Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Az utolsó gimis osztálykirándulás

Rosszlányok blog 2021.08.09. 06:44

Gimis éveim alatt rengeteg nővel ismerkedtem és feküdtem le, mégis most csak az egyiket írom le, ami a leginkább megfogott az évek alatt. Kata a történet főszereplője, aki gimi első osztályban nagyon csúnya lány volt. Nem is beszéltem vele az utolsó évig, amikor is szeptemberben tanévkezdéskor teljesen elvarázsolt. Máshogy öltözött, máshogy sminkelte magát, a mosolya is más volt, egyszerűen ahogy megláttam meg akartam dugni.

Az első pár hónapban egyre közelebb kerültünk egymáshoz, sokat beszélgettünk a suliban, aztán már suli után is messengeren, egészen éjszakába menőleg. Ez egy részeg este után odáig fajult, hogy elkezdtünk a szexről beszélni, hogy ki mit szeret stb. Én mondtam Katának, hogy engem érdekel az anál szex, illetve hogy utána le szopjon a csaj, végül az arcára élvezzek. Én mondtam neki, hogy ezt eddig senki nem engedte nekem, se barátnő se szexpartner, így sose tapasztaltam milyen is. Katának erre csak egy mosoly volt a válasza majd hozzátette, hogy kitudja mit hoz a jövő. Én nem tudtam mire vélni, nem is gondoltam rá, hogy pont vele csinálnám, hiszen Kata nagyon vékony lány volt, apró mellekkel, nem túl nagy bár nagyon kerek fenékkel, az arca meseszép volt, a haja pedig vállig érő barnás szőke színű. A beszélgetés után elköszöntünk, és elmentünk aludni, a szex nem is került szóba a következő hónapokban.

Végül eljött az osztálykirándulás. Ez volt az utolsó osztálykirándulásunk, a tanárok már nem is jöttek, magunknak szerveztük meg a Balatonon. A ballagás után rögtön kocsiba ültünk 5en, köztük én és Kata is majd elmentünk Siófokra. A másik 10 ember vonattal jött utánunk, így 15 ember volt összesen a házban. Elég furán jött ki a szobák beosztása, gyakorlatilag mindenkinek meg volt ki kivel akar, így végül is én és Kata maradtunk ketten egy külön szobába, röhögtek is a többiek, hogy mi kénytelenek vagyunk együtt aludni. Mindenki elment le pakolni a szobába, mi Katával eldöntöttük ki melyik oldalon alszik majd lementünk a többiekhez. Elkezdtünk inni és bográcsozni, nagyon jól éreztük magunkat, ki beszéltük az elmúlt gimis éveket és mindenki jól lerészegedett az órák alatt.

Nekem borzasztóan elkezdett fájni a fejem éjfél körül, így felmentem a szobába és picit ledőltem az ágyba. Sikerült elaludni, majd végül arra keltem, hogy Kata részegen behuppan mellém az ágyba. Megállás nélkül kuncogott, így megkérdeztem tőle mi ilyen vicces, mire azt válaszolta, hogy: “arról beszélgettünk, hogy ki kivel feküdne le az osztályból, ha muszáj lenne, én pedig téged mondtalak”. Én csak feküdtem tátott szájjal, és nem hittem el amit mondd. Kata gyorsan oda fordult hozzám, közel az arcomba hajolt, majd azt kérdezte: “Nem próbáljuk ki, amit beszéltünk pár hónapja? Nagyon érdekelne, hogy milyen lenne seggbe csinálni, még sose csináltam.” Kész nekem ennyi kellett, olyan kőkemény lettem, hogy muszáj voltam lenyúlni és megigazítani a boxert.

Kata ezt észre is vette, és rögtön oda nyúlt és rámarkolt, majd azt mondta: “azt kurva de kemény lettél, na ezt igennek veszem akkor”, majd azzal a lendülettel lehúzta a gatyám és elkezdte szopni a farkam. A farkamról annyit, hogy nagyon vastag, közepesen hosszú és kőkemény, mai napig nem tudom hogyan fért bele Kata apró szájába, de tövig letolta a torkán. Közben a golyóim masszírozta a kezével. Én nagyon gyorsan elmentem volna, hónapok óta nem volt senkim, kiverni se vertem hetek óta, így szóltam neki hogy elég, én jövök. Ő egy nagy cuppanással elengedte a farkam, majd mellém feküdt. Fölé másztam, megcsókoltam, majd egyre lejjebb haladva a bugyiját levettem róla. Elém tárult a mesés puncija, gyakorlatilag nem volt használva se, életében egyszer feküdt le az exével aki elvette a szüzességét majd szakítottak is, egyszerűen hibátlan volt. Lassan elkezdtem nyalni mire Kata óriásiakat nyögött. Pár perc után kérte, hogy ujjazzam is kicsit, aminek boldogan eleget tettem. Elkezdett izegni mozogni, majd amikor kihúztam az ujjam és vissza akartam tenni megemelte a csípőjét és a segglyukához került az ujjam, ő pedig csak annyit nyögött, hogy “csináld”.

Több se kellett elkezdtem ujjazni a seggét, közben nyaltam a punciját, ő pedig hatalmasokat nyögött. Pár perc után, amikor kicsit már ki tágult a segge, felkelt, kutyában elém tartotta a seggét, majd mondta, hogy kezdjünk neki. Én nem hittem a szememnek, de habozás nélkül mögé térdeltem és oda raktam a farkam. Lassan elkezdtem beletolni, majd amikor a makk becsusszant felszisszent, mire én megálltam. Ő rögtön mondta, hogy folytassam, kibírja. Én toltam tovább amikor is tövig bent volt. Szépen lassan elkezdtem ki be húzni a farkam, ő is kezdte élvezni a nyögések alapján. Pár perc után akkora tempóra kapcsoltam, hogy Kata sikítozott a mámor és fájdalom közepette, de akárhányszor lassítottam kérte hogy folytassam. Végül kihúztam, láttam hogy óriásira tágult a szűk segglyuka, vissza se zárult azonnal. Mondtam neki, hogy most ő legyen felül. Ő fölém mászott, majd szépen bele ült közben nyögött nagyokat és csókolt engem. Én a seggét markolva, és melleit nyalva szóltam neki, hogy közel vagyok, el fogok menni, mire lepattant a farkamról majd letérdelt az ágy mellé és szólt hogy “gyere már, mire vársz, tán erre vágytál nem, hogy seggből szájba leszopjanak”. Már ettől majdnem eldurrantam, úgyhogy felpattantam és fölé álltam mire ő a szemembe nézve elkezdte jó mélyen, bő nyállal szopni a farkam. Egy pillanatra megtorpant, amikor megízlelte, de végül folytatta és serényen tisztára szopta a farkam. Amikor érezte, hogy kezdek közel lenni nagyon, kihúzta a szájából és elkezdte verni az arcára a nyelvét kinyújtva. Több se kellett, tele élveztem az arcát, haját, száját. Rengeteg jött, nagyon sok felgyűlt a hetek alatt, és folyt mindenhova, a mellére, lábára. Ő serényen nyelte amit tudott, de így is folyt szét rajta. 1-2 perc alatt tisztára nyalta magát, minden cseppet lenyelt én pedig csak gyönyörködtem benne az ágy szélén ülve.

Felállt, közölte hogy ez a geci milyen finom volt, és a seggből szájba dolog is egész jó volt, majd, elment le fürdeni, de mire visszajött én már aludtam. Reggel összebújva ébredtünk, de nem beszéltünk az estéről. A nyáron többször buliztunk együtt, pár alkalommal sikerült újra ilyen estéket csinálni, a segge egyre tágabb lett tőlem és egyre profibbak voltunk a dolgokban. Mai napig tartjuk a kapcsolatot, neki már több éves kapcsolata van, aki persze mit se tud arról, hogy Katával milyen múltunk van. A történetet az ihlette, hogy pár hete újra megtörtént ez a dolog, a pasija persze mit se tud erről, bár állítólag megemlítette Katának, hogy furcsán jár és miért tud nehezen ülni a széken. Kitudja mit hoz még a jövő

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9016649346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása