Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A vaditó szemű nővér

Rosszlányok blog 2021.09.27. 03:59

Takarítóként dolgozók egy kórházban, átlagos nap volt ez is mint a többi. Elkezdem a szokásos tenni valókat, első második és így tovább a 4 emeletig.
Megyek és persze köszönök a dolgozóknak jó estét nyugis estét mondom én.
Neked is,jön a válasz.
Amint megyek tovább valaki rám szól, szia bocsi hogy zavarlak de a hármas szobát ki kellene takarítani, ugyanis várjuk a következő beteget és kell a hely.
Semmi gond megyek és megcsinálom, eközben nézek rá, kedves mosolygós arc és azok a szemek.

Miután végeztem mentem tovább és csináltam tovább a munkámat. Egész este rá gondoltam milyen gyönyörű vadító szemek. Másnap ugyan ez a kör, szép estét mindenkinek ,remélem ma is dolgozik bírtam benne. És mi meglepő igen dolgozik,

-Szia van sürgős takarítani való szobátok? Kérdezem én.

-Szia ma nincs de majd hívunk ha van valami.

-Oké köszi szépen.

Ekkor olvastam le a nevét, Marina milyen szép név, na már csak ki kell deríteni hogy milyen Marina. Nem lesz könnyű de a Facebook csodákra képes. Kit ismerek a negyedik osztályon, rá keresek közös ismerős be írom hogy Marina és tessék, meg is van fel ismerem a képekről. Végig nézem az adatlapot és egyedülálló.
Na ez persze egy dolog de bíztam benne hogy tényleg nincs. Véget ért ez az este is, vártam a következő napot éjszakát hogy lássam.

-Szép estét mindenkinek – megyek a negyedik emeletre takarítok, nagyon szomjas vagyok be megyek az automatához. Ott van ott áll velem szemben Marina,

-Szia milyen az éjszaka – Kérdezem tőle.

-Eddig nyugis.

-Na az jó, reméljük ilyen is marad mosolygok rá.

-Remélem.

Kicsit el kezdünk beszélgetni majd rá kérdez, van családod?

-Még nincs keresem az igazit, már ha szerencsém lesz hozzá.

Hát ez jó neveti el magát.

-Tehát akkor meg van az áldozat csak el kell bűvölnöd.

-Ép azt teszem.

Ekkor rám mosolyog, és annyit mond helyes vagy.

-Na és neked gondolom ilyen szép lány biztosan nincs egyedül?

-Téved nincs senkim már 1 éve.

-Hát ha neked is meg felel tehetünk érte.

-Hu ha így el ment az idő, mennem kell bocsi gyorsan le írom hogy érsz el, ugyanis holnap szabad vagyok. Puszi szia.

-Köszi szépen szia további nyugis estét.

A szívem csak úgy dobogott. Másnap délután fel hívtam ugyanis szombat volt és én is szabad voltam.

-Szia Zsolt vagyok remélem nem zavarlak és tudtál aludni.

-Nem semmi gond. Arra gondoltam hogy el jönnél velem vacsorázni kérdeztem tőle.

-Persze hol és mikor?

-Este 8 a Szicíliában.

-Oké ott leszek.

Távolról látom elé megyek majd az asztalhoz vezetem, gyertya fény finom bor nem bíztam a véletlenre. Miután végeztünk a vacsival kimerült hogy ő is a munkás szálon lakik, én az ötödik ő az első emeleten. Nagyon dögös és szexi volt Marina rózsaszín szoknya és blúz. Amint mentünk haza felé folyamatosan bókoltam neki. Valahogy a vágyaink egybe folytak már a liftben vad csókolózásba kezdtünk, így nálam kötöttünk ki.
Nyitom az ajtót és megyünk is be egyenesen a háló szobába. Csókolom a nyakát majd az ajkait, heves csókolózásba merülünk. Lassan a kezem a szoknya alá téved, lassan le húzom a tangát róla, majd a lábait kezdem csókolni. A combokat majd a puncit kezdem szép lassan nyalni lágyan majd kicsit gyorsabban és mélyen. Kb negyed óra és csak úgy folyt a gyönyörű punci az élvezettől. Gyorsan lerángatta rólam a ruhát és az alsó nadrágot lassan kicsit óvatosan húzta le. Nem mondom de a farkam egyenesen az égnek állt, megnyalta a szája szélét, szép nagy és jó kemény kaptam a dicséretet. Meg fogta és szopni kezdte, nem mondom nagyon jó volt, egyre keményebb lett. Az ágyra döntöttem és kezdtem be hatolni a nedves punciba lassú és mély lökések folyamán kezdtem egyre jobban baszni.

-Fordulj bébi hátulról akarlak, – be nyúltam pihenés kép a punciba majd a feneket is el kezdtem nyalni. A farkam a puncihoz raktam és kicsit kényeztetem vele, újra be tetem is baszni kezdtem kicsit keményebben és gyorsabban.

-Hová élvezhetek?

-Gyere szeretném meg kóstolni milyen az íze.

-Oké.

Elkezdet érzékien szopni nem kellett sok és tele élveztem a száját,közben ő is el élvezet mert végig a puncit izgatta magának miközben szopott.
Lesz még folytatás…legközelebb.

Forrás: https://szextortenetek.hu/a-vadito-szemu-nover/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4916699590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása