Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Az én kémkedésem története

Rosszlányok blog 2021.09.20. 06:33

Az exemmel boldog házasságban éltünk, egy fiú gyermekkel. Sokat maszekoltam, így egyre komolyabb dolgokat vehettem meg ebből a bevételemből. Videokamera, fényképező, telefon, stb. Végre teljesült az egyik álmom, megvettem egy számítógépet. Mivel a gyerek már óvodás korában tudott írni, olvasni, különös hasznát vettük.

A feleségem is elkezdett függővé válni. A Honfoglalót játszotta, amit nagyon sokáig hasznosnak tartottam, hiszen én is sok rejtvényt megfejtettem. Agytornának ez a játék is tökéletesen megfelelt. Mintegy fél év után sikerült összegyűjtenem annyi pénzt, hogy először elmehettünk nyaralni. Nagyon jól választottam, abból a faluból, térerő hiányában nem lehetett a mobiltelefont használni. Szinte minden nap elmentünk autóval kirándulni. Amint átértünk a szomszéd faluba, a párom azonnal elkezdett telefonon beszélgetni valakivel. Elmondása szerint a Honfoglalós barátnőjével. Ez egészen addig nem volt gyanús, míg a telefonszámla egyre több lett. Akkor kezdett igazán gyanús lenni, amikor reggelig a gépnél ült. Kezdtem „aggódni” miatta, ezért javasoltam, hogy egyik nap övé a gép, másik nap az enyém. Ő továbbra is reggelig ütötte a billentyűzetet, én pedig hamar abbahagytam. Olyankor oda akart ülni, de mondtam, hogy aznap enyém a gép. Ilyenkor egyre hisztisebb lett. Egyik ilyen hiszti után megkértem, kapcsolja be a telefonján a Bluetooth-t. Tiltakozott, nem akarta kiadni a kezéből. Megnyugtattam, hogy hozzá sem nyúlok a készülékhez, csak kapcsolja be. Bekapcsolta, én pedig letöltöttem az összes üzenetét. Ekkor jöttem rá, hogy virtuálisan csal.

Egyre jobb kémprogramokat raktam fel a számítógépre és minden beszélgetésüket elolvastam. Nem voltam féltékeny, inkább jól szórakoztam a hazugságain. Írta a pasinak, hogy ő minden este fut. Megkérdeztem tőle, hogy helyben? Mert munka után azonnal a géphez ült és reggelig nem kapcsolta ki. Innentől tudta, hogy figyelem, de nem zavarta. Találtam egy olyan programot, ami képernyőképet is rögzített mindkét félről. Akkor lett elegem az egészből, amikor az egyik felvételen ott van a gyerek is az anyja mögött, majd amikor elment onnan a lovag farkát lehetett látni, amint maszturbál. Megmondtam, hogy inkább eladom a számítógépet. Ekkor megpróbált egy konyhakést, nem szakszerűen alkalmazni ellenem. Beadtam a válópert, de gavallér voltam, nem tártam fel a bíróság előtt a válás okait. Hálából ellenem uszította a fiamat.

A válás után hamarosan megismerkedtem a mostani párommal. Vele voltunk már swinger klubban, alakul a négyes párcserénk. Nemhogy féltékenység lenne ebből, hanem sokkal szorosabbá vált a kapcsolatunk. A titkos vágyainkat együtt kell megélni, akkor nem lesz hasonló vége egy párkapcsolatnak! A megcsalás egy nagyon szemét dolog. A másik fél megalázása.

Bocsi mindenkitől, hogy ez nem lett erotikus írás, de tanulságos mindenki számára.
Beszélgessetek a párotokkal! Beszéljétek meg a titkos vágyaitokat! Lehet, hogy továbbra is vágyak maradnak, de nagyon sok esetben ezek a vágyak mindkettőtökben megvannak, csak nem mertek erről egymással beszélni.

 

Forrás: https://szextortenetek.hu/az-en-kemkedesem-tortenete/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr616694072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása