Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Gyors menet a parkolóban

Rosszlányok blog 2021.08.16. 05:45

Sziasztok!Sajnos múltkor nem jött össze a tali hármasban,de szerencsére hamar sikerült ha nem is egy romantikus szeretkezésre,de egy kielégítő vad dugásra alkalmat kerítenünk.Mint mindig,most is megfordult a fejemben hogy teljesen őrült vagyok,hiszen hol máshol,a munkahelyem parkolójában sikerült elélveznem a szerelmem farkán,nem is akárhogy..

Fehér blúz,fekete szoknya,unalmasnak mondható összeállítás egy semmitmondónak induló éjszakás műszakra.Bajlódtam így is eleget a ruhaválasztással:a melleim ismét nőttek,most már kényelmetlen volt két ekkora cicit cipelni magamon,sajnos popsira is jutott egy kis plusz,de még mindig formás kerek volt,úgyhogy szépen feszült rajta a szoknya.A testem mellett a gondolataim is zavartak,de hiába küzdöttem ellenük,szinte minden masztinál ugyanaz a két fantázia játszódott le a szöszi fejemben:a pasim előttem nyal ki és dug meg egy szexi milfet,amíg én kikötözve végignézem,és a végén a csaj a számba verné ki a párom farkát.
A másik pedig hogy kiszolgáltatva legyek…Csabinak.A legdurvább az egészben az volt,mindezt úgy képzeltem el hogy kötél helyett a párom keze szorítsa a csuklómat,amíg Csabi durván megbasz,persze én tiltakoznék közben…Amikor ezekre gondoltam,perceken belül orgazmusom lett,és nem értettem a saját testemet.Alapból féltékeny voltam,mégis izgatott hogy egy kiéhezett ,érett nőt kényeztessen előttem a szerelmem.Azt hiszem erre mondják a férfiak hogy a nőket nem érti senki,ezt én nőként alá tudom támasztani,hiszen én se tudom mik ezek az ellentmondásos vágyak bennem.

Az íróasztalomnál ülve bajlódtam a statisztikával,gyűlöltem a számok világát,alapból fel is voltam izgulva a múltkori elmaradt alkalom miatt.Nagyot sóhajtottam,amikor megcsörrent a telefonom,a szerelmem hívott:

-Szia Cica!Öt perc múlva ott vagyok,de nem megyek most fel,le tudsz jönni egy szerelmes csòkra?

-Persze Édesem!feleltem remegő hanggal neki,aztán már rohantam is le a lépcsőn.

Odalent a nyakába ugrottam,és az egy szerelmes csòkbòl lett rengeteg.Mindig oldalra szokott állni,távolabb a bejárattól így nem kellett aggódnom hogy a portás esetleg meglát,viszont az utcán így is jártak elegen,de nem érdekelt,azonnal a nadrágjára csúsztattam a kezemet,a meredező farkára.

-Kicsikém,gyere üljünk be a kocsiba!

Megráztam a fejemet,és mosolyogva elé térdeltem,közben rángattam le a nadrágját türelmetlenül.-Inez ne..teljesen őrült vagy mit művelsz?Ne csináld..

-Ne csináljam?Azt hittem szereted amikor ezt csinálom,nevettem rá,és tövig a számba csúsztattam a lüktető farkát,ütemesen,vadul szopni kezdtem,amit ő halk nyögésekkel jutalmazott.

-Kicsikém ahh nagyon jó vagy mindig tudod mire vágyom!Édes kis ribancom!

-De én nem csak erre vágyom!

Álltam fel előle és félig a motorháztetőre hasaltam,felhúzva magamon a szoknyát,a bugyit ledobva a földre.

-Biztos hogy ezt akarod?Itt?

Nyögte tétován,de a vágya erősebb volt mindentől,és a lucskos pinámba hatolt a kemény farkával,vadul markolta a derekamat,a nyakamban éreztem a forrò leheletét,ahogy kapkodta a levegőt minden egyes lökésnél.Úgy éreztem szétszakítja a hüvelyemet,de mellette iszonyatosan élveztem ezt a vad tempòt.A puncim teljesen rásimult a farkára,imádom ahogy feszít belülről,és éreztem hogy pár lökése után el fogok élvezni,amit viszont nem tudok csendben,szóval egy hangosabb nyögés kiszaladt az ajkaimon persze a pasim azonnal a számra szorította a tenyerét,és milyen jòl tette,mert így a kezébe sikítottam azt a csodás kéjt amit okozott nekem.
Ő sem bírta sokáig,és szinte felrobbant bennem a farka,televerve a puncimat a forrò gecijével,éreztem ahogy elönt a forròság belül,ő pedig egy percig rám borulva csak lihegni tudott ezután az extra gyors menet után.Belecsókolt a nyakamba:

-Oh Inez!Csodálatos vagy!Kicsikém,megőrjítesz!

Szembefordultam vele,miközben felhúzta a nadrágját,én pedig a szoknyácskámat,de elköszönni rendesen már nem tudtam tőle,mert befordult egy autó és megállt az épület előtt.Ez csak egyvalamit jelenthetett valaki ma megint kifogta az éjszakai ügyelet ellenőrzését,ilyenkor csak páran dolgozunk odabent.A párom tanácstalanul nézett rám,én próbáltam megőrizni a lassan visszatérő nyugalmamat,bár nehéz volt mert remegett mindenem.Semmiképp nem akartam hogy a kollégái megismerjék a kocsiját,így belesúgtam a fülébe:

-Várd meg amíg elindulnak fel,utána menj te is,szeretlek!Nem lesz baj! -leheltem egy csòkot a szájára.

Ahogy elindult a két pasi felfelé az épületben,én is beosontam amilyen gyorsan csak tudtam.A portást megkérdeztem,kihez jöttek de megnyugtatott hogy a bal szárnyban van statisztika-ellenőrzés,nem nálam.
Valamivel nyugodtabban mentem vissza a helyemre,és ledobtam magam a székre.A combomon végigcsordogáló sperma eszembe juttatta,mit is felejtettem el a nagy rohanásban,a földre dobott fekete kis tangámat…
Olyan jóleső érzés volt bennem élvezés után egyszerűen nem volt erőm több emeletnyit lemenni,úgyhogy reggel hazamenetelkor bevágtam a kukába szegény kis csipkecsodámat,hazafelé az úton pedig írtam a szerelmemnek egy smst,hogy minden rendben volt,és köszönöm a tegnapi csodás estét.Most már csak azon gondolkozom elmondjam-e neki a mocskos kis vágyaimat,vagy inkább fojtsam el magamban.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2216649348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása