Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Activity hármasban

Rosszlányok blog 2022.02.21. 01:37

Robi 5 évig élt kint az Egyesült Államokban. Mielőtt kiment volna, néhányszor kavartunk. Olykor-olykor heves csók csaták határozták meg a baráti társasággal töltött estéinket, máskor szexbe torkollott az egymás iránt érzett szenvedélyünk. Mielőtt azonban komolyra fordulhatott volna a dolog, közölte, hogy kapott egy állásajánlatot és igent fog rá mondani. Tudtam, hogy el kell engednem, ezért letiltottam az összes közösségi oldalról, hogy megkönnyítsem mindkettőnk dolgát. Nekem sikerült a továbblépés, boldog párkapcsolatban élek kereken 3 éve egy helyes és intelligens pasival, Ákossal. Néhány hete viszont üzenet érkezett Robitól. Addig nyomozott, míg egy régi közös barátunktól megtudta a számomat. Azt írta, hogy találkozni szeretne. Megdobbant a szívem, és összerándult a gyomrom, amint megnyitottam a levelét. Hevesen kezdtem el pötyögni. Elmondtam neki, hogy barátom van és nem szeretném őt megbántani egy esetleges félrelépéssel. Ő sajnálatát fejezte ki a döntésemmel kapcsolatban, viszont felajánlotta, hogy találkozzunk hármasban.

Ákosnak elmeséltem mindent a Robival való közös múltunkról és feldobtam az ötletet. Bár éreztem, hogy nemleges válasz fog érkezni tőle, hiszen egy exről van szó, legnagyobb meglepetésemre rábólintott az ötletre. Péntek este 8 órára fixáltunk le egy vacsorát a lakásunkra. Munka után sürögtem-forogtam a konyhában, minden erőmmel azon voltam, hogy lenyűgözzem a két kant. A menüt vágyfokozó hatású élelmiszerekből állítottam össze, hátha csurran-cseppen valami az este folyamán. Levesként gyömbéres, szerecsendiós sütőtökkrémlevest szerettem volna feltálalni pirított tökmaggal. Főételnek fokhagymás, fehérboros vajban főtt tengergyümölcseit terveztem. Közös esténk lezárásképpen pedig szarvasgombás, csokoládés szuflét sütöttem ki. Ákos oda meg vissza volt a lakásban terjengő illatoktól. Alig várta, hogy megkóstolhassa a művészi alkotásomat. Robi pontosan érkezett. Gyors puszilkodás után le is ültettük az étkezőben, majd egy-egy korty kellemes pezsgő után neki is láttunk a vacsorának. Mindenfelettijüket lenyűgözte a tudásom, így többszöri repetázás után pihegve dőltünk le a kanapéra, hogy kezdetét vegye a sztorizás. Robi rengeteget mesélt a kinti életéről, de minket sem kellett félteni Ákossal, életünk minden piszkos kis részletébe beavattuk őt.

Éjfél körül lehetett, amikor a pezsgőtől megrészegülve felajánlottam, hogy játszunk valamilyen társasjátékot. Ákos a szekrénybe pillantott és azt javasolta, hogy activityzzünk. Robinak tetszett az ötlet, de azt mondta, hogy vezessünk be egy új szabályt. Minden egyes megfejtésnél, a szó kitalálója levetethet valakiről egy ruhadarabot. Már a gondolatra is benedvesedtem, ezért nem hezitáltam sokáig. Azonnal akcióba lendültem és megpróbáltam elmutogatni a „repülési sebesség” szót. Annak ellenére, hogy mindannyian kicsit kótyagosak lettünk a 3 üveg pezsgőtől, a fiúk nagyon koncentráltak. Robi ki is találta az első szót, így levetette velem a pólómat. Csipkés melltartómból kibuggyanó melleim megtették a hatásukat. A két pasi le sem tudta venni rólam a szemét. A következő mutogató a vendégünk volt, aki az „esőkabáttal” próbálkozott. Nem telt bele sok időbe, mire rávágtam a helyes választ. A szerelmemről húztam le a gatyát. Ákos következett, aki boxerben a „kutyafuttatót” próbálta elmutogatni nekünk. A pontot ismét Robi vitte el, aki az én melltartóm kikapcsolását tűzte ki célul. Amint odalépett hozzám, a nyakamba puszilt és szépen lassan lehúzta rólam a fehérneműt. Aztán újra én voltam a porondon. A „karácsonyfadísz” igen sok időt vett igénybe, hiszen pőre felsőtestem kellőképpen elterelte a figyelmüket a játékról. Végül a párom vágta rá a helyes választ. Odalépett hozzám, enyhén a fenekemnek dörzsölte ágaskodó szerszámát és finom mozdulatokkal húzta le rólam a tapadós bőrnadrágot. Ekkor már éreztük mindannyian, hogy egy percet sem várhatunk tovább.

A két férfinak már álltak a cerkái, én pedig tocsogtam a pinalében. Ákoshoz közelítettem és szájának csókolása közben elővettem a farkát és verni kezdtem. Eközben Robi sem tétlenkedett, ő is előkapta hatalmas falloszát és a bámulásunk közepette ritmusosan húzkodni kezdte a bőrt a péniszén. Beindított ennek látványa, ezért odasétáltam hozzá, megfogtam a kezét és követelőzően magunkhoz húztam, majd bugyimból kilépve letérdeltem a két szexisten közé és bő nyállal szopni kezdtem őket. Kellő finomsággal indítottam. Először csak a makkjuk tetejét jutalmaztam meleg puszikkal, aztán egyre inkább betoltam őket a számba, hogy torkom karistolásával minél előbb a csúcs közelébe juttassam őket. Ezután nagyra tátottam a szám és két péniszt egyszerre tömtem magamba. Egymást súrolta a két meleg nemi szerv, amik lüktetéséből arra következtettem, hogy már közel járnak az orgazmushoz. Nem szerettem volna, hogy ilyen korán vége szakadjon a mókának, ezért csillogó szemmel felálltam.

Ákos habozás nélkül felkapott és a kanapéra tett. Széttárta a combjaimat és vadul nyalni kezdett. Apró szerszámot formálva a nyelvéből a hüvelyembe hatolt, ami a felgyülemlett szafttól hangos cuppogások közepette mártózott meg a kelyhemben. Eközben Robi a számat csókolta ellentmondást nem tűrő hevességgel. Ezután következett a váltás. A szerelmem feljebb vándorolt a megmerevedett mellbimbóimhoz, hogy azok se maradjanak parlagon és apró cuppanásokkal, harapdálásokkal és szívogatásokkal kényeztette őket. A vaginám Robira maradt, ő azonnal a csiklómat célozta meg gyors nyelvcsapásokkal. Hatalmasakat sikoltottam az örömtől. Amikor már éreztem, hogy a két férfi együttes erejével mindjárt a paradicsomba fogok repülni, egy kicsit eltoltam a fejüket magamtól és felálltam. Combomon erős sugárban folyt le a nedvesség, aminek látványából rögtön éreztem, hogy életem egyik legszebb élménye áll még előttem. Elsőként Ákost taszítottam a kanapéra, hogy mindenképpen érezze, hogy bármi történik, ő lesz az első az életemben. Szerszámja hangos csobbanások közepette merült el a lucskos puncimban. Elkezdődött a rodeó. Lovagolni kezdtem, mint egy igazi zsoké. Melleim a vágta hevében jobbra-balra vándoroltak, így Robi saját maga ápolása közben szájával próbálta meg lenyugtatni cicijeimet. Ákos fogta a derekam és hol lassabb, hol gyorsabb tempót diktált. Minden másodpercben megfeszülve kellett tiltakoznom az orgazmus ellen. Azt akartam, hogy ez a mennyei pillanat örökké tartson. Ezt követően Robi jött a sorban, aki erősen megfogott és kutya pozícióba rakott. Egy pillanatra sem finomkodott. Falloszát már az első bemenetelkor a méhszájaimig csúsztatta, amire hatalmas szusszanásokkal tudtam csak reagálni. Beszélni sem tudtam a mámortól, így szám nagyra nyitásával próbáltam jelezni Ákos felé, hogy készen állok a befogadására. Nem hezitált, a fejem elé térdelve megtömött. Innentől kezdve elölről és hátulról is célpont lettem. Percekig ritmusosan mozogtunk. Mi hárman azokban a pillanatokban eggyé váltunk. Nem tudtuk, hogy hol kezdőik egyikünk és hol végződik másikunk, határvonalaink összemosódtak. A hangos nyögések és sikoltozások egyre inkább beborították a szobát. El akartam kerülni, hogy Robi belém lövelljen, így még egy utolsó cserét kezdeményeztem. Ákos kezdett hátulról döfködni, Robi péniszét pedig a számon keresztül fogadtam magamba. Néhány tolás után közöltem velük, hogy el fogok élvezni. Nem tudom tovább türtőztetni magam. Ez még inkább felbátorította őket, így egyre nagyobbakat löktek rajtam. Néhány másodperc múlva mindannyian egyszerre éltük át az orgazmus örömét. Ákos nem húzta ki a szerszámát a meleg odúból, telelövellt az életmagvaival. Robi a számba kezdett el élvezni, de félidőnél kihúzta, hogy az arcomra is jusson a nedűből. Én pedig életemben először spriccelve mentem el a kanapén hatalmas foltokat hagyva.

A csodás élményt magaménak tudva első körben az arcomról tüntettem el a sperma maradványokat, majd a puncimból próbáltam kitörölgetni Ákos nedűjét. A fürdőszobában titkon mindkettőt megkóstoltam, hogy össze tudjam hasonlítani a két férfi magvait. Majd onnan visszatérve szájon csókoltam mindkettőt és kezeiket magamhoz ragadva a háló szobába húztam őket, hogy ott szenderüljünk mély álomra, majd néhány óra alvás után elölről kezdjünk mindent.

Forrás: https://szextortenetek.hu/activity-harmasban/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5117290316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása