Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A valóra vált álom

Rosszlányok blog 2022.01.31. 09:15

15 évesen egy nyári táborban megismertem egy velem egyidős lányt, akivel nagyon tetszettünk egymásnak. Az együtt töltött két hét végére nagyon összemelegedtünk. Sokat csókolóztunk, és kézzel már kielégítettük egymást párszor. Megbeszéltük, hogy az utolsó este megtörténik a dolog, ami mindkettőnknek az első lett volna.

Viszont amikor odajutottunk, hogy belekezdjünk, azt mondta, hogy olyasvalakivel szeretné elveszíteni a szüzességet, akivel együtt is lehet, és ez volt a bökkenő. A lány egy Amerikába kivándorolt családba született, csak nyaranta hozták el Magyarországra a nagyszüleihez, akik beíratták ebbe a táborba. Sajnos a távolság megölte a kapcsolatot, mielőtt komolyra fordulhatott volna.

Teltek-múltak az évek, én egyetemre jártam már, amikor instán megláttam a sztorijában, hogy megint jön Magyarországra. Írtam neki, hogy van-e kedve találkozni. Belement.

Gyönyörű nő lett belőle, és tátva maradt a szám, amikor belépett pub-ba, ahova a találkozót megbeszéltük. Hosszú, szőkésbarna haja, nagy barna szemei és angyali mosolya volt. Pont mint régen. Ami szembetűnő változás volt, az az orrkarikája és a tetoválások a karján, illetve egy kicsit husibb volt, mint régen, de igazán jól állt neki. Ráadásul a mellei is jóval nagyobbak voltak, mint 7 évvel korábban.

Iszogattunk, meséltünk, és egyszer csak kicsúszott a számon, hogy nagyon sokat gondoltam rá, és sokszor hiányzott nekem. Azt mondta, hogy ő is így érez, de reméli, hogy azért nem fogadtam miatta cölibátust. Nevetett, én is nevettem. Elkezdtünk a korábbi kapcsolatainkról beszélgetni. Egyszer csak megcsókoltam. Visszacsókolt.

20 perc múlva már a lakásomban voltunk, és ő fehérneműre vetkőzve húzta le rólam a nadrágot. Egy pillanatig az álló farkamra meredt, aztán felállt, és levette a melltartóját. Gyönyörű mellei voltak. Ledöntött a kanapéra, és térdre borulva rábukott a farkamra. Életemben nem szoptak még le ilyen szenvedéllyel, kb két perc kellett, hogy a szájába ürítsek. Lenyelte, én pedig szabadkozni kezdtem, hogy még sose volt ilyen, de ő csendre intett és azt mondta, hogy tetszik neki, hogy ennyire élveztem. Felállt, én pedig hirtelen, lehúztam a bugyiját, és a puncijára tapasztottam a számat. Nagyon nedves volt, és teljesen szőrtelen. Neki sem kellett sokkal több idő, hogy elélvezzen, főleg, hogy az ujjaimmal is támogattam a dolgot.

Addigra már újra kemény voltam, ő pedig belém ült. Ahogy mozgott rajtam, a fülébe súgtam, hogy erre megérte várni. Erre gyorsítani kezdett, és mikor a bimbóját kezdtem nyalogatni, másodszor is elélvezett.

Kérdeztem, hogy belé élvezhetek-e, de azt mondta, hogy ne, mert nem szed fogamzásgátlót. Mondtam neki, hogy akkor húzok gumit, mert én nagyon szeretnék benne elmenni. Azt mondta, hogy megoldjuk máshogy, ne húzzak gumit.

Leszállt rólam és bepucsított, majd azt mondta, hogy a fenekébe nyugodtan élvezhetek. Sose csináltam még seggbe, meg is lepődtem a lehetőségen. Benyálaztam a popsiját és először az ujjammal tágítottam picit. Ő nyögdécselni kezdett, én pedig bedugtam még egy ujjamat. Egy perc múlva rám szólt lihegve, hogy dugjam már meg. Óvatosan bedugtam. Egészen különös érzés volt, de nagyon jó. Nagyon szűk volt, ezért csak a hegyét dugtam be, de azt mondta, hogy mehet mélyebbre és gyorsabban. Közben ujjazta magát. Mikor elélvezett, megremegett a teste, ez pedig oda vezetett, hogy én is azonnal elélveztem.

Egy hónapot töltött Magyarországon. Azalatt majdnem minden nap nálam töltötte az éjszakát. De megint elment. Viszont megígérte, hogy jövőre újra eljön.

Forrás: https://szextortenetek.hu/a-valora-valt-alom/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4116817052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása