Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Haverom csaja!

Rosszlányok blog 2021.09.06. 04:52

Sziasztok!
Történt egyszer sétáltam az egyik haverom csajával Nikivel, mert előző este a palija elment bulizni félt, hogy megcsalja…
Mondtam neki, hogy nem olyan biztos, csak bulizott egyet az arcokkal azt annyi.
Egyszer csak megcsörrent a telom azt épp a haver volt. Niki mondta vegyem fel és hangosítsam ki, mondtam neki hogy nem beszélek vele most, erre kikapta a telot és felette elmesélte, hogy este megcsalja a barátnőjét és nagyon jól érezte magát egy lánnyal. Hát ez nem volt így jó, Niki sírt de kért hogy köszönjek el és sétáljunk tovább…
Mondta h este elmegy bulizni menjek vele hát őszintén volt kedvem, mert régóta szerelmes voltam belé, de nem mondtam neki, mert a haverom csaja…

Este elmentünk kocsmázni utána táncolni egy buliba…
Hát nagyon sokat ittunk mindketten a buliba csajozni szerettem volna, ő meg pasizni, mondtam neki, hogy hajrá…
Aztán, amikor beszélgettem egy lánnyal, oda jött és megcsókolt a lány lelépett mi meg ketten maradtunk…
Kivettünk egy szobát a közeli koleszban. Ittunk meg aztán csókolózni kezdtünk. Lassan vetkőztettem le, végig csókoltam a melleit a hasát lassan bele nyaltam a tocsogó punciába. Imádtam, olyan nedves volt az illata megőrjített, csók aztán 69 be folytattuk…

Hamarosan elkezdett vonaglani, a hüvelyét a számra tapasztotta, mikor megfeszült és sikoltva elélvezett. Közben a gyönyörű ajkával táncot járt a farkamon, ami szintén élvezni kezdett, pár másodpercen belül elmentem én is… alig térve magunkhoz újra csókolóztunk. Nem sokára újra harcra készen állva újra a hölgy lucskos nunijaban voltam, aztán négy kézláb folytattuk. Markoltam a gyönyörűen kerek fenekét pár perc múlva újra a csúcson volt, élvezni kezdett közben. Én sem bírtam tovább és bele lőttem az összes spermám a hüvelyébe. Lassan elernyedt a farkam, kihuztam össze bújva csókolóztunk tudtuk, hogy nincs folytatás, mert ő a haverom csaja…

Szerelmem nem csökken sokáig iránta lassan, akkor apadt ki amikor a mostani párommal összekerültem…
Szép napot nektek by Xxx.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3416649358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása