Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Zsófi masszázsa

Rosszlányok blog 2021.07.19. 04:05

Sokáig gondolkoztam, hogy megírjam-e a történetemet és végül rátaláltam erre az oldalra. Azt hiszem itt van a helye :-)

Szóval én egy 38 éves pasi vagyok. Sosem voltam a nők kedvence, alacsony termetem miatt (168 cm), ezért igazán sosem mertem próbálkozni a csajoknál. Mások által helyesnek mondott, szép szemű fiúként kezdtem masszőr pályafutásomat 6 évvel ezelőtt.
Akkor volt az életemben egy fordulópont, amikor úgy éreztem váltanom kell. El is jött a pillanat és saját szalont nyitva kezdtem munkámat. Először csak ismerősök jártak, aztán az ő ismerőseik és így tovább....

Igyekszem folyamatosan frissíteni a tudásomat, ezért kicsit nyitottam a keleti masszázsok irányába is. Érdekelnek a gyógynövények és az azokból sajtolt olajok, így igyekeztem azt is egyfajta lehetőségként beépíteni a repertoáromba.

Szóval a történet főszereplője Zsófi. Tudni kell róla, hogy kb 2 éve járt hozzám heti rendszerességgel, minden pénteken. Éppen az egyik ilyen pénteki napon ajánlottam fel neki, hogy hagyjuk ma svéd masszázst, próbáljon ki egy aromaterápiás olajat. Alapvetően azonnal belement egészen addig, amíg nem közöltem vele, hogy az olaj miatt le kell vennie a fehérneműt, adok helyette papír, eldobható bugyit és a melleit takaró "melltartót". Na ekkor elkerekedett a szeme. Zsófi egy 46 éves állami köztisztviselő. Na pont ilyen is ahogy hangzik! Eszméletlenül visszahúzódó, nem barátkozós, mondjuk ki, egy prűd picsának gondoltam. Szóval ott tartottam, hogy győzködni kellett kicsit, persze nem erőltettem nagyon a dolgot.
Zsófi végül belement és a saját fehérneműjét az általam adottra cserélte. (nem láttam a folyamatot)
Fel feküdt a padra és elkezdődött az olajos masszázs. Testét egy vékony lepedővel takartam be és mindig csak az a testrésze volt kint a lepellből amivel éppen foglalkoztam. Természetesen lágy zene, fények, langyos olaj....

Szóval hason feküdt és a bal lábával kezdtem. Talp-boka-vádlik-comb, majd csere és ugyanez a jobbal is, bő olaj, hogy jobban csússzon.....
Itt egy kicsit vissza is csatolnék Zsófi személyiségéhez. Szóval egy párszor amikor nálam volt hisztizett hogy "ez fáj" vagy hogy "csikiz" stb.stb. Na ekkor pont arra gondoltam, hogy jól meg kellen ba...ni téged aztán akkor kiabálhatnál..... De persze a vendégem volt, így ezt sosem mondtam ki.
Szóval az ominózus alkalommal elértük a csípő tájékot. Lábait letakartam, testéről a lepellt lehajtottam a feneke aljáig. Kezdtem a vállakkal, háttal, haladtam lefelé. Mikor a papír bugyihoz értem, kicsit behajtottam, hogy ne zavarjon a masszázs közben derék tájon. Ekkor döbbentem rá, hogy baszki, ez a Zsófi, tán ezt nem kellett volna, lefagytam a várható reakciótól. De nem volt reakció. Itt el is kezdtem gondolkozni, vajon mi történhetett hisz Ő Zsófi a prűd picsa! de nem tartott sokáig, folytattam a dolgom.

Haladtam lefelé derék tájon éreztem kisebb csomókat így egy kicsit erősebben nyomkodtam és tán egy picit hosszabb ideig is. Aztán annyira el volt ma foglalva a csomókkal, hogy észre sem vettem de már szinte a fenekénél jártak az olajos kezeim. Megint egy felismerés bennem, Zsófi seggét masszírozom! Na jó, nem a seggét de hát ez mégiscsak Zsófi.....
Reakció itt sem volt, így hát én is bátrabb lettem. Folyamatosan az járt a fejemben, hogy ezt a prűd, kényes picsának nagyon megadnám ami jár neki az elmúlt 2 évért cserébe.

Szóval egyre lejjebb csúsztak a tenyereim, néha-néha a bugyi alá is becsusszanva, persze csak óvatosan, olyan Zsófisan.
Megvagyunk, fordulhatsz mondtam. Zsófi meg is tette én pedig letakartam hastól lefelé. Mögé álltam és folytattam a nyakával vállaival. Ekkor vettem észre, hogy Zsófi egy picit nagyobb papír felsőt kapott mint kellett volna és a melleit ebben a felállásban egész jól láttam. Nagyon kevés nő izgatott fel munka közben, de most sikerült, állt a farkam. Szóval a vállát masszíroztam és a melleit bámultam közben. Zsófi szeme csukva voltak, nekem pedig egyre inkább azon járt az eszem, hogy becsúsztatom olajos tenyereimet a papír felső alá. Persze nem mertem, hiszen Ő Zsófi....

Mindenesetre nem tudtam elengedni ezt a gondolatot és a válláról egy inkább a mellkasa felé vettem az irányt, Fentről lefelé toltam a kezeimet és középről kifelé fejeztem be a mozdulatot. Mindig egy milliméterrel közelebb csodás melleihez. A bimbókig nem mertem elmenni de azért összekentem a melleinek felső harmadát és ismét nem volt reakció!
Ezután letakartam a melleit és a hasán folytattam a masszázst. Most már mellette álltam és lentről felfelé masszíroztam. Bugyitól a melltartóig, bő olajjal. Az akkor használt papír bugyikról tudni kell, hogy piros színűek voltak és itt eltaláltuk a méretét Zsófinak. Azon kaptam magam, hogy a punciját bámulom miközben a hasával foglalkoztam. Újra felizgultam és azon gondolkoztam, hogy a rajtam lévő rövidnadrág-ami alatt alsónadrág nem volt- vajon meddig takarja majd izgalmamat. Annyira belemerültem puncijának körvonalaiba, hogy észre sem vettem, hogy olajos kezeim a felfelé tartó mozdulatok során néha becsúsztak a papír melltartó alá egy picit.
De mikor tudatosult bennem, hogy hol is járnak a kezeim, akkor tudatosult az is, hogy nincs reakció ismét. Szóval tetszik neki!!!
Hát ha így állunk gondoltam! Lefelé tartó mozdulatsoraim alkalmával már a bugyi alá becsusszantak olajos ujjaim, persze csak egy minimális mélységig.

Abba kell hagynom, abba kell hagynom, mondogattam magamnak. De nem tudtam abba hagyni és egyre beljebb csúsztak ujjaim felfelé é a melltartó alá lefelé a bugyi alá. Ekkor Zsófi lábai, amik eddig szorosan egymás mellett voltak megnyíltak. Nem terpesztett de még jobban ráláttam a puncijának körvonalaira. És itt van jelentősége a piros bugyinak, ugyanis a puncija azon részénél amit eddig a zárt lábak miatt nem láttam, most vettem észre, hogy teljesen átázott. Belém hasított a felismerés, Ő is felizgult!!!

Kicsit hosszúra sikerült, folytatás legközelebb!

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9316615570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása