Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Nem pont úgy lett ahogy terveztem…

Rosszlányok blog 2021.10.04. 04:01

Imádtam világ életemben a férfiakat elcsábítani, és mindig sikerült is. Ám nagyon ritkán feküdtem le valakivel.Mivel csak kevés olyan volt aki megfelelt az elvárásaimnak.És itt is kezdődött maga a történet.

Egy munka után néztem ami egy kis vállalkozásnál pénzügy kezelés lett volna.Imádom ezt a munkát ezért jelentkeztem is és nagy szerencsémre fel is vettek.

A főnököm elképesztően helyes és intelligens volt.Ezért ki is vetettem rá a hálóm.Mivel a munkatársam csak egy volt az is délután négykor és én vettem át a helyét négytől ezért kapóra is jött.

Gondoltam ma nem annyira kirívóan öltözködöm ezért egy feszes nadrág volt rajtam meg egy kivágott felső.Persze meg egy magas sarkú hogy jobb legyen az összhatás.Bementem az irodába és köszöntem a főnöknek oda adtam neki a papírokat de direkt úgy hajoltam hogy jól belásson felsőmbe.
De kezdtem sejteni hogy nem nagyon érdeklem.Legalább is azt hitte de egy hét múlva lehívott vacsorázni.
Én bele mentem .Egy nagyon feszülős vörös ruhában mentem és egy ugyan olyan színű tangába.Ettünk ittunk egyaránt.11 felé járt ezért mondta hogy elvisz én nem akartam de addig győzködött míg bele mente.Nagyon szép kocsija volt .Én hátra ültem .De nem haza vitt hanem egy üres parkolóban.Utána hátra jött.Ki akartam szállni de nála volt a kocsi kulcs.
Lassan elkezdett fogdosni.Én ellenkezdtem de lefogta a két kezem és össze kötözte.Felhúzta a ruhám és ujjazni kezdett.Már én is élveztem és tőled akkor mikor belém dugta a farkát.Csókolgattuk egymást és a végén elélveztünk.

Ezt gyakran megismételtük az irodában,éttermekben,nyilvános helyiségekben vagy éppen az erkélyes vagy ruhaboltban.

Forrás: https://szextortenetek.hu/nem-pont-ugy-lett-ahogy-terveztem/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6516692230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása