám magát. Már már azt hittem megfulladok, amikor éreztem, hogy élvez.
De a farkamat ekkor sem engedte el, nem kellet több pár másodperc és megfeszültem, ebben a pillanatba tövig berántotta a farkamat, konkréten a torkában voltam és élveztem, lüktettem csak pumpáltam bele a rengeteg gecit. Ahogy gyengülni kezdtek az élvezet hullámai, kijjebb húzta és csak olyan levezetésként szopta tovább. Ott közel elvesztettem az eszméletemet…
Majd pár perc cirógatás után lemászott rólam és a mellkasomra feküdt.

-Élvezted?

-Eszednél vagy? nagyon jó volt,

-Biztos? mond ám meg ha nem volt jó…
– NIKI Biztos csak azt sajnálom, hogy a puncid szorítását nem érezhettem a farkammal.

-Háát titkon azért picit remélem, hogy ez nem egy egyszeri alkalom volt, főleg mert még sok mindent szívesen kipróbálnék veled… 

De ezekről majd a következő történetben!
Remélem tetszett a kis történetem. Sziasztok!

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8016581384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása