Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Kortalan élvezet

Rosszlányok blog 2022.01.10. 00:45

Nemrég írtam, hogy flörtölgetek egy 70es nővel és Ákostól kértem is tanácsot a korosztály kapcsán.
Tegnap beérett a történet.

Úgy kezdődött, hogy hallottam szeret még szexelni. Egy nagyon karbantartott, idén 70 éves hölgy. Felszínesen ismertük egymást, messengeren egy kamukérdéssel ráírtam. Aztán próbáltam csetelgetni vele, de úgy nézett ki lepattantam és már el is felejtkeztem róla. Kb 1 hét után érdekesen rám irt, hogy mi ez a csend. Innen beindult egy beszélgetés hullám, részben finom flörtölés illetve feldobtam neki, ha már ilyen jókat csetelünk, lehetne egy személyes találkozó is. Nem zárkózott el, de a következő hétre halasztottuk, mivel egy könyvelői irodát még visz és határidők voltak. Elvileg tegnapra egy kávézóba hívtam délelőttre.
Ezt reggel lemondta, hogy még dolgoznia kell, de délután akár pótolhatjuk is, viszont menjek az irodába, úgy egyerűbb és neki időben is jobb.
Már nyugdíj mellett viszi az irodát, minimális segítséggel. Az iroda két egybenyitott társasházi lakásban van, részben megőrizve 1-2 lakásfunkciót is bennük.

Egy desszerttel a kezembe ide csöngettem be a megbeszélt időpontban. Persze előtte otthon csinossá és ápolttá tettem magamat.
Kedvesen fogadott. És nagyon csinosan. Piros, szűk térdig érő szoknya, fehér gombos blúz, tűsarkú cipő, szép smink, belőtt haj. Egy húszast letagadhatott volna, kezdtem magamat öregnek érezni hozzá
2 okból találkoztunk igazán. A baráti szimpátiát személyesen is mélyíteni, az érzékelhető közös értékek mentén. És másodlagosan én szerettem volna pertut inni, merthogy magázódtunk.
Hellyel kínált egy amolyan ügyfél tárgyalós részen. Leültem egy kanapé végébe, miközben elment kávét készíteni, hiszen ez is az apropója volt a találkozónak.
Majd visszajött, lerakta a kávékat. A kanapé másik végébe ült le, féloldalt felém fordulva, az alsó lábszárak elferdítve, a lábak oldalra fordítva, miközben a szoknyája kissé feljebb csúszott, izgalmassá téve a harisnyás lábakat.
Beszélgettünk erről, arról, fokozatosan dicsértem a csinosságát, stb….
Egy idő után, felrúgva az illemszabályokat, megkérdeztem, hogy tegeződhetnénk-e.
Persze, mondta. De erre koccintsunk legalább egy üdítővel és már ment is.
2 narancséval érkezett vissza. Letette, majd visszahuppant az előző pózba, de a cipőket ügyesen lerúgta közben magáról.
Aztán felvette a poharát, kicsit közelebb csúszott hozzám és koccintásra emelte a kezét.

-Hát akkor, szervusz – mondta kedves mosollyal.

-Köszönöm és szia, viszonoztam, majd koccintás, egy korty és a poharak vissza az asztalra.

Újfent közelebb csúszott.

-Ehhez jár ám a puszi is, mondta és közben kicsit négykézlábas módon hajolt felém, a dekoltázst jól beláthatóvá téve.

Egy-egy puszi mindkét oldalon, a másodiknál a bal kezemmel megöleltem a csípőjénél, majd gyengéden magamhoz húztam a már csókra nyíló száját. Finom csókban forrtunk össze. Pillanatnyi csend uralkodott, majd hozzám simulva folytattuk a csókolózást. A farkam gyorsan éledezett, feszült a nadrágom.

-Kívánlak -suttogta közben Orsi.

És gombolgatta az ingem, ami gyorsan le is került, miközben róla is eltűnt a blúz. Majd a fehér csipkés melltartója is. Kemény, közel gömbölyű mellek tárultak elém, nyilvánvalóan nemcsak a természetnek köszönhetően, de nagyon kívánatosan.
Kényeztetni is kezdtem őket, a bimbók izgatásával és szopásával. Kéjes sóhajokkal viszonozta és közben a nadrágom kicsomagolásán dolgozott.
Sikerrel, így már csak a szűk boxerem takarta a feszülő farkamat.
Róla is lekerült a szoknya és harisnya és meglepő módon egy aprócska tűzpiros bugyi takarta a punciját.

-Akarod ? – kérdezte -Kívánsz ? – folytatta a kérdéseket.

-Hát ott lenn elég egyértelmű a helyzet – mutattam neki.

-Nézzük meg közelebbről – mondta és benyúlt a farkamhoz.

Lejjebb csúsztam, ő pedig négykézláb közelített a farkam felé, miközben óvatosan kicsusszantam a boxerből.
Fölém hajolt, előbb alányúlt a zacskómnak és finom kézimunkával huzigálta a farkamon a bőrt, időnként a makkot a nyálas kezével simogatva. Aztán a szemeim közé nézett, majd hirtelen mozdulattal ráhajolt a szerszámra és előbb lassan és finoman, majd egyre intenzívebben szopni kezdte, hangosodó zihálásom mellett, amihez nagy sóhajokkal Orsi is csatlakozott. Egy idő után felültem és hátra döntöttem.

-Most én jövök – mondtam neki és lekaptam róla kis bugyit.

Csupasz, tükörsima punci tárult elém, ami az addigiak alapján nem lepett meg.
Iszonyat nedves volt a pinája, 70 év ide vagy oda. 2 ujjamat finoman betoltam és közben a csiklóját kényeztettem. Annyira fel volt már izgulva, hogy ezt követően az első mozdulatok után nagyokat sikoltozott és a kezemet összeszorítva hosszasan elélvezett. Hagytam pihegni, lelazulni és inkább rábíztam az irányítást.
Jött is….

-Ez jó volt – mondta, de Te sem maradhatsz így és szeretnélek majd belülről is érezni – tette hozzá.

A pihegés alatt, a farkam is kicsit megpihent. Ezt észlelte Orsi is.

-Semmi gond – mondta és újra a szájára vett, hogy megkeményítsen.

-Jóóó lesz- mondtam nyögdécselve egy idő után, mert kezdtem a végét járni.

Jó érzés is lett volna így a szájával elmenni, de letoltam magamról és a hátsó karfához döntöttem.
Ujjaimmal picit előkészíttetem a behatolást, ezt megint már-már elélvezéssel honorálta.
De gyorsan elé térdeltem és finoman belehatoltam, amit a fenekembe markolással jelzett vissza és finoman magába igazított.

Gyere- mondta kéjesen.

Előbb óvatosan, majd egyre erőteljesebben dugni kezdtem.
Mindketten éreztük, hogy az elévezés határán vagyunk. Ráborultam, ő pedig még jobban magába húzott, de már ennyitől is sikkantott nagyokat és élvezni kezdett.
Körbe szorított a lábaival, miközben még néhány mozdulatot tudtam tenni benne.

-Engedd belém – suttogta, de addigra már lőttem is belé a meleg gecit.

Orgazmusi sóhajok közben szorított még jobban össze.
Kicsit lazult és volt még kicsit erő bennem, igy jutott még néhány finom mozdulat benne, mire hálás sóhajok voltak a válasz.
Aztán lemerülve kicsusszantam. Zuhany és felöltözés után még beszélgettünk.
A férjével 15 éve nem szexel és inkább nálánál fiatalabb pasikkal oldotta meg a szexet azóta. Most egy ideje nem volt már sem partnere, sem alkalmi szexe.
Jól érezte magát és szívesen folytatná. 13 évvel idősebb nálam.
Úgy gondolom, hogy lesz folytatás.

Forrás: https://szextortenetek.hu/kortalan-elvezet/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1216764524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása