Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egzotikus puncik_ A kubai lány

Rosszlányok blog 2021.12.20. 00:39

Egyidőben a város ruhagyárába minden évben kubai lányok-asszonyok érkeztek tapasztalatcserére.
Néhányan itt maradtak vagy visszatértek, szerelem és házasság okán.
Igy került ide Bella is. Az évek múlásával 2 fiúgyermek édesanyja is lett.
A gyerekek révén ismertem meg közelebbről Bellát. Egy klubban sportoltak az enyémmel, igy mint szülők sürün találkoztunk .
Történt, hogy nyári sporttábort szervezett az egyesület, minden nap egész napos edzéssel.

Egyik reggel miután kivittük a gyerekeket az edzésre, megkérdezte lenne-e időm egy 15 perces plusz kanyarra, mert leadná az autóját egy szerelőnél és megköszönné, ha hazavinném. Ráértem, így igent mondtam.
Bella nagy mellű, molett, nagy fenekű, karibi nő volt, sötétbarna bőrrel. Kb 40 éves ekkor, hasonlóan hozzám. Izgató jelenség volt mindig is számomra.
Hazavittem és meginvitált egy finom limonádéra. Rövid térd felettig érő ruhában volt, ami feszült a fenekén, kidomborítva a kis bugyit a nagy fenekeken. Így libegett be előttem és így már egyre izgatóbb volt. A férje távol dolgozott ezen a héten, erről tudtam.
Kicsit és kedvesen törte a magyart.

-Gyere, ülj le és a nappaliban egy kanapéra ültem.

Hozta a limot, ahogy töltötte a mellei szinte kibuggyantak a ruhából.

Észrevette, hogy megakadt a szemem.

-Jáj, Ti Férrrfiak mondta a sajátos akcentusával és mosolygott.

-Ami szép, az szép – mondtam neki. Tetszik ? – kérdezte kacéran.

-Ehhez látnom kellene teljes valóságában – mondtam félig viccesen.

-Nócsák – mondta és gyors mozdulattal már repült is róla a ruha és ott állt előttem nagy mellekkel, egy kis bugyiban, majdnem csupaszon.

-Uhh-nyeltem néhányat.
Csodás- mondtam, de láthatta rajtam, hogy kissé tanácstalanul nézegetem.

Felém lépett, félig fölöttem állt, a mellei szinte a számba estek.
Beindultam….
Közelebb hajoltam, egyik kezemmel megfogtam a derekánál, a másikkal az egyik mellét pedig a számhoz illesztettem és nyalni kezdtem a sötét bimbót, ami pillatok alatt kőkemény lett.
Felsóhajtott,

-Fiiinom, mondta.

Aztán a másik cicit is megkóstoltam. Egyre jobban sóhajtozott.

-Volt már egzotikus nőd ?-kérdezte.

-Nem még-mondtam.

-Gyere, nézd meg fekete puncim és a fejemet a bugyija felé húzta. Átázott volt már a bugyi.

Gyorsan lerángattam róla.
Majdnem teljesen borotvált volt, egy kis csik nagyon dús fekete szőr ágaskodott a dombján. A feketés-bordós nagy és fityegő szeméremajkai pedig a nedvtől átitatódva csillogtak érdekesen. Belenyaltam, majd fokozatosan betoltam az ujjamat, majd egy másikat is. Szaporázta a levegővételt. Közben megszabadított a pólómtól és valahogy alul is már csak egy alsóm volt.
A feneke fel-le járva táncolt a számon és az ujjaim hatására egyre jobban élvezte. Aztán váltott, letérdelt, lehúzta az alsómat és finomat nyalni kezdte a makkomat, majd egyre beljebb vette a szájába a rudat. Kéjesen cuppogott és az ujjaival közben a csiklóját simogatta.
Hosszasan élveztem a helyzetet….

Aztán felállt és az ölembe helyezkedett, hátranyomott és folyamatosan csúszkált a farkamon kívül a tocsogó puncijával, kéjes nyögések mellett. Úgy éreztem, így hamarosan a levegőbe fogok lőni.

-Akarod a puncidat dugni is ? – lehet ? – kérdeztem tőle.

-Akarlak, gyere- mondta és ült volna belém.

De én inkább felálltam. Elfordítottam a kanapén hosszában, a térdei a karfára kerültek, a kezei a kanapéra. Mőgé mentem, a kanapé végéhez és így toltam be neki hátulról. Nagy, lucskos punciba érkeztem.
A derekánál fogva toltam. A nagy mellei ringatóztak és verték a kanapét. Sóhajtozott és kéjesen nyögdécselt.
A sötétbarna teste csillogott az izzadtságtól, hátulról a feketeség közt kéjesen villant fel a bordós-rózsaszínes kéjbarlang. Sajátosan izgató vizuális hatással volt rám. Sokáig nem is bírtam, még néhányszor ki-betoltam magam és nagyot spricceltem belé. De jókor vagy jó hatással volt rá a meleg geci, mert épp többszöri lüktetéssel jutalmazta meg a farkamat, amiből így ki is préselte az összes anyagot, miközben még jó ideig zihálva élvezett.
A kanapén még kissé összebújva pihentük ki a menetet, ami ekkor ennyi volt….

Forrás: https://szextortenetek.hu/egzotikus-puncik_-a-kubai-lany/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5716764518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása