Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Hármasban

Rosszlányok blog 2021.07.12. 05:05

Sziasztok. Frenky vagyok.
2 hete ismét történ velem 1 kaland,ezt szeretném mist leírni nektek.

Van 1 meleg pár ismerősöm,de eddig csak az egyikkel jártam össze,pontosabban ő jött hozzám egy előre megbeszélt időpontra. A ruha alatt mindig tangába melltartóba vártam.
Általában mindig váltottunk pár szót,miközben én már játszottam a farkával nadrágon keresztül.
Mikor már rendesen állt neki,le vettem a felsőruházatot,és ott álltam előtte tangába,melltartóba. Hanyatt feküdt az ágyon,lehúztam a nadrágját,és boxeren keresztül izgattam a nyelvemmel,finoman harapdáltam. Ez így ment vagy 10 percig,utána szabadítottam meg a boxerétől is,és nekiálltam szopni. Végig nyaltam neki a makkjától a herékig,és vissza. Félrehúztam a tangám,és életembe először beleültem neki. Eddig csak kutyapózba baszott meg,de ez a lovaglás valami isteni volt.

Mondtam neki hogy milyen jó lenne szopni közbe. Azt mondta hozza a párját is legközelebb. Mikor láttam hogy kezdi a végét járni,kiszálltam a farkából,és szájjal fejeztem be neki. Rendesen szájba lőtt. Tisztára szoptam neki a farkát,persze a spermájával a számba. Szeretek így szopni. Mielőtt haza indult,megbeszéltük hogy hozza a párját is.

Hozta. Akkor is fehérneműbe vártam őket,kicsit ideges voltam,mert 2 farokkal még nem volt dolgom. Ültem a franciaágyon,ők mellém álltak két oldalról.
Innen már nem volt visszaút.
Elővették a farkukat,először csak húzogattam nekik,aztán szoptam felváltva.
Az egyik partnerem hanyattfekvőt az ágyon,tudtam mit akar.
Beleültem a faszába,míg a másikat szoptam.
Valami fenomenális volt.
Kb 15 per után cseréltek. Amelyik eddig dugott,most őt szoptam,a párja meg döngette a seggem.
Ezt igy csináltuk még vagy 10 percig,mikor amelyik faszt szoptam,hirtelen nagyon kemény lett.
Tudtam mi következik. A számba élvezett. Miután tisztára szoptam a farkát,kiszálltam a másikból,és őt is szájjal végeztem ki. A következő alkalomnál már egy műfasz is került belém,de ez már 1 másik történet....

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7816615568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása