Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Baráti segítség

Rosszlányok blog 2021.08.02. 05:09

Közel 5 évvel ezelőtt a családommal kiköltöztünk Budapestről, az agglomeráció egyik kis városába. 24 éves voltam akkor és ott még senkit sem ismertem. Pár hónappal a költözésünk előtt szakítottam az utolsó barátommal és azóta sem volt még komolyabb kapcsolatom. Egy helybeli díszállatkereskedésben dolgozott egy kedves lány, akivel mindig jókat beszélgettünk. Erika elmondta, hogy éppen válófélben van és átmenetileg albérletet keres. Otthon megbeszéltem a szüleimmel, hogy segítsünk ennek a 25 éves lánynak és költözzön hozzánk, ha Ő is akarja. Erika férje összejött egy hölggyel, akit teherbe is ejtett és ezért váltak. Erika örült a felajánlásunknak és hozzánk is költözött. Az én szobámba szállásoltuk el, ahol végül is velem lakott, a másik szobában a szüleim laktak. Már az első este izzott köztünk a levegő, mert valahogyan felkerült az a téma, hogy még egyikünknek sem volt a saját nemével szexuális kapcsolata. Forró nyári napok voltak és én ilyenkor teljesen meztelenül szoktam aludni. Látszólag ez Erikát nem zavarta, sőt láttam rajta, hogy méregette szemeivel a bizony nem kis méretű cicimet, aztán kiszúrta, hogy nekem van egy intim piercingem is odalent. Mondta, hogy szívesen megnézné közelebbről is a piercingem, mert ő még nem látott ilyet közelről és érdekelte, hogy hogyan rakták oda. Feljebb csúsztam az ágyon és széttártam a felhúzott lábaimat, hogy barátnőm jól meg tudja vizsgálni a számára kíváncsi intim ékszert. Majd kérdezte, hogy hozzáérhet e egy kicsit? Igent mondtam neki és ekkor futott át az agyamban az a gondolat, hogy ezt folytatni kellene, mert megkívántam barátnőmmel a szexet. Ahogy hozzámért megkeményedtek a mellbimbóim és ezt Erika észre is vette. Mondta látom tetszik a helyzet aztán kérdezte, hogy akarod folytatni? Megfogtam a kezét és a puncimhoz szorítottam, ez nem lehetett kérdés. Finomat elkezdte simogatni a melleimet, majd szájával kényeztette a bimbókat is. Aztán Ő is levette a trikóját és két izgalomban lévő cici volt hírtelen a szám előtt. Viszonoztam neki a finom érintéseket és vad csókolózásba mentünk át. Simogattuk egymást, majd megszabadítottam a bugyijától is. Hanyatt feküdt, majd én elkezdtem csókolgatni a hasát, majd a combjait is, végül pedig a nedvességtől csöpögő frissen borotvált puncihoz értem. Finoman, majd erősebben kezdtem nyalni a szeméremajkait, az izgalom hatására csiklója kőkeményre megduzzadt, amit a számmal szívtam és hevesen nyaltam. Közben az ujjaimmal dugtam a punciját míg végül majdnem az egész kézfejem bele is fért a hüvelyébe. Végül szaporábban kezdte venni a levegőt, majd spriccelve élvezett el. Azt mondta, hogy ez jó volt és mindjárt visszakapod Ági! Akkor kérem a visszavágót és széttettem a lábaimat, majd a szája fölé térdeltem, alig vártam, hogy nyalja már a pinámat. Rendesen kinyalt, a hosszú hegyes nyelvével megdugott és közben az ujjaival a popsit is kényeztette. Eszembe jutott, hogy a fiókban van 1-2 vibrátor és felajánlottam neki, hogy használhatja is őket. Te csak most mondod! Vágta izgatottan a fejemhez... Az egyik anál vibrátort bekente síkosítóval és óvatosan a popsimba hatolt vele, majd egyre jobban mozgatta bennem. Aztán egy másik vibrátort a puncimba dugott és így olyan volt, mint ha két pasival kefélnék. Ilyenben még nem volt korábban részem. Végül úgy megdugott, hogy életem legjobb orgazmusában kaptam tőle. Erika egy pár hónapig még nálunk lakott és egy párszor megismételtük még az első közös esténket. Aztán megismerkedett egy fiúval, akinek saját lakása volt és hozzá is költözött. Így aztán már nem szexeltünk többet egymással. Közben azért tartottuk a kapcsolatot, majd Erika a párjától Pistitől terhes , később veszélyeztetett terhes lett. Pistinek minden baja volt, hogy nem dughat a párjával, mert az orvos nem javasolta a baba érdekében. Erika többször is leszopta a párját, de Pisti pinában akarta érezni a férfiasságát. Többször jártam hozzájuk és egyszer Erika arra kért, hogy szexeljek Pistivel. Ők ezt megbeszélték és mindketten benne lennének, csak rajtam múlik.... Állítólag Pistinek elmesélte már korábbi leszbikus kalandjainkat is, ami nagyon felizgatták őt. Ez a pasi egyébként is nagyon bejött nekem és örültem volna, ha korábban én jövök vele össze. Végül is igent mondtam, próbáljuk meg. Előzőleg már volt, hogy otthon maszturbálás közben Pistire gondoltam, tehát nem esett nehezemre a döntésem. Az nap este már náluk aludtam, Pistivel közösen elmentünk a fürdőszobába, hogy tisztán és illatosan szexeljünk. Egymást fürdettük, ami teljesen feizgatott és a zuhany alatt elkezdtem szopni az elég méretes csupasz szerszámát, majd végül behajoltam neki és a puncimat hátulról rendesen megdugta. Hatalmasat élvezett belém, még bennem volt, amikor barátnőm ránk nyitotta az ajtót. Mondta is mosolygósan, hogy látom nem bírtátok ki a hálószobáig! Állítólag olyan jól sikerült Pistivel az első aktusom, hogy kihallatszott a hangoskodásunk a nappaliba is, Erika ez után gondolta úgy, hogy benyit a fürdőbe. Zöld utat kaptam a barátnőmtől, hogy bármikor baszhatok a pasijával, csak erről Ő mindig tudjon. Ez után elkezdtem fogamzásgátlót szedni, mert nem akartam, hogy Pisti teherbe ejtsen, óvszert meg egyikünk sem szeretett volna használni. Volt amikor a gyermek születése után már Erika elött is dugtunk és aztán később Ő is beszált hozzánk. Azóta sokszor hármasban elégítjük ki a vágyainkat és fantasztikusakat szexelünk együtt. Erika hálás nekem, amiért annak idején a kérésüknek eleget tettem, így megmentettem őt attól, hogy a párja esetleg megcsalja egy idegen nővel, vagy netán kurvához menjen. Pisti is már mondta nekem, hogy mindig is tetszettél és rég óta kívántalak Ági.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr216615576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása