Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egy nehéz nap után

Rosszlányok blog 2021.08.30. 03:50

Nyár, tikkasztó hőség és egy buszmegállóban várom, hogy végre haza mehessek. Persze a buszmegálló a tűző napon van, modern, plexi mindenütt. Nincs értelme beállni. 1 fa sehol, nehogy árnyék legyen. Fáradt vagyok, nyűgös, mint mindenki körülöttem. Egész nap feszült ügyfeleket szolgáltam ki mosolyogva……….. Most már csak én vagyok a napon izzadva, és a busz késik. Pedig ennyi az én időm, amikor senki nem vár el semmit, amikor kicsit szabad vagyok, nincs ügyfél nincs család csak én. Eszembe jut hogy ma otthon is csak én leszek és mosolyogni kezdek, jön egy kis szellő is és a busz is feltűnk, máris mosolygok:)) Ez az én időm:)))))))
A buszon ott az a kedves férfi, helyet foglalt nekem, már hónapok óta együtt utazunk beszélgetünk az én 20 km-emen. Most is mosolyogva vár és én lehuppanok mellé. Ez az én kis boldogságot, titkom.
Olyan mintha a karjában lennék azonnal azt érzem szép vagyok nő vagyok és figyelnek rám hiányzom:)

Sosem volt közöttünk több mint ez az utazás, de ez egyre fontosabb mindkettőnknek. Beszélünk mosolygunk a klíma hatására még fázok is. A mellbimbóim a ruhámnak feszülnek és ő nézi megnyalja a száját és bizseregni kezd a puncim. Többször játszottam már a gondolattal, de sose akkor mikor együtt vagyunk. Megérezhette mert a keze a combomat simogatta és én nem húzódtam el. Finom volt beleremegtem és a mellem libabőrös is lett. Vágytam rá. Le nem vette rólam a szemét és ekkor láttam a vágyat amit nem titkolt. Elbűvölt. Nem emlékszem mikor éreztem ezt utoljára. Feleszméltem mert itt volt a nagy kanyar kicsit rá is dőltem .. ő megfogott miközben az ujja a mellemet érintette , szinte fájt úgy akartam.

Mindjárt itt a falum le kell szállni. Rám nézett, megfogta a kezem és azt mondta gyere velem kérlek. Lefagytam. Gyorsan átpörgettem a feladataim és eszembe jutott ez ma az én időm és nem álltam fel….. Megszorította a combom és a fülembe súgta köszönöm olyan boldog vagyok. Én is boldog voltam és izgatott, de bizonytalan nem. Leszálltunk és sietve mentünk hozzá. Végig kuncogtuk az utat mint 2 tini aki izgatottan szaporán a lépteti. Kulcs a zárban ajtó nyílik beléptünk és azonnal magához húzott csókolni kezdett és a mellemhez ért végre. A testem remegve válaszolt. Olyan forró vágy tört fel amit talán sose éreztem. Bele szédültem. Csókoltam simultam hozzá a puncim lüktetett és folyt és mikor a mellem csókolta fájt annyira vágyakoztam . Lehúzták a slicced csatt ki és már boxerben volt. Az ajtóban. Megérintettem és meglepődtem, Vastag volt nagy és forrón lüktető. Szinte kipattant a nadrágból amint egy kicsit lejjebb húztam.Ahogy a forró húst a kezemben éreztem nem tudtam ellenállni neki azonnal rákulcsoltam az ujjaimat és feltoltam rajta a bőrt. Megálltam el nem csókolásában , Egy pillanatra szemembe nézett megcsókolt én viszonoztam a csókot majd elhúzódtam és lehajoltam meg akartam csókolni puszilni ízlelni ezt a hatalmas farkat ami értem lüktetett.

Ráhajoltam, finoman körbe nyaltam a vágatnál csiklandoztam a nyelvemmel egy kicsit, majd adtam rá egy puha lágy csókot és szép lassan betoltam a számba közben a nyelvemmel körbe nyaltam simogattam ahogy fokozatosan kitöltötte a számát a torkomat fullasztó érzés volt de nagyon nagyon izgalmas. Hallottam ahogy hangosan fel nyög És szopni kezdtem először csak finoman aztán egyre gyorsabban és durvábban és még szoktam azt éreztem hogy a puncim folyik meg kellett érinteni megkerestem a csiklómat és simogatni kezdem míg ő a popsim simogatta, masszírozta, ujjazta. Éreztem ahogy lüktet a számba egyre jobban dagad Megduzzad a sperma vezeték Szinte már remeg. És akkor hangosan élvezni kezdett a forró sperma a torkomra lövellt hihetetlen érzés volt és olyan mennyiség amit még sosem éltem meg alig győztem lenyelni szoptam közben kifejtem minden cseppet majd tisztára nyaltam a farkát és elengedtem.

Alig bírtam a lábamon állni de ő sem volt másképp egymásra néztünk csak mosolyogtunk szó nélkül megfogta a kezem és bevitt a fürdőszobába. Lassan simogatva csókolva a testem levetkőztetett.Megfogta a hajam, feltűzte. Végig csókolta a nyakam a vállam És ezzel újra robbant bennem minden minden érintésére vágytam remegtem simogatott és csókolt néha harapdált majd beállított a kádba háttal neki megengedte a langyos vizet a testemet végigsimogatta tusfürdővel. Egy fürdő kesztyűvel át dörzsölte és csókoltam végig, előre döntött, Alám nyúlt és a fürdő kesztyűvel simogattam a puncimat és a fenekemet izgalmas bizsergető érzés volt de kevés többet akartam , de nem kellett mondanom. A kesztyű után a nyelvével most adta meg a puncimat és a popsimat nyalt egyre hevesebben az ujjával belém nyúlt és tágítani kezdett. Remegve álltam a kádban négykézláb előtte megőrültem a vágytól És akkor éreztem a farkát ahogy a puncim azt veszi végig tolja többször finoman a csiklómat masszírozza vele nem bírom akarom ezt a farkat. És akkor megéreztem lassan óvatosan toltam le nagyon feszített de nagyon vágytam rá türelmetlen voltam de nem engedte. nagyon nagyon lassan óvatosan kitöltő tette hüvelyem. És finoman dugni kezdett. Vele mozogtam a puncimmal simogattam a farkát, Miközben ujjazni kezdte a fenekem. Pillanatok alatt elveszítettem a kontrollt csak a vágyat éreztem azt hogy szét feszülök és minden egyes lökéssel. Sikítva remegek és közelebb közelebb jutok az orgazmus hoz nem bírtam betelni vele gyorsított a tempón fogta a csípőm és dugta a puncim Ujjazta a fenekem és azt éreztem szét szakadok de akartam ezt az érzést egyre inkább egyre erősebben és ő ezt élvezte. Lüktetett bennem éreztem a vágyat remegni kezdtem a testem megfeszült szorította a farkát éreztem hogy velem feszül a teste és akkor abban a pillanatban belém lőtte a spermáját amitől én is spriccelni kezdtem. Együtt jutottunk a csúcsra a mozgás nem maradt abba. Finoman folyt ki belőlem a sperma és a spricc. Rám hajolt, zihált, szorította ölelte a melleimet és finoman csókolta a nyakam. Így voltunk percekig…

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8616649356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása